Try againquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef BrauN het volgende:
TS is een neger.
Blijkbaar weet jij niet veel van gabbers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor alle Lonsdale kneusjes en ander tuig:
Wat zijn jullie triest zeg,![]()
Met jullie spring spring muziek jullie lelijke Lonsdale truien,
Jullie haat voor iets wat jullie niet kennen en die lelijke kale koppen![]()
nee ik vind ze gewoon triestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef djmurcielago het volgende:
per ongeluk verkeerde shampoo gebruikt waardoor je nu voor lonsdaler wordt aangezien?
En dat is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor alle Lonsdale kneusjes en ander tuig:
Wat zijn jullie triest zeg,![]()
Met jullie spring spring muziek jullie lelijke Lonsdale truien,
Jullie haat voor iets wat jullie niet kennen en die lelijke kale koppen![]()
Buitenlanders niet dat die zo tof zijn ,quote:
Ken jij gabbers dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Buitenlanders niet dat die zo tof zijn ,
![]()
quote:
Ik heb een paar gabbers op mijn school ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:51 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Ken jij gabbers dan?
[..]
Een mod met humor.
Dat zie je niet vaak.
![]()
Dude.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:51 schreef -Numlock- het volgende:
Een mod met humor.
Dat zie je niet vaak.
![]()
Jij plakt aan iedere lonsdalejongere het etiket "racist", laat je opfokken door dat soort mensen en je draagt witte sokken. Zo heeft iedereen watquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar gabbers op mijn school ja.
Van die trieste lui met van die bomber jacks,
Voelen zich zelf ubercool en weten niet dat iedereen ze triest vind![]()
Witte sokken alleen als de rest in de was zitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:14 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Jij plakt aan iedere lonsdalejongere het etiket "racist", laat je opfokken door dat soort mensen en je draagt witte sokken. Zo heeft iedereen wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |