Mwah, beetje heze stem, sommigen vinden het mooi, maar ik vind het een beetje saai worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
jammer dat ie zo lelijk is, want hij heeft 'n aardige stem....
maar mijn winnaar is 't niet
Nou inderdaad. Het thema van vanavond was soft-rock.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ook Led Zeppelin, Queen, Black Sabbath en Deep Purple zouden niet misstaan hebben...
Serge was juist leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het slecht. Serge-achtig slecht.
Oei, dat is wel heel erg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
Serge was ECHT dramatisch.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
niet overdrijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
Juist niet. Hij is gewoon echt zo'n loser-achtig typ die steeds herhaalt dat-ie zoveel vrouwen heeft gehad en opschept over zijn prestaties en belevenissen. Maar het stel allemaal geen reet voor. I see right trough you...zoals Alanis zingt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ik begin hem steed eng te vinden. Ik heb het gevoel dat ie in de criminele cercuit zit of zo
Meer de krakersscene. Types in het criminele circuit zijn over het algemeen toch van een ander slag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ik begin hem steed eng te vinden. Ik heb het gevoel dat ie in de criminele cercuit zit of zo
Ja, dat van al die 'vrouwen' van hem vind ik ook steeds dommer wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Juist niet. Hij is gewoon echt zo'n loser-achtig typ die steeds herhaalt dat-ie zoveel vrouwen heeft gehad en opschept over zijn prestaties en belevenissen. Maar het stel allemaal geen reet voor. I see right trough you...zoals Alanis zingt.
Waarom zong geen enkele dame Alanis Morrissette trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |