Volgende week. Eerst A-a-a-a-aaron.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:26 schreef WithMe het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als dit Harm's laatste optreden was binnen Idols.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is het thema van de avond:
niet "rock" maar "het dufste nummer van een rockartiest"
Mag ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgende week. Eerst A-a-a-a-aaron.
Mja, maar dat had ik bij de Lenny-versie al hoor, dat ik het zo op kanker vond lijken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dóh...ik had het over zijn uitspraak
maar bij nader inzien geldt dat voor zo'n beetje alle kandidaten...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef djenneke het volgende:
ik zou harm ook zeker niet missen, maar als ik toch mag kiezen, mogen serge en christon nog net wat eerder weg...
Ja precies. 'Het' belooft zo veel, en iedereen verwacht zo veel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
Harm, hij begint me te vervelen..
Nee joh, daar lachen ze om dat soort typesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ik begin hem steed eng te vinden. Ik heb het gevoel dat ie in de criminele cercuit zit of zo
Mwah, beetje heze stem, sommigen vinden het mooi, maar ik vind het een beetje saai worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
jammer dat ie zo lelijk is, want hij heeft 'n aardige stem....
maar mijn winnaar is 't niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |