Als je 1 of twee keer het filter blurstrokes/ accented edges toepast kom je al een heel eind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef dj_ko het volgende:
Hoi ik heb een vraag, ik gebruik fotosoep 7.0
ik heb een logo: www.djko.nl/bf.jpg
alleen zoals je ziet zijn de randen niet mooi ze zijn kartelig
ik wil graag dat ze netjes rond doorlopen in de gehele afbeelding weet iemand hoe ik dit kan doen?
dit zit ook in PS 7 ja, hoe zet jij je blur instellingen dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:59 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Als je 1 of twee keer het filter blurstrokes/ accented edges toepast kom je al een heel eind.
weet alleen niet of die ook in ps7 zit.
[afbeelding]
oke, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:59 schreef Maisnon het volgende:
sowieso is het netjes om dat logo in vectors om te zetten, dan heb je altijd scherpe logo's, al zet je hem op een vrachtwagen
of gewoon in photoshopquote:Op zondag 26 maart 2006 10:33 schreef rucksichlos het volgende:
illustrator of een dergelijk programma.
Dat kan je instellen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:29 schreef rucksichlos het volgende:
Photoshop slaat toch gewoon alles als bitmap op?
Vector shapes of paths bewaart Photoshop in z'n PSD gewoon in zijn oorspronkelijke vector formaatquote:Op zondag 26 maart 2006 15:29 schreef rucksichlos het volgende:
Photoshop slaat toch gewoon alles als bitmap op?
Iemand een idee?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:28 schreef Hanneman het volgende:
Weet iemand hoe ik een kubus in Photoshop 8 kan maken?
hmmm is moeilijk te maken.. daarvoor zijn programma's als illustrator beter. Ik weet niet hoe het met je photoshop skills zit, maar het zal neerkomen op een aantal vierkantjes tekenen, en dan met behulp van perspective of skew (via edit >> transform) de vlakken op elkaar aan passen. Zoek op [url=http://www.good-tutorials]internet[/url] naar "cube" en je zal waarschijnlijk in de meeste gevallen deze moeilijke manier tegen komen, omdat het simpelweg geen taak is voor photoshop. Maar succesquote:
In Illustrator opslaan als EPS, die kun je weer importeren in Photoshop. Let wel dat bij het importeren na het ingeven van de grootte het logo als pixels geladen wordt en niet meer als vectoren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef -MOX- het volgende:
Het lukt mij niet om het "logo zwart/wit" (zie hier) in vector formaat te openen in photoshop. Ik wil het deel net de franse lelie en het touw daar omheen gebruiken voor een ander logo. Hoe kan ik zo'n vector bestan openen, of wie kan het omzetten zodat ik het wel met photoshop kan openen.
das niet zo moeilijk om te maken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:04 schreef Dagguzz het volgende:
Ik ben al heel de middag op zoek naar zo'n soort brush:
[afbeelding]
Photoshop CS
Kan helaas geen goede vinden. Wie helpt mij![]()
Niet zo moeilijk, het hangt er alleen vanaf hoe je hem wilt hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:28 schreef Hanneman het volgende:
Weet iemand hoe ik een kubus in Photoshop 8 kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |