Hoe bedoel je? je eerste plaatje in de vorm van dat schild van het 2e plaatje? Als ik jou was zou ik het makkelijk houden, en de 2 plaatjes over elkaar leggen als layers. Dan de buitenkant van het schild selecter (dus alles behalve het schild, met je toverstafje ernaast klikken) en dan op de layers van je 1e plaatje op delete drukken.. of is dit te makkelijk uitgelegt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef AirRaid het volgende:
hoe krijg ik [afbeelding] ongeveer als [afbeelding]
dus dat het plaatje die boog onderaan heet
Nee ik denk dat het iets te moeilijk is uitgelegd, het idee is wel goed, maar dat iedee kan makkeljker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? je eerste plaatje in de vorm van dat schild van het 2e plaatje? Als ik jou was zou ik het makkelijk houden, en de 2 plaatjes over elkaar leggen als layers. Dan de buitenkant van het schild selecter (dus alles behalve het schild, met je toverstafje ernaast klikken) en dan op de layers van je 1e plaatje op delete drukken.. of is dit te makkelijk uitgelegt?
Je bedoelt een animated GIF?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Steve-O het volgende:
Heb hier een gifje wat ik wil bewerken maar hoe krijg ik alle layers van dat gifje in PS
In imageready opent ie het wel in 8 layers maar bewerken in Imageready is kut
?
Welke versie van Photoshop heb je? Het is bij photoshop CS2 namelijk mogelijk om gewoon een gifje bestandje te bewerken alsof je het in Imageready zou bewerken, namelijk (CTRL + SHIFT + M). Met dat verschil dat je geen animatie effecten er in gooit, maar gewoon je effecten die je kent zoals blurring e.d.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Steve-O het volgende:
Heb hier een gifje wat ik wil bewerken maar hoe krijg ik alle layers van dat gifje in PS
In imageready opent ie het wel in 8 layers maar bewerken in Imageready is kut
?
Ctrl Shift M Werkte voor mij (PS 8)quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:36 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Welke versie van Photoshop heb je? Het is bij photoshop CS2 namelijk mogelijk om gewoon een gifje bestandje te bewerken alsof je het in Imageready zou bewerken, namelijk (CTRL + SHIFT + M). Met dat verschil dat je geen animatie effecten er in gooit, maar gewoon je effecten die je kent zoals blurring e.d.
Bij de vroegere versies van PhotoShop is het een kwestie om van elke layer in ImageReady om die apart te bewerken.
Dus je hebt ik noem maar wat, 30 layers in je animatie, dan heb je een hele korte animatie maar goed, het gaat even om het idee.
Layer 30 doe je copy (CTRL + C ) in image ready. New image in photoshop,( als het goed is heb je meteen de juiste image-size) vervolgens paste je je layer uit je Clipboard ( CTRL + V )
De CS versies van Photoshop zie je meteen direct resultaat in Image-Ready, dus je hoeft niet eens Copy paste toe te passen maar gewoon CTRL + SHIFT + M
Versie 7 en lager moet je helaas wel weer copy paste toepassen als je vanuit Photoshop je frame (layer, plaatje) hebt bewerkt en terug wilt zetten in Image Ready.
Als je er niet uitkomt kan ik wel eens een tutorial schrijven. *onder voorbehoud, daar ik het best druk heb.
ja, het verkleinen moet idd met batch. En dan in combinatie met een "action" om overal een witte rand om te maken moet het makkelijk lukken. Wil vragen aan iemand anders om, als het niet lukt, de stappen op een rijdtje te zetten, want ik moet helaas nu gaan werken. ZO niet leg ik je het vanavond uit!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb hier een stuk of 20 foto's en die moeten allemaal naar dezelfde resolutie toe, en met moeten een witte border krijgen van 1px. Ik heb zitten kijken of het met een batch kan ofzo, maar het lukte niet. Iemand hier een ideetje?![]()
je moet eerst een action maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar.... waar kan ik de grootte instellen enz...??
kSnap er ff helemaal niets meer van![]()
ok gelukt, het lukte mij niet om een action te maken, maar op GoT vond ik een kleine oefening. thx for the helpquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
je moet eerst een action maken.
Kies onder [set: ] bij create droplet de naam van de map waar je je action in hebt gemaakt.
Onder [action: ] kies je de naam van de action die je gegeven hebt.
Ja.... maar ik kan het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Incolumis het volgende:
je kunt natuurlijk effe op good-tutorials.com en tutorialized.com zoeken op "crystalize", je zult vast wel wat vinden
Kun je heel makkelijk zelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan ik hier ook een request kwijt? Mijn photoshop skills zijn namelijk niet zo groot.
Ik zou graag een logootje, een knop en een tussenheadertje in een 'crystalized' look, of te wel glasachtig
Lijkt misschien heel verhaal.. maar als je het eenmaal hebt gedaan spreekt alles voor zich en is het makkelijk te gebruiken.quote:
Misschien moet je een keer beginnen om de TT te lezen!! Zoals je ziet en leest willen we je best op weg helpen, we willen je overal door heen slepen, hoe moeilijk het ook is, maar moet je natuurlijk wel zelf je best er voor willen doen. Zo niet.. zit je hier aan het verkeerde adres. Doeiquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, ik kan hier dus duidelijk GEEN requests plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |