abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34951639
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Wat dacht je van de brush?
Op zich kan dat wel alleen het is maar 1 simpele vorm. Ik zou het leuk vinden als er een plug in voor is waarbij je verschillende parameters hebt zodat het een beetje op echte verf lijkt enzo. Ik heb al wat gegoogled, maar weet niet echt waar ik op moet zoeken. Paint spot photoshop geeft niet echt resultaten
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:14:29 #52
35325 shi
elegance in simplicity
pi_34951921
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Op zich kan dat wel alleen het is maar 1 simpele vorm. Ik zou het leuk vinden als er een plug in voor is waarbij je verschillende parameters hebt zodat het een beetje op echte verf lijkt enzo. Ik heb al wat gegoogled, maar weet niet echt waar ik op moet zoeken. Paint spot photoshop geeft niet echt resultaten
probeer het eens met layerstyles
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_34951982
Ik weet ook verder geen plugin voor zulke verfspetters. Vraag me eigenlijk af of die er wel zijn.

Met een brush of vrije vorm kun je al prima netjes een spetter maken, om daarna met layer styles en blending modes aan de slag te gaan. Geen one-click methode, maar met een beetje oefening kun je er prima resultaten me behalen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:23:47 #54
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_34952287
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]

Zoiets?
[..]
Ik denk dat het een goed idee is om te vermelden hoe je het gedaan hebt, zodat deze vraag (hopelijk) niet meer terugkomt
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_34952365
Wat ik bedoel is meer zo iets ik denk niet dat dat kan met de huidige brushes:
pi_34952532
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wat ik bedoel is meer zo iets ik denk niet dat dat kan met de huidige brushes: [afbeelding]
"Gewoon" met de standaardbrush (na)tekenen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:30:40 #57
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_34952613
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ik denk dat het een goed idee is om te vermelden hoe je het gedaan hebt, zodat deze vraag (hopelijk) niet meer terugkomt
Gewoon de ruimte om het object selecteren, dan onder select -> aanpassen de selectie met een x-aantal pixels vergroten, en dan wegknippen.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:01:18 #58
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34953850
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wat ik bedoel is meer zo iets ik denk niet dat dat kan met de huidige brushes: [afbeelding]
Je kan van die tekening wel een brush maken;
crop de tekening ga naar edit > define Brush presets

[ Bericht 3% gewijzigd door soulsurvivor op 10-02-2006 23:29:40 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:34:34 #59
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34955243
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

Gewoon de ruimte om het object selecteren, dan onder select -> aanpassen de selectie met een x-aantal pixels vergroten, en dan wegknippen.
en als je dan nog feather gebruikt is hij nog mooi smooth ook. Of je maakt er een vector van en dan is hij helemaal glad en scherp.
gelijk
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:51:55 #60
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_34955847
Ik heb deze 'bloedvlekken' niet zelf getekend; dit zijn brushes die ik gewoon gedownload heb (ook die strepen)..

Zijn veschillende sites die die dingen aanbieden.. zal er ff naar zoeken (niet gebookmarked op mn laptop).
pi_34961795
Ok thanx, zo iets zoek ik inderdaad. Het is een .abr bestand. In welke map zet ik die?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:11:09 #63
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34964074
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:46 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ok thanx, zo iets zoek ik inderdaad. Het is een .abr bestand. In welke map zet ik die?
[X]:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop [X]\Presets\Brushes
gelijk
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:03:16 #64
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_34966459
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:11 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

[X]:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop [X]\Presets\Brushes
Yeah, en dan even toevoegen aan je penselen/brushes in photoshop zelf.
pi_35011360
tvp
pi_35014108
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef fokME2 het volgende:
tvp
Tips Vragen Problemen
pi_35016726
Goeden dag sinds een paar dagen heb ik nu ook photoshop maar nu hadt ik de vraag hoe kan je het beste een foto uitknippen ik bedoel dan een persoon die er op staat en die zou ik dan naar een andere achtergrond willen doen bijv wit Mischien is dit al een keer uitgeled maar kon het niet zo snel vinden
  zondag 12 februari 2006 @ 22:07:37 #68
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_35017269
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef master_X het volgende:
Goeden dag sinds een paar dagen heb ik nu ook photoshop maar nu hadt ik de vraag hoe kan je het beste een foto uitknippen ik bedoel dan een persoon die er op staat en die zou ik dan naar een andere achtergrond willen doen bijv wit Mischien is dit al een keer uitgeled maar kon het niet zo snel vinden
Dit is een korte basis curses voor photoshop 6.
Het maakt niet veel uit of je nu photoshop 7 , cs of cs2 hebt.
Als je deze tutorials doorloopt heb je een leuke basis om mee te werken.
Je vraag komt hier ook aan bod.
gelijk
pi_35039604
Oke bedankt ga het even bestuderen laat wel weten als het me gelukt of niet mag lukken
pi_35042365
leuk is gelukt zie hier het resultaat alleen bij het haar is een beetje anders dan het was

maandag 13 februari 2006 @ 20:26:02 #71
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_35051207
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef master_X het volgende:
leuk is gelukt zie hier het resultaat alleen bij het haar is een beetje anders dan het was

[[url=http://images3.pictiger.com/images/2e/bc7b42bf1b8882401ce9f0a355d3402e.jpg]afbeelding][/URL]
. de details komen vanzelf wel
gelijk
  maandag 20 februari 2006 @ 09:30:24 #72
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_35279527
Helleuj allemaal,

Deze vraag is volgens mij al eerder gesteld, maar ik kon niet echt een bevredigend antwoord vinden, dus ik stel m nog maar eens. Ik heb op het werk dus Photoshop CS geinstalleerd gekregen. Maar... een aantal shortcuts doet het niet ondanks dat ze goed zijn gedefinieerd in de shortcut list. De ´losse´ letterknoppen doen het wel (zoals ´F´ voor togglen tussen screen modes), maar de DEL knop werkt niet, de BACKSPACE knop werkt niet en wat nog veel irritanter is, is dat CTRL+D ook niet werkt...

Hier op het werk hebben we licenties hebben voor Photoshop, dus aan een illegale versie ligt het niet.

Als iemand een oplossing weet... gaarne!!! Thanks people
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_35285889
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal,

Deze vraag is volgens mij al eerder gesteld, maar ik kon niet echt een bevredigend antwoord vinden, dus ik stel m nog maar eens. Ik heb op het werk dus Photoshop CS geinstalleerd gekregen. Maar... een aantal shortcuts doet het niet ondanks dat ze goed zijn gedefinieerd in de shortcut list. De ´losse´ letterknoppen doen het wel (zoals ´F´ voor togglen tussen screen modes), maar de DEL knop werkt niet, de BACKSPACE knop werkt niet en wat nog veel irritanter is, is dat CTRL+D ook niet werkt...

Hier op het werk hebben we licenties hebben voor Photoshop, dus aan een illegale versie ligt het niet.

Als iemand een oplossing weet... gaarne!!! Thanks people
Hoi doodkapje, wat je vertelt vind ik heel gek en hoor het ook voor het eerst. Zou niet mogen, helemaal niet als cs net nieuw is en origineel. Nou klinkt dit misschien heel dom hoor, maar waarvoor denk jij dat ctrl+d, backspace en delete werken? (wat jij denkt, dus niet eerst opzoeken in photoshop zelf ) Nou lijkt me delete en backspace wel duidelijk, maar dat is ook een ander verhaal. Voor deze 2 geldt dat het geen photoshop sneltoets is, maar de sneltoets in windows zelf. Backspace en delete zijn alletwee de sneltoets voor clear (via edit >> clear) en als je gaat kijken zie je dat daar geen sneltoets achter staat. Niet vanuit photoshop dus.
Het geval met ctrl+d snap ik helemaal niet. Het enige wat er misschien zou kunnen zijn is dat je een andere actie in je hoofd hebt zitten dan dat ctrl+d in werkelijkheid doet, dus dan lijkt het misschien alsof hij het niet doet.

Wat ik je aanraad is:

- Kijk nog eens goed wat de shortcuts zijn, en probeer dan of ze het doen om zeker te zijn dat je de goede actie bij de goede toetsen-combinatie hebt.

- Probeer is in een ander tekenprogramma (paint ofzo) of de delete knop het daar wel doet (omdat het geen sneltoets is van photoshop voor "clear."

graag even reactie of het lukt en wat juist neit lukt succes
"Dude.. they can't get any better than that"
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:52:59 #74
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_35317863
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:27 schreef Eastwood het volgende:

[..]

Hoi doodkapje, wat je vertelt vind ik heel gek en hoor het ook voor het eerst. Zou niet mogen, helemaal niet als cs net nieuw is en origineel. Nou klinkt dit misschien heel dom hoor, maar waarvoor denk jij dat ctrl+d, backspace en delete werken? (wat jij denkt, dus niet eerst opzoeken in photoshop zelf ) Nou lijkt me delete en backspace wel duidelijk, maar dat is ook een ander verhaal. Voor deze 2 geldt dat het geen photoshop sneltoets is, maar de sneltoets in windows zelf. Backspace en delete zijn alletwee de sneltoets voor clear (via edit >> clear) en als je gaat kijken zie je dat daar geen sneltoets achter staat. Niet vanuit photoshop dus.
Het geval met ctrl+d snap ik helemaal niet. Het enige wat er misschien zou kunnen zijn is dat je een andere actie in je hoofd hebt zitten dan dat ctrl+d in werkelijkheid doet, dus dan lijkt het misschien alsof hij het niet doet.

Wat ik je aanraad is:

- Kijk nog eens goed wat de shortcuts zijn, en probeer dan of ze het doen om zeker te zijn dat je de goede actie bij de goede toetsen-combinatie hebt.

- Probeer is in een ander tekenprogramma (paint ofzo) of de delete knop het daar wel doet (omdat het geen sneltoets is van photoshop voor "clear."

graag even reactie of het lukt en wat juist neit lukt succes
Hee Eastwood!

Bedankt voor je reactie... ik denk dat ik begrijp waar je op doelt met DEL en BACKSPACE: Ik heb geswitched van verschillende toetsenbord indelingen (VS en Nederlands) maar ik krijg die toetsen niet aan de praat. Waar ik nu op het werk mee bezig ben is het maken van overzichtsplaatjes van microscoop glaasjes. Hiervoor moet ik heel wat 'wegsnijden'. Wat ik doe is met een magnetic lasso de ongewenste gebieden selecteren. Vaak selecteert PS net een verkeerd punt en dan wil ik met BACKSPACE dat punt ongedaan maken... maar die doet het dus niet. Dan moet ik met ESC (die werkt gek genoeg wel) de hele boel annuleren en opnieuw beginnen. Als ik het gebied heb verwijderd wil ik graag deselecteren me CTRL+D... dat is gewoon handiger. En tsja... CTRL+Z om dingen ongedaan te maken is ook handig... Ik werk al jaren met PS en dit is me nog nooit overkomen.

Als je nog iets te binnen schiet (en anderen natuurlijk ook)... please!!

ondertussen =>
pi_35320302
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:52 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Hee Eastwood!

Bedankt voor je reactie... ik denk dat ik begrijp waar je op doelt met DEL en BACKSPACE: Ik heb geswitched van verschillende toetsenbord indelingen (VS en Nederlands) maar ik krijg die toetsen niet aan de praat. Waar ik nu op het werk mee bezig ben is het maken van overzichtsplaatjes van microscoop glaasjes. Hiervoor moet ik heel wat 'wegsnijden'. Wat ik doe is met een magnetic lasso de ongewenste gebieden selecteren. Vaak selecteert PS net een verkeerd punt en dan wil ik met BACKSPACE dat punt ongedaan maken... maar die doet het dus niet. Dan moet ik met ESC (die werkt gek genoeg wel) de hele boel annuleren en opnieuw beginnen. Als ik het gebied heb verwijderd wil ik graag deselecteren me CTRL+D... dat is gewoon handiger. En tsja... CTRL+Z om dingen ongedaan te maken is ook handig... Ik werk al jaren met PS en dit is me nog nooit overkomen.

ondertussen =>
en als je nou weer terug gaat naar je andere toetsenbord instellingen? sorry heb verder geen idee.
pi_35321185
Een vraagje, wat is het voordeel van photoshop CS boven photoshop 7.0?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:51:30 #77
35325 shi
elegance in simplicity
pi_35323602
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:52 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Hee Eastwood!

ondertussen =>
is voor het verwerken van microscoopslides mischien image pro plus niet een betere optie dan photoshop?

[ Bericht 0% gewijzigd door shi op 21-02-2006 13:05:40 ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:01:47 #78
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_35323927
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef Eastwood het volgende:

[..]

en als je nou weer terug gaat naar je andere toetsenbord instellingen? sorry heb verder geen idee.
Ja ik heb alles weer teruggezet... (het systeem zet bij elke reboot alles weer terug trouwens )
Tnx anyway
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef shi het volgende:

[..]

is voor het verwerken van microscoopslides mischien image pro plus niet een betere optie dan photoshop?
Image Pro plus? Ken het niet... eerlijk gezegd nooit van gehoord. Volgens mij hebben ze hier alleen licenties voor Paint Shop Pro en Photoshop... en ik ben Photoshop gewend, dus dat is mooi makkelijk.
Ik heb zo het vermoeden dat het eerder aan de toetsenbordindeling, zoals hij in Windows wordt herkend, ligt; niet aan Photoshop...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:09:51 #79
35325 shi
elegance in simplicity
pi_35324170
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Ja ik heb alles weer teruggezet... (het systeem zet bij elke reboot alles weer terug trouwens )
Tnx anyway
[..]

Image Pro plus? Ken het niet... eerlijk gezegd nooit van gehoord. Volgens mij hebben ze hier alleen licenties voor Paint Shop Pro en Photoshop... en ik ben Photoshop gewend, dus dat is mooi makkelijk.
Ik heb zo het vermoeden dat het eerder aan de toetsenbordindeling, zoals hij in Windows wordt herkend, ligt; niet aan Photoshop...
trouwens check de settings eens onder toegankelijkheid, daar zitten een aantal settings in betreffende je modifier keys, mischien intefereren de settings van windows met de modiefiers van photoshop heen, ik heb ooit een soortgelijk probleem gehad maar dan met een ander pakket.

image pro plus is een image processing suite speciaal gemaakt voor onderzoek doeleinden zoals slides, ect. zelf gebruikt ik het voor het verwerken van vingerafdruk sporen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:33:58 #80
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_35327281
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef shi het volgende:

[..]

trouwens check de settings eens onder toegankelijkheid, daar zitten een aantal settings in betreffende je modifier keys, mischien intefereren de settings van windows met de modiefiers van photoshop heen, ik heb ooit een soortgelijk probleem gehad maar dan met een ander pakket.

image pro plus is een image processing suite speciaal gemaakt voor onderzoek doeleinden zoals slides, ect. zelf gebruikt ik het voor het verwerken van vingerafdruk sporen.
Vingerafdrukken... ooh fancy stuff

Ik ben een stukje verder! Als ik een gebied heb geselecteerd dat ik wil verwijderen, kan ik op BACKSPACE drukken ipv DEL. Maarrr... als ik de shortcut mapping wil veranderen, kan dat niet... de lettertjes werken simpelweg niet. Kortom ik kan niet invoeren welke shortcuts ik wil gebruiken omdat het toetsenbord niet reageert... Wel microscopen van duizenden euro's en geen toetsenbord dat een beetje normaal reageert

Maareh... die modifier keys... je bedoelt de sticky keys? Ik heb ze gewoon uitgezet...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:27:05 #81
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_35329275
waarom leg je die vraag niet voor aan de helpdesk van Adobe als je een licentie hebt?
gelijk
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:51:50 #82
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_35330347
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef soulsurvivor het volgende:
waarom leg je die vraag niet voor aan de helpdesk van Adobe als je een licentie hebt?
Goeie eigenlijk...

Fok is wat sneller en toegankelijker, aangezien ik het via onze IT services moet spelen...
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 17:43:00 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35335046
Ik hoop een simpele vraag:

Ik wil een plaatje maken waarvan er preciés twee op een A4 passen.

Een A4 is 210x297mm, dus heb ik via afbeelding -> afbeeldingsgrootte het plaatje 14.85 cm bij 21cm gemaakt.

Als ik het plaatje echter afdruk is het veel kleiner.
De lineaal die je via weergave kan tonen, geeft ook aan dat het plaatje de juiste afmetingen heeft, ,maar het is gewoon een stuk kleiner.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:25:05 #84
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_35344193
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:43 schreef Gert het volgende:

Een A4 is 210x297mm, dus heb ik via afbeelding -> afbeeldingsgrootte het plaatje 14.85 cm bij 21cm gemaakt.

De lineaal die je via weergave kan tonen, geeft ook aan dat het plaatje de juiste afmetingen heeft, ,maar het is gewoon een stuk kleiner.
Probeer je een 72 ppi plaatje op een 300 ppi te plakken?
gelijk
pi_35349204
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:43 schreef Gert het volgende:

houd er rekening mee dat je printer niet tot op de papierrand afdrukt, maar hij houd een rand over. Dus moet je de printer instellingen aanpassen of via file >> print with preview, daar kan je ook zoeits instellen dacht ik. Moet je maar ff kijken. Lukt het niet, kom gerust terug
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:21:04 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349382
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Probeer je een 72 ppi plaatje op een 300 ppi te plakken?
Nee ik had het nieuwe plaatje 72 ppi gemaakt, en daarin een plaatje geplakt van 300 ppi.

Ik probeer te voorkomen dat ik zelf nog randen moet gaan bijknippen later, maar aan het antwoord van Eastwood zie ik al dat dit niet kan.

Tenzij je de rand meeneemt in het ontwerp.

Ik denk dat ik het dan maar via de ingebakken printer wizzard in XP doe, en 2 keer 13x18cm per pagina afdruk. Thx in ieder geval.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35350903
Waar kan je mooie tekst-effects downloaden?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35366786
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan je mooie tekst-effects downloaden?
moet je niet downloaden, maar zelf maken haha. Maar heb je al gekeken bij styles? Waarschijnlijk niet. Daar kan je waarschijnlijk al een helebboel vinden. Tekst maken, en dan via styles kleur aan geven. Genoeg keuze..!!!!

(kan je goed met photoshop overweg raad ik aan gewoon zelf proberen)
succes
pi_35375559
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:13 schreef Eastwood het volgende:

[..]

moet je niet downloaden, maar zelf maken haha. Maar heb je al gekeken bij styles? Waarschijnlijk niet. Daar kan je waarschijnlijk al een helebboel vinden. Tekst maken, en dan via styles kleur aan geven. Genoeg keuze..!!!!

(kan je goed met photoshop overweg raad ik aan gewoon zelf proberen)
succes
Vind dat daar niet echt veel stylen te vinden zijn.

Trouwens, hij kan me kleuren niet vinden ofzo. Dus nu wordt alles ineens maar lichtbruin.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:46:59 #90
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_35380545
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Trouwens, hij kan me kleuren niet vinden ofzo. Dus nu wordt alles ineens maar lichtbruin.
hier
of hier
of hier

[ Bericht 25% gewijzigd door soulsurvivor op 22-02-2006 21:24:26 ]
gelijk
pi_35402435
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Badabingea het volgende:

[..]

zal je toch zelf aan de slag moeten gaan kan je alles zelf maken.. word het iig precies naar wens
pi_35403318
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

hier
of hier
of hier
Bedankt voor de site.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35403350
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef Eastwood het volgende:

[..]

zal je toch zelf aan de slag moeten gaan kan je alles zelf maken.. word het iig precies naar wens
Jij ook bedankt voor de moeite. Ik ga wel een beetje experimenteren.

Maar ik blijf het toch lastig vinden dat die me kleuren niet meer vind. Alleen maar last van met photoshop, iemand? Ik zal zo ff wat screens posten anders.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35403583
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:11 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor de moeite. Ik ga wel een beetje experimenteren.

Maar ik blijf het toch lastig vinden dat die me kleuren niet meer vind. Alleen maar last van met photoshop, iemand? Ik zal zo ff wat screens posten anders.
doe dat, erg gek is dat. "Alleen bruine kleur" Doet me eigenlijk aan denken aan Sepia, maar dat zal niet
pi_35403762

Dit soort dingen. Rechts bij me styles enzo. Ik zal zo eens voor de grap een foto openen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35403899
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35403966
Heb t probleem al beetje opgelost.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35409923
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef Badabingea het volgende:
Heb t probleem al beetje opgelost.
beetje? wat is de rest dan?
pi_35411905
Foto's zijn inmiddels wel kleur. Alleen rechts met me effecten is het erom heen nog wel lichtbruin.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35510984
Ik plaats ook even een TVPtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')