Kan zijn, maar daar gaat het in dit topic niet om. Daarvoor wil ik je naar andere topics verwijzen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom hebben we geen positieve gebeurtenissen met Nedelranders topic? Juist ja... omdat die niet uit hun slechte imago moeten worden getild.
En waarom hebben die geen slecht imago?
...
Laat me raden. Jij bent een zogenoemde "nep neger" die werd lastig gevallen door kale koppenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef 51cent het volgende:
Ik had een keer ruzie met 3 jongens. Dat dreigde ik af te leggen. Toen hebben twee, voor mij onbekende, marokkanen me geholpen die jongens van me af te slaan.![]()
Erg positieve ervaring dus.![]()
écht negatieve ervaringen heb ik sowieso nog niet gehad met Marokkanen.
Ik had toen zelf een kale kop.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij bent een zogenoemde "nep neger" die werd lastig gevallen door kale koppen
?
De vijand van je vijand is je vriend enzo.
Meesterlijke grap!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef GertJanPeter het volgende:
positieve gebeurtenissen met Marokkanen ?
Ja ik ken er wel eentje.....toen die teringmocro onder die auto kwam omdat ie een tasje wilde roven...dat was pas een positieve gebeurtenis!!!!
Ga ergens anders zielig doen. Als je niks zinnigs hebt te melden moet je gewoon je mond houden. Of kick je soms op negatieve aandacht?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef GertJanPeter het volgende:
positieve gebeurtenissen met Marokkanen ?
Ja ik ken er wel eentje.....toen die teringmocro onder die auto kwam omdat ie een tasje wilde roven...dat was pas een positieve gebeurtenis!!!!
Nee jij hebt iets zinnigs te meldenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Ga ergens anders zielig doen. Als je niks zinnigs hebt te melden moet je gewoon je mond houden. Of kick je soms op negatieve aandacht?
Je kickt dus op negatieve aandacht?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Nee jij hebt iets zinnigs te melden![]()
ik blijf tenminste ontopic jij niet!!
Ga je vacht likken ofzo onnozel figuur!!
CRRRRRRRRRIMINEEL!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ken een aardige Marokkaan met een eigen torrent-tracker site, en hij zorgt dat ik niet op mijn upload ratio hoeft te letten. Reuze handig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |