Ja maar ik eet pizza terwijl ik tv kijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je moet ook eten als je eet en niet tv gaan kijken want dan wordt je pizza koud
Op zichzelf wonende studenten toch vaak wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:18 schreef _The_General_ het volgende:
Normale mensen eten niet voor de tv,
Right...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:18 schreef _The_General_ het volgende:
Normale mensen eten niet voor de tv,
Zelfs dan hoeft het niet .....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op zichzelf wonende studenten toch vaak wel.
Die maken geen pizza klaar, die halen pizza uit een doosquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
een op zichzelf wonende student heeft south park, futurama, seinfeld en friends dan ook gewoon op zn pc staan... waar je nu zitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijk daar heb je helemaal gelijk in, ware het niet dat ik kort geleden een gehele format heb gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
een op zichzelf wonende student heeft south park, futurama, seinfeld en friends dan ook gewoon op zn pc staan... waar je nu zit
Ja TS, en dan zorgt hij er ook voor dat z'n MSN het gewoon doetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
een op zichzelf wonende student heeft south park, futurama, seinfeld en friends dan ook gewoon op zn pc staan... waar je nu zit
Eten onder het TV kijkenquote:
mja dat soort fout voedsel hóór je gewoon voor de tv te etenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En het is een Big American's Pizza, dus uit een doos ( klaarmaken bestaat voor mij uit pizza uit de doos en de oven in)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |