heb anders lang genoeg in FB ruzie gezocht, maar weinig steun gehad van mede twentenarenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef tuut84 het volgende:
wat een bagger bende gvd
jah..da was pas een dagquote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ken enschede alleen maar zo:
[afbeelding]
vorige week heb ik ook nog mee zitten zeuren om een topic. maar die komt er toch nie denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb anders lang genoeg in FB ruzie gezocht, maar weinig steun gehad van mede twentenaren![]()
Maar goed, ben geboren enschedeeer..maar woon er niet meer.
Toch kom ik hier nog wel hoor
Wow!!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:59 schreef Frutsel het volgende:
ga met je knikkers spelen ties van de heide met je loserradio
hooguit als je deze volkalkt en de enschedeers beginnen te morren...wat weer hun goed recht is...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:01 schreef tuut84 het volgende:
[..]
vorige week heb ik ook nog mee zitten zeuren om een topic. maar die komt er toch nie denk ik.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:26 schreef wendy-tje het volgende:
Tsja, het loopt nu idd niet heel hard... weinig vers bloed
Halloquote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Frutsel het volgende:
halloww...
ook aan alle Twentenaren die nergens anders welkom zijn
welkom welkomquote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo
Laat ik hier dan ook maar eens een keertje posten
ik ben net geweest, handschoenen zijn gewenst!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet die kou nog in, boodschappen doen.
Aldus de vleesgeworden mutsquote:Op maandag 23 januari 2006 21:56 schreef Neuk het volgende:
Ook binnen muts op is mijn advies!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:11 schreef tartel het volgende:
[..]
Aldus de vleesgeworden muts![]()
Hoe is u?
Ik was op tijd op weg naar mijn 'werk', waar het nu eindelijk wat warmer wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:24 schreef Frutsel het volgende:
was je vanochtend niet thuis dan dat je nu nog naar je warme huis gaat?
Een monteur is inderdaad veel goedkoperquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:54 schreef AngelinaJolie het volgende:
weet je hoe duur dat kost!!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Een monteur is inderdaad veel goedkoper
Ik is ook wel goed, afgezien van de #$@-tentamens, en het @#$@-werk... Verder gaat het prima...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:02 schreef Neuk het volgende:
[..]Da was niet zo lief he?
Ik is goed. U dan?
gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef tartel het volgende:
Enge ziektes waren er in overvloed, maarja, dat mocht de pret niet drukken. Was echt supermooi, super-relaxed (op tijd komen doen ze daar niet aan) en warm... Vooral warm... Hmmm... Ik wil terug...
was ut een leuke monteur?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:00 schreef AngelinaJolie het volgende:
alhoewel.. die monteur liet zijn spul een beetje slingeren.. en dat vonden de katten wel leuk om mee te spelen
Gaat er nog meer uit dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:52 schreef wendy-tje het volgende:
De verwarming begint hier eindelijk de boel op te warmen, de das is af
Wanneer ga je afstuderen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:37 schreef tartel het volgende:
Nog niet online, maar dat zal binnenkort wel een keer gebeuren, eerst nog effe druk aan de studie, maar als het zo ver is, laat ik het je weten!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:52 schreef tartel het volgende:
Wanneer ga jij eens kapot? Wat een kutvraag zeg...En dat zo vroeg op de morgen... Laat me met rust man!
![]()
Lieve ehh...quote:
Bron tctubantia.nlquote:Bonje in Stadspartij: raadslid van lijst geschrapt
Door Jan Ankoné
ENSCHEDE - Het rommelt binnen de Enschedese Stadspartij. Raadslid Uulke Visser is door zijn fractiegenoten Hans Hofte en Ferdi Lammerink op het laatste moment afgevoerd van de definitieve kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart aanstaande. Die lijst is gisteren officieel ingeleverd bij de gemeente. Dat betekent dat Visser na de verkiezingen definitief niet terugkeert in de Enschedese gemeenteraad.
Op de officiële lijst van de Stadspartij staat Hofte op nummer één. Lammerink, de oprichter van de partij, neemt de tweede plaats in. Visser had gisteren een andere lijst willen inleveren bij de gemeente. Daarop stond hij zelf, achter lijsttrekker Hofte, op de tweede plaats. Nummer 3 was Herma van Lier, in Enschede bekend van haar verzet tegen de bouw van het Junior College van het Stedelijk Lyceum in Stadsveld. Pas op de vierde plek stond Lammerink. Volgens Hofte heeft Visser de kandidatenlijst ‘vervalst’. Hij spreekt van ‘puur bedrog’.
Hofte en Lammerink kwamen er naar eigen zeggen nog net op tijd achter om maatregelen te nemen. Behalve Visser hebben ze ook Van Lier van de lijst geschrapt.
ik ben bij jou.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:52 schreef tartel het volgende:
Wanneer ga jij eens kapot? Wat een kutvraag zeg...En dat zo vroeg op de morgen... Laat me met rust man!
![]()
dank dank... dit had ik nodig...quote:
ok wie het eerst komt het eerst maaltquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:39 schreef tartel het volgende:
[..]
dank dank... dit had ik nodig...
Maargoed, ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en weet nu eigenlijk wat ik wilde zeggen, helaas nam de krenking de overhand... Maargoed... Lieve neuk, wil je met me trouwen?
ik kom binnen 2 minuten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:48 schreef Neuk het volgende:
ok wie het eerst komt het eerst maalt
quote:
hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:55 schreef Frutsel het volgende:
Tijd om weer te werken
goedemorgen
Neuk, ik zal wel achterlopen , maar waar is Nuek?
ik zei zowiezo altijd al neuk als ik je postjes las... nuek daar klapte me tong van binnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef Neuk het volgende:
smoel tartel
Frustel, ik was toe aan iets nieuws
FruTSelquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef Neuk het volgende:
smoel tartel
Frustel, ik was toe aan iets nieuws
oopsquote:
lekker dan..dat soort debielen die je wakker bellen moet je gelijk met de kop in de sneeuw drukkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef diertjuh het volgende:
Ik had eigenlijlk vanmorgen ook rijles. Ik was net 5 minuten uit bed en toen ging de telefoon. Mijn rijles gaat niet door. Ben toen maar weer gaan slapen. Totdat ik om 12 uurweer wakker gebeld werd
WOOHOO.blij dat ik gelijk!! !quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:36 schreef AngelinaJolie het volgende:
in Enschede is het niet glad, maar mijn neefje zou rij examen doen vandaag (woont in tubbergen) maar is ivm het weer niet door gegaan.. het zal daar dan wel glad zijn..
Dus Lieve Frutsje.. Oldenzaal.. :}
neuh, daar is die te lief voor. Check uw inbox ffquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker dan..dat soort debielen die je wakker bellen moet je gelijk met de kop in de sneeuw drukken![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:17 schreef Frutsel het volgende:
pfff....ech nie..ikkuh
ga zo noah huus hen
nog niet..quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt, maar anders gebeurd er nix
je voelde ineens een aantrekkingskracht naar dit topic?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:02 schreef Neuk het volgende:
Hela hola kindercola!
Het gaat over neuken!!!![]()
Kweeniequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je voelde ineens een aantrekkingskracht naar dit topic?
ik zag utquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze pesten mij in dat stomme vrijgezellen topic![]()
Goedemiddag
Net gesprek gehad met stagebegeleidster en mun tutor hiero.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag ut
* Frutsel knuffelt Diertjuh... missed ya
Ik had je wel een ander mailtje gestuurdquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef Frutsel het volgende:
oops...da klinkt nie goed...
hoor ut wel...
klopt...en daar heb ik een sms op gestuurd... of heb ik alweer een nieuwequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had je wel een ander mailtje gestuurd
Alweer nieuwequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt...en daar heb ik een sms op gestuurd... of heb ik alweer een nieuwe
Ik heb dan geen winstquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef Frutsel het volgende:
leg uit
tel uit je winst
whats up
u've got mail![]()
Nee, kan je niet. Zijn geld bedragen, mag geen informatie doorspelen aan anderenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef Frutsel het volgende:
goed man..(eh vrouw)
.en anders stuur je het maar door en dan maak ik wel een schema voor je!
Maar ik heb al een schemaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef Frutsel het volgende:
nee maar ut schema wel... geld bedragen boeit nie..die mag jij invullen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:53 schreef AngelinaJolie het volgende:
nog 3 nachtjes slapen.. trusten !
En dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:53 schreef AngelinaJolie het volgende:
nog 3 nachtjes slapen.. trusten!:*
en dan is het zondagquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:53 schreef AngelinaJolie het volgende:
nog 3 nachtjes slapen.. trusten!:*
quote:
Van google talk moet je roggelen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
deze pauper heeft ook ergens skype. maar gebruikt liever googletalk.
Ja, buiten lekker dood vriezen enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:03 schreef wendy-tje het volgende:
Tis veel te mooi weer om binnen te zitten
Wel op een harhouten bankje in het Volkspark natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef wendy-tje het volgende:
Lekker hoor, vooral in combinatie met sterke drank!
Das bij mij in het dorp.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Is er weer een mongool losgelaten uit het Pieter Baancentrum ofzo?
Dat was voor de vrouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef DrMarten het volgende:
Was toch niet voor niks dat je die kant op bent verhuisd?
Klinkt goed...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:37 schreef AngelinaJolie het volgende:
heb ik voor het speciale bezoek morgenavond hamka's gekocht.. heb ik er nu zin in!!
dan maar een stuk toblerone..
btw.. lekker druk hier..
Jeetje, gecondoleerdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef AngelinaJolie het volgende:
bedankt. Het is klote, mijn oma is vanacht heel onverwachts overleden, vandaar de post van frutsel, hij kende haar ook.
damn..das best koud danquote:Op maandag 30 januari 2006 09:30 schreef wendy-tje het volgende:
Tis hier vreselijk koud..... de kachel is in het weekend uit geweest
teksverwerking en gegevens...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef DrMarten het volgende:
Wat voor toets?
Bij teksverwerking ga je meer in op correspondentie, mailmerge, het samenvoegen van bestanden, bouwstenen invoegen, de juiste layout hebben...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
Ja, zoiets. Alleen is het helemaal niet leuk om te doen en heb ik er dus ook geen zin in.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef DrMarten het volgende:
Ah, lekker pielen met de functies in de werkbalk dus
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef diertjuh het volgende:
Ben thuis heb eigenlijk niet echt het idee dat ik die toets verprutst heb.
.... een vrouw die haar muts af doet....quote:Op maandag 30 januari 2006 10:56 schreef wendy-tje het volgende:
Het wordt nu al beter
Heb mijn muts alweer af gedaan
Dat zijn dan al 4 zakken hamkaas die ik van je krijgquote:
eerst die voldoende zienquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zijn dan al 4 zakken hamkaas die ik van je krijg. Jij krijgt dan van mij een gebakken visje
.
In je eentje met een zak drop achter de pcquote:Op maandag 30 januari 2006 23:45 schreef AngelinaJolie het volgende:
toppunt van zieligheid: in je eentje hamka's eten.. :p
heb zowiezo schurft aan Ajax.. (en Feyenoord)...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
tering ik heb echt de schurft aan die nep ajax fok. vieze lag krijg je ervan. breuls zou ervoor moeten branden.
Damn..je hebt gelijk..zie nu pas dat zijn reactie van gisteravond laat was...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:06 schreef Neuk het volgende:
ook smorgens zeg
beetje over foebal beginnen zo vroeg
hehehe ajax is de techniek die gebruikt word om XML, javascript tot een fatsoenlijke HTML te maken (zoals bijv. tweakers en gmail zijn opgebouwd) maar omdat fok zo godsgruwelijk buggy is, heb je gewoon enorme vertraging van bijna 10 sec. als je pagina van fok laadt. erg droevig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:58 schreef Frutsel het volgende:
heb zowiezo schurft aan Ajax.. (en Feyenoord)...![]()
Je voelt het aan ofzo. Net zo als met dat smsje van je netquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:31 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen!!! ik kijk net weer even in dit topic !!! Soulmaat![]()
was net iets te vroegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef Frutsel het volgende:
heb wel effe gewacht jah...nie gelijk om 8 uur...dan werd je zowiezo wakker...
toen was ik druk met meel![]()
ik had gewoon ineens een ingeving.. zo van:" NU SMS.."![]()
Nuquote:
en de honger is al weg?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef wendy-tje het volgende:
hongerrrrrrr
Ben je niet de enige. Als ik dan ook echt boos ben dan moet diegene wel echt oppassen anders snauw ik diegene echt af..dat is dan ook nog niet zo 123 weer weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef wendy-tje het volgende:
ligt er aan of je hem daarna opgegeten hebt natuurlijk
Tijdens de lunch hadden we het er over hoe lang je kwaad kunt blijven op iemand... ik kan dat in ieder geval heel lang....
Praat je over dagen, weken of jaren... ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef wendy-tje het volgende:
ligt er aan of je hem daarna opgegeten hebt natuurlijk
Tijdens de lunch hadden we het er over hoe lang je kwaad kunt blijven op iemand... ik kan dat in ieder geval heel lang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |