abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34317422
Omroeporganisatie LLINK heeft een programma dat "Move your Ass" heet. Best interessante onderwerpen. Een keer ging een presentator mee op "burgerinspectie". Milieuactivisten breken 's nachts in bij een militair complex op zoek naar kernwapens:
quote:
Zoektocht naar kernwapens
Kernwapens in Nederland? Johan gaat met de jonge activist Mark Akkerman mee op nachtelijke 'burgerinspectie' op de vliegbasis in Volkel. En dat is niet zonder risico.
http://www.llink.nl/MoveYourAss_TV.59.0.html (aflevering 2).

Okee, so far, so good. Het zijn dus eigenlijk gewoon inbrekers die extra adrenaline zoeken door bij een militair complex naar binnen te gaan. Maar dan komt het. Een of andere milieuactivist wordt geïnterviewd en hem wordt gevraagd naar een actie op een militair terrein in Volkel. Een vrouw heeft een paar jaar terug wat schotels op het dak kapot gemaakt "als protest tegen de oorlog in Irak". De beelden daarvan zijn op het journaal uitgezonden. Kosten: twee ton!

De geïnterviewde hippie zei daarover dat je het moest vergelijken met WOII. Het was een vrijheidsdaad, net zoals je een spoor op zou blazen waarover Joden naar Auswitsch werden vervoerd. (in het filmpje bij 3:56).

Pardon?

Militaire spullen kapot maken staat gelijk aan het verzet tegen de nazi's tijdens de holocaust?? Dus Nederland is een fascistisch land met een dictator aan de macht die genocide pleegt?? En dan zijn ze nogwel tegen de oorlog in Irak!

Is er een naam voor deze ziekte of hoort dit bij de activistencultuur? Overal tegen zijn en daarin extremistische vormen aannemen zonder het gezonde verstand te hebben om te relativeren. En dan zegt de AIVD dat rechtsextremisten een gevaar voor de samenleving vormen. Elke vorm van extremisme is verkeerd, ik heb nog nooit gehoord dat een rechtsextremist schotels vernielt, inbreekt, kraakt of banden leegprikt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:35:28 #2
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34317539
ehm wat is de link tussen 'links' en milieu?

maar goed, slechte zaak natuurlijk, je houdt er geen enkele militaire actie mee tegen maar werkt ons burger wel weer op extra kosten
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34317572
Ik kan er weinig verdrietig om zijn...al zou ik het zelf nooit doen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:38:14 #4
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_34317626
Wat een zielige sukkels.

Zullen wel teveel groene thee gedronken hebben terwijl ze in hun eigengemaakte kleren bij de open haard zaten.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_34317665
De Geert Mak afwijking gecombineerd met utopisch radicalisme.

Beetje vreemd om zo'n vergelijking te maken maar blijkbaar hebben dit soort werklozen de realiteit uit het oog verloren en staren zich blind op hun pacifistische ideaal.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:41:20 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34317720
links
pi_34317779
De AIVD houd ook linkse activisten in de gaten hoor

ze stonden in ieder geval laatst op mn stoep
pi_34317900
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
links
rechts
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:49:00 #9
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34317927
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef lpg het volgende:

[..]

rechts
boven
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:49:03 #10
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_34317928
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef sizzler het volgende:
... Elke vorm van extremisme is verkeerd, ik heb nog nooit gehoord dat een rechtsextremist schotels vernielt, inbreekt, kraakt of banden leegprikt.
Het lijkt mij stug dat rechtsextremisten niet inbreken, of banden leegprikken. Waarom dit onderscheid, dit zijn gewoon simpele zielen die niet op een normale manier kunnen communiceren.
Oh
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:50:20 #11
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34317975
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef lpg het volgende:

[..]

rechts
Lees anders even het PI.
pi_34318023
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lees anders even het PI.
Ik wil het best lezen wat is het PI?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:54:40 #13
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34318120
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef lpg het volgende:

[..]

Post-icon, linksboven elke post (nu dus een stukje papier).
pi_34318162
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef lpg het volgende:

[..]

Post icon. Bij deze post het pijltje bovenaan. Hij postte een knipoog-smiley wat wil zeggen dat je de post met een knipook moet lezen.

Zullen we het nu weer over die kut-hippies hebben?

Laat ze lekker hun eigen spullen kapot maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door sizzler op 21-01-2006 19:03:57 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_34318163
jammer he, altijd een aantal droeve sukkels die het voor de rest verpesten.
underground forever baby
pi_34318217
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Post-icon, linksboven elke post (nu dus een stukje papier).
Weer wat geleerd.
pi_34318251
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef sizzler het volgende:

Laat ze lekker hun eigen spullen kapot maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik dan wel weer met je eens Bijbelverbrandingen zijn OK, maar dan moet je wel die bijbel eerst gekocht hebben
pi_34318282
het is eigen aan links om onwettige middelen te gebruiken teneinde democratisch genomen besluiten te frustreren.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34318308
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef electricity het volgende:
het is eigen aan links om onwettige middelen te gebruiken teneinde democratisch genomen besluiten te frustreren.
democratie
underground forever baby
pi_34318311
Je kunt ook respect hebben voor mensen die vechten voor hun idealen, en actie's ondernemen om hun idealen na te streven.
pi_34318320
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:00 schreef lpg het volgende:
Je kunt ook respect hebben voor mensen die vechten voor hun idealen, en actie's ondernemen om hun idealen na te streven.
op fok! ? ??
underground forever baby
pi_34318322
Die gasten zijn nog erger dan allochtonen die door films heenpraten!
pi_34318361
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:00 schreef Ill-Skillz het volgende:
Die gasten zijn nog erger dan allochtonen die door films heenpraten!
onzin, er is NIETS erger dan mensen die door films heen praten.
underground forever baby
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:02:27 #24
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_34318379
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef electricity het volgende:
Extremisme is gelijk aan links
Oh
pi_34318431
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef sizzler het volgende:Elke vorm van extremisme is verkeerd, ik heb nog nooit gehoord dat een rechtsextremist schotels vernielt, inbreekt, kraakt of banden leegprikt.

bij linkse activisten gebeurd het tenminste (vaak) voor hun idealen, die moreel gezien vaak zo slecht nog niet zijn.
Het zijn overigens wel de rechtsextremisten die zich vaker schuldig maken aan zinloos geweld en vandalisme, drugshandel etc. etc.
Overigens is inbreken ook zeker niet uncommon bij rechts lowlife uitschot

bovendien breken linkse activisten niet in om waardevolle spullen te jatten, vergeet dat niet
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')