Maar die irritante fokkers krijgen het dan toch weer voor mekaar om reacties te plaatsten als:quote:Gemiddeld genomen hebben studenten minder vaak gezegd te geloven dan de algemene bevolking.
enquote:Hoger opgeleiden beseffen gewoon sneller dat er meer moet zijn dan het aardse dat je niet kan zien of voelen. Ikzelf heb veel respect voor de boedhistische gedachte.
Lees zelf de reacties maar voor nog veel meer voorbeelden van dat soort domme fokkers.quote:Het kan ook met interesse te maken hebben. Ben je hoger opgeleid dan wil je misschien vanzelf meer te weten komen.
Iemand die niet veel opleiding genoten heeft, die heeft niet leren denken op bepaalde gebieden. Die stelt zich minder open misschien?
Bij opleiding zie ik het alsof je hersens aan het uitbreiden bent, je gaat jezelf trainen en hoe meer je bezig bent met training. Des te meer je wilt weten of geloven en verklaren.
Iemand die te lui is om te leren of iemand die niet kan leren, die houdt zich vanzelf niet bezig met zulke zaken. Die hangen liever de hele dag voor de televisie als het ware.
Zonder ze in diskrediet te brengen, iedereen doet maar wat ze willen. Ieder zijn eigen manier natuurlijk.
psssst, het is kaboutert plopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:57 schreef w00ly het volgende:
je wil gewoon ff patsen dat je hoger opgeleid bent hé![]()
Mjah, ik heb anders alleen basisschool tot nu toe hoor, waarom denk je dat ik zoveel tijd heb om die reacties te lezenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:57 schreef w00ly het volgende:
je wil gewoon ff patsen dat je hoger opgeleid bent hé![]()
Ik post niet op de FPquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef _Flame_ het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je irritant bent![]()
![]()
Dus je geeft toe dat je irritant bentquote:Maar die irritante fokkers krijgent het dan toch weer voor mekaar om reacties te plaatsten
... Ja... so?quote:
Hey, wel goed lezen he!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:24 schreef laffer het volgende:
ik heb daar niet eens gepost man, wat lul je nou![]()
een beetje alle fokkers aanvallen![]()
Vaker dan vroegerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:46 schreef longinus het volgende:
Het komt vaker voor dat hoogopgeleiden slecht schrijven
Jep, je hebt an sich wel gelijk natuurlijk maarja, het is niet voor niets een topic in KLB, ik was gefrustreerd toen ik mijn topicstart aan het tikken was, en toen kon ik die kleine nuance effe niet opbrengen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hey, wel goed lezen he!
Hij heeft het duidelijk over Fokkers die het nieuwsartikel niet of half leven en dan maar weer wat gaan blaten als reactie.
Ook later verwijst hij naar deze specifieke groep Fokkers, al had hij ipv "Maar die irritante Fokkers" beter kunnen zeggen: "Maar deze irritante groep Fokkers". Dat ben ik helemaal met je eens Laffer! Toch best puik denkwerk van je!!!![]()
Tha_T heeft volgens mij alle reacties getrashed toen hij het topic weer open heeft gegooid (zat een slotje op). Ik weet niet of je dat bedoelt.quote:
Ik word een beetje duizelig van die vragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vaker dan vroeger
Zo ja, wat versta je onder vaker & vroeger
Of bedoel je vaker dan bij [insert willekeurige groep]
Zo ja, wat versta je onder vaker? En vaker dan welke willekeurige groep
Of was het gewoon de bedoeling dat je met deze opmerking eigenlijk niks zei
achjoh d0mboowwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef TC03 het volgende:
Slimmere mensen beseffen dat er niks is zoals religie of paranormale dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |