+2 scherp.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:54 schreef B_BOY het volgende:
zwervers betalen geen huur.
Bij Willemsplein is het altijd feest inderdaad met die zwervers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Vanmiddag kwam er bij de bushalte Willemsplein in Arnhem een gek naar een halte om vervolgens iedereen daar (+/- 20 mensen) om 50 cent te vragen.
Opflikkeren!!
FOK! is efficiënter... meer views met minder moeitequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:28 schreef Gizmo112 het volgende:
Ze mogen er niet meer om vragen, daarom hebben sommige slimme zwervers nu een bordje en gaan ze voor je neus staan. Dat is nog veel vervelender
Dat is helemaal geen gek hoor, want als je niet om geld vraagt is de kans dat je het zomaar krijgt vele malen kleiner. Je kunt het altijd proberen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Vanmiddag kwam er bij de bushalte Willemsplein in Arnhem een gek naar een halte om vervolgens iedereen daar (+/- 20 mensen) om 50 cent te vragen.
Als je meer zeurt krijg je ook meer voor elkaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf zeikt iedereen dan om 1 euro. En lezen is blijkbaar ook moeilijk
.
Die vent loopt ook altijd op het station, van voor naar achter en dan ook weer terug om het een tweede keer te vragenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Opflikkeren!!
Waar heeft hij al dat geld toch voor nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Die vent loopt ook altijd op het station, van voor naar achter en dan ook weer terug om het een tweede keer te vragen
oeee cool hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:09 schreef The_Mavericks het volgende:
ik krijg niet eens zorg toeslag, mijn vriendin ook niet, we zitten boven de 40.000![]()
en waarom maak jeje druk om 1 euro![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Waar heeft hij al dat geld toch voor nodig![]()
![]()
ja, maar dat mag ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zo, zo, nu voel je je zeker een hele meneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |