abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40611432
Ik ben benieuwd. Deel 1 was gaaf en deel 2 was zeker wel vermakelijk
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:26:20 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40612719
31 Oktober, met Halloween, gaat ie in premiere.

Trailer ziet er in ieder geval lekker uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40612753
heb er nu al zin in
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_40613867
Eén was goed, twee nog zieker. En zo te zien wordt deel drie ook weer een feest.

pi_40614774
Gaaff!! Ziet er weer lekker uit! Jammer dat het bij ons pas maart 2007 wordt ofzo!
I ♥ PB
pi_40614854
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef miss-scofield het volgende:
Gaaff!! Ziet er weer lekker uit! Jammer dat het bij ons pas maart 2007 wordt ofzo!
Op de site staat wereldwijde release rond 31 oktober
pi_40615370
Deel 2 heeft ook een hoop geld opgebracht dus de meeste mensen zijn nu bekend met saw, dus vandaar dat wereldwijd release is.

Film kost heel weinig om te maken en levert heel veeeeeel op
please?
pi_40615562
Trouwens check deze foto van Shawnee het wijfie dat Amanda speelt:

Verdomde lekker

Hier nog één van producers + hoofdrolspelers

please?
pi_40615635
trailer is een beetje rot kwaliteit Ik kan er nog niet zo veel vang zeggen Ik wacht wel op de officiele
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40621432
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Op de site staat wereldwijde release rond 31 oktober
Ohhh, Dat is gaaf! Weer iets leuks om naar uit te kijken!
I ♥ PB
pi_40621592
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef GoodNews het volgende:
Deel 2 heeft ook een hoop geld opgebracht dus de meeste mensen zijn nu bekend met saw, dus vandaar dat wereldwijd release is.

Film kost heel weinig om te maken en levert heel veeeeeel op
Deel 1 kostte $1,2 miljoen en bracht $ 103 miljoen op. Deel 2 kostte $ 4 miljoen en bracht $ 144 miljoen op. Niet verkeerd idd

[ Bericht 3% gewijzigd door MrBadGuy op 08-08-2006 21:08:33 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:17:07 #187
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40622084
oehhhhhhh heb er nu al zin in !!!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_40622556
Totaal niet boeiend. Deel 1 en 2 trailers waren echt te gek maar deze komt niet verder dan overdreven gegil en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet boeiend!
pi_40623495
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:31 schreef Spaarzegel het volgende:
Totaal niet boeiend. Deel 1 en 2 trailers waren echt te gek maar deze komt niet verder dan overdreven gegil en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet boeiend!
Je beoordeeld een film op een trailer? Volgensmij is dit ook meer een teaser trailer dan een echte trailer, dus dan zegt het al helemaal niks.
pi_40623592
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:03 schreef GoodNews het volgende:
[afbeelding]
hij is echt oud geworden. ik dacht dat het vooral make-up en sfx (in Saw II) was.
pi_40625646
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:57 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Je beoordeeld een film op een trailer? Volgensmij is dit ook meer een teaser trailer dan een echte trailer, dus dan zegt het al helemaal niks.
De trailer/teaser vind ik niks... Dat wil niet zeggen dat de film zuigt. De film gaat zeker weten weer rocken... alleen is dat aan deze trailer/teaser niet te zien.
Jammer
pi_40625754
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:54 schreef Spaarzegel het volgende:

[..]

De traile/teaser vind ik niks... Dat wil niet zeggen dat de film zuigt. De film gaat zeker weten weer rocken... alleen is dat aan deze trailer/teaser niet te zien.
Jammer
Ok, dan geef ik je gelijk
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:45:20 #193
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_40627584
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:33 schreef danko het volgende:

[..]

wellicht hadden ze deze reeks al veel eerder geregistreerd om te voorkomen dat een of andere malloot ze zou registreren met het oogpunt de domein-namen voor (veel) geld door te verkopen. Naar mijn weten komt er nu Greg Hoffman dood is geen vervolg meer. Het script van Saw III was al klaar toen Greg Hoffman stierf, vandaar dat deel 3 nog wel wordt verfilmd.

bron: http://danas.mine.nu/viewtopic.php?p=6488#6488 (de link van filmfocus is down)
Lijkt me sterk dat ze vervolgen van zijn dood af laten hangen en het feit dat het script al klaar was zegt ook heel erg weinig.
Lees het volgende feitje over saw 2 maar
quote:
This film originally came from a script by the director Darren Lynn Bousman which was called "The Desperate". After trying for years to get it made but being told repeatedly that it was too violent, finally a company wanted to do it because they suspected "Saw" which was becoming a hit at Sundance might blow out big and they wanted to capitalize on its success. Some producers even described Bousman's script as "Too Saw-ish". Just before he was about to close a deal to make the movie, Saw (2004) opened huge at the box-office and the next day he received a call, and the producers asked if he could change it around to "Saw 2". Leigh Whannel (who wrote the first "Saw") was then brought on a little later to help Bousman with creating his original idea into a proper sequel to "Saw".
Oftewel, daar heeft de producent niet veel mee te maken, het feit dat het eigenlijk gewoon een andere film was waar de naam van veranderd is geeft ook al aan dat het ze niet veel uitmaakt waar het verhaal vandaan komt.

Zolang de film ongelovelijk veel geld in het laadje blijven brengen zullen ze niet al te snel stoppen.
Series als nightmare on elmstreet, halloween, friday the 13th enz. zijn al verder gekomen zonder zulke winstpercentages.
pi_40628163
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef Tweek het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat ze vervolgen van zijn dood af laten hangen en het feit dat het script al klaar was zegt ook heel erg weinig.
Lees het volgende feitje over saw 2 maar
[..]

Oftewel, daar heeft de producent niet veel mee te maken, het feit dat het eigenlijk gewoon een andere film was waar de naam van veranderd is geeft ook al aan dat het ze niet veel uitmaakt waar het verhaal vandaan komt.

Zolang de film ongelovelijk veel geld in het laadje blijven brengen zullen ze niet al te snel stoppen.
Series als nightmare on elmstreet, halloween, friday the 13th enz. zijn al verder gekomen zonder zulke winstpercentages.
De producer is in feite ook niks anders dan de geldschieter en twee van de drie zijn er nog over. Zonder goede directors ben je verder van huis. En aangezien de director van deel 1, de schrijver van deel 3 is en de director van deel 2 ook de director van deel 3 is, hoop ik dat het goed gaat (mijn mening over beide delen lees je maar een stukje terug in dit topic ).
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:10:35 #195
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_40628375
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:03 schreef Guilin het volgende:

[..]

De producer is in feite ook niks anders dan de geldschieter en twee van de drie zijn er nog over. Zonder goede directors ben je verder van huis. En aangezien de director van deel 1, de schrijver van deel 3 is en de director van deel 2 ook de director van deel 3 is, hoop ik dat het goed gaat (mijn mening over beide delen lees je maar een stukje terug in dit topic ).
Daarmee doe je de producer wel erg te kort. http://en.wikipedia.org/wiki/Film_producer
Maar de invloed van een producent kan nog weleens varieren.
pi_40628424
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef SlimShady het volgende:

[..]

hij is echt oud geworden. ik dacht dat het vooral make-up en sfx (in Saw II) was.
De beste man speelt al vrij lang mee.

Hij heeft ook in de sopranos gespeeld voor 1 minuut. Wanneer Tony ze zoon op een militaire school wilt doen. Jigsaw is dan zeg maar het hoofd van die school/academie

In 24 season 2 speelt hij de badguy genaamd Kingsly

Dit is al jaren geleden en hier was die al vrij oud in, zoals op bovenstaande foto.

KAn trouwens niet zijn leeftijd zien op imdb.
please?
pi_40656724
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:10 schreef Tweek het volgende:

[..]

Daarmee doe je de producer wel erg te kort. http://en.wikipedia.org/wiki/Film_producer
Maar de invloed van een producent kan nog weleens varieren.
Even doorgescrolled, maar daar staat dus inderdaad dat de producer nog allerlei financieel geneuzel er omheen regelt, maar de "creative control" is in handen van de director. Klopt dan toch?
pi_40657071
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:12 schreef GoodNews het volgende:

[..]

De beste man speelt al vrij lang mee.

Hij heeft ook in de sopranos gespeeld voor 1 minuut. Wanneer Tony ze zoon op een militaire school wilt doen. Jigsaw is dan zeg maar het hoofd van die school/academie

In 24 season 2 speelt hij de badguy genaamd Kingsly

Dit is al jaren geleden en hier was die al vrij oud in, zoals op bovenstaande foto.

KAn trouwens niet zijn leeftijd zien op imdb.
24 season 2 moet ik nog kijken
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:00:03 #199
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_40683705
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:49 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

24 season 2 moet ik nog kijken
Kijk hem, hij owned
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_40683852
Ik hoop dat hij beter is dan deel 2 want die vond ik op een paar stukken na best wel saai.
Soms...
Soms heel even bekruipt je het gevoel,
dat mensen niet snappen hoe je je voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')