Het is ook een beetje iene-miene-mutte hoor, ik wil eigenlijk niemand van deze mensen -- gevenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:48 schreef WithMe het volgende:
Omdat je jarig bent zal ik het je vergeven.![]()
doe ik ook hoor alleen vandaag was het makkelijk.... ik kon iemand eruit kicken... en ik kon iemand -punten geven die mij ook minpunten heeft gegeven..... das wel zo makkelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 14:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is ook een beetje iene-miene-mutte hoor, ik wil eigenlijk niemand van deze mensen -- geven.
Je heb me zovver gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
't kwam ook echt op 'n half uur aan ofzo
maar 't leuke van eruit liggen is dat je zo genadeloos punten kunt uitdelen
ZWAK ZWAK ZWAK!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je heb me zovver gekregenIk ga christon eruit halen en angelique erin
verwacht nu wel + puntjes van je
(maar Chris blijft wel in me tekst)
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
C_A, je stelt me teleur...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:06 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar 13 is meer dan 12.
Jep.quote:
Noteert -- punten voor Svensational morgenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
c_a -2: Is veel te melig vandaag.
EN TERECHTquote:Op maandag 23 januari 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 charmed_angel: omdat jij me eruit gewerkt hebt.
Mijn strategisch plan werkt nu tegen mequote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
je laat je chanteren..
Nu krijg je geen pluspuntjes meer van mij hoor
Hoezo mag ik neit op alles reageren, als ik iets zie staan dan doe ik gelijk reageren.... en dna verder lezen..... vind ik makkelijker, als dta geplak en geknipquote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet op álles te reageren he. Of doe het in 1 quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |