shit hé, jij neemt het hele gebeuren sérieus?!?!?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg alleen waar het op staat.... gewoon een laffe manier om elke dag dezelfde reden op te geven....Je bent zelf een huilie
Huilie
![]()
ik moet aan mijn reputatie denken en probeer mijn idols-gemiddelde daarom zo laag mogelijk te houdenquote:Wat doe je hier eigenlijk? Ik zie je nooit in Idolsforum![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Mijn beurt.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Moet je niet eerst even bulderend lachen om mijn hilarische exit verhaaltje?!
![]()
stop je ze er zelf in, of moeten we dat ook nog voor je doenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:![]()
![]()
OK, in jouw geval kan ik het me voorstellenquote:
neem het niet echt serieus.... maar wil geen I-jay wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
shit hé, jij neemt het hele gebeuren sérieus?!?!?
hoe is het mogelijk....![]()
oke als het zoveel voor je betekend zal ik overwegen mijn stemmen morgen op iets anders te baseren...
[..]
ik moet aan mijn reputatie denken en probeer mijn idols-gemiddelde daarom zo laag mogelijk te houden
met dit soort vragen [waar ik natuurlijk weer op móet reageren] schiet het niet erg op
Laat dat maar aan mij over!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
stop je ze er zelf in, of moeten we dat ook nog voor je doen
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is wel afgeslacht hoor.....quote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Deze stemronde heeft een thema. Het thema is "Red de Zhenar".
Als je niet weet wat een Zhenar is, denk dan maar hier aan:
[afbeelding]
Niet dat hij daar op lijkt, maar zeehondjes roepen nou eenmaal meer sympathie op dan blote billen in de Efteling.
Zhenar +2, omdat ik schijnbaar nutteloze reddingsacties wel tof vind.Laten we nu hopen op een actie die meer lijkt op de actie voor "Comeback" Sneeze dan voor "Weg voordat er iets van de grond komt" Babette.
shiNinG_staR -2, concurrentie voor Zhenar in de race om de I-Jay van deze game te worden. Ik gun het jou meer, lief heh?Oh, en ik probeerde net je naam uit te typen in plaats van te copy/pasten en brak drie vingers.
Ayaxola -2, dan voelt Zhenar zich niet zo alleen in deze bange dagen. Druk hem maar stevig tegen je aan om z'n angst weg te nemen. Als je ergens handen voelt moet je hem maar knijpen of een stoot verkopen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik deed er tien minuten over. KORTER DAN JIJ, ZHENAR!![]()
het doet nog steeds pijnquote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef LeBeau het volgende:
"Weg voordat er iets van de grond komt" Babette.![]()
je vergeetquote:Op maandag 23 januari 2006 11:52 schreef --Globe-- het volgende:
ik ga nu
Op zich was het wel hilarisch, maar dat werd overshaduwd door het feit dat jij eruit was.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het doet nog steeds pijn
al die lieve bedoelingenen toek kwam Yeahnogwat
't kwam ook echt op 'n half uur aan ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef LeBeau het volgende:
Op zich was het wel hilarisch, maar dat werd overshaduwd door het feit dat jij eruit was.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga toch nog maar niet stemmen!
Plaats 10, I-Jay dus. (Arme s_squote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
shiNinG_staR is dus de CharissaToch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |