Gisteren vergeten te stemmen
Dus nu grijp ik mijn kans!
-2 voor --Globe-- omdat ik niet weet of het een jongetje of een meisje is
-2 voor Ayaxola, gewoon voor de leuk
+2 voor WithMe, omdat ik dat eigenlijk nog wel verschuldigd was
BVO 23
Svensational 22
Tom_Tom- 21
-Vaduz- 19
charmed_angel 18
WithMe 11LeBeau 11
Ayaxola 7shiNinG_staR 5
Zhenar 5
Uitgeschakeld:
--Globe-- heeft haar ziel en zaligheid gestoken in het optreden vanavond. Nahijgend staat ze naast Martijn, waar ze van Henk-Jan positief commentaar en een speels knipoogje ontvang. Jerney werpt haar echter een angstaanjagende, snode blik toe, die --Globe-- koude rillingen bezorgd. Wanneer Martijn haar afkondigt en ze nietsvermoedend de uitschuifcatwalk opstapt, ziet ze vanuit haar ooghoeken nog hoe Jerney met een duivelse glinstering in haar ogen een verborgen knopje indrukt. Plotseling verschijnt er een gigantische cirkelzaag vanuit het midden van de catwalk. --Globe-- springt opzij, maar verliest daarbij een been. Vlammenwerpers springen omhoog vanonder verborgen luikjes en braken hun allesverzengende vuur uit over het arme artiestje in wording. Bloedend en knisperend probeert --Globe-- zich in veiligheid te slepen, maar Jerney’s arsenaal aan boobytraps is nog niet uitgeput... Een groot rotsblok valt uit een luik in het plafond en rolt recht op --Globe-- af. De catwalk heeft echter nog steeds niet het podium met de andere, onnozel glimlachende kandidaten bereikt. --Globe-- ziet maar één oplossing en trekt zich met haar laatste krachten over de rand van de uitschuifbare catwalk. Met een ijzingwekkende schreeuw stort het (inmiddels ex-)kandidaatje een diepe afgrond in, waar ze uiteindelijk in een zoutzuurbad belandt en daar krijsend oplost.
Jerney, haar gezichtsuitdrukking onveranderd, spant enkele spieren aan in een poging tot een snode glimlach. “Henk-Jans speelse knipoogjes zijn voor mij en voor mij alleen!” spreekt ze op emotieloze toon.
Exit --Globe--
[ Bericht 83% gewijzigd door Zhenar op 23-01-2006 11:05:15 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(