quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik wilde m helemaal niet opeten![]()
vrouw alleen enz![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
vrouw alleen enz![]()
zijn daar ook foto's van?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
vrouw alleen enz![]()
Dacht ik ook al aan toen ik die cocon zag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef Leffe48 het volgende:
Woot gaaf, vogelspinnen!
Ik had ze serieus in zo'n terrarium gepropt![]()
quote:
dan vervang je de banaan door iets anders en doe er je voordeel meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:01 schreef detulp050 het volgende:
Als mijn vriendin dit leest mag ik nooit meer bananen kopen
nietus hij was grande joh!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:55 schreef moussy het volgende:
das gewoon een larfje van een wasmotje.
dus eigenlijk is het beest wat erin zat ontsnapt en verstopt zich nu in jou kamerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:15 schreef donnahvh het volgende:
ik hield m voor mn beeldscherm en toen zag ik dat ie wel leeg leek, dus ff met een pen in zitten frutten em idd leeg![]()
het is nu net een soort van beschimmelde shag![]()
[afbeelding]
en leuk verhaal trouwens van die dierenambulance![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:14 schreef bonke het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het beest wat erin zat ontsnapt en verstopt zich nu in jou kamer
eng hoor
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:14 schreef bonke het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het beest wat erin zat ontsnapt en verstopt zich nu in jou kamer
eng hoor
hij zat erop niet erinquote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef amaranta het volgende:
smerig!
ik at al geen bananen..........
maakt me niet uitquote:
en jij denkt nog steeds dat dat beest overgescheept was?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:19 schreef Realzm het volgende:
Ik heb op mn werk ooit een nog levende kakkerlijk van een dikke 5 cm tussen de bananen gevonden
Ik heb hier in NL nog nooit een kakkerlijk van dat formaat gezien, + hij zat in een tros bananen welke in een plastic zak zat gepakt..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij denkt nog steeds dat dat beest overgescheept was?
Gast, WTF is een kakkerlijk nou weerquote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef Realzm het volgende:
[..]
Ik heb hier in NL nog nooit een kakkerlijk van dat formaat gezien, + hij zat in een tros bananen welke in een plastic zak zat gepakt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |