en daarom kick je dit optic?quote:op zaterdag 11 maart 2006 14:24 schreef q_orianka het volgende:
op rapport één 9, drie zevens en voor de rest alleen achten![]()
omg, ik heb een rapportdossier gezien van een meisje uit de 2e klas: 4 tienen, 2 achten en voor de rest allemaal negens![]()
![]()
totdat al je vriendinnen slagen en jij zakt.quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:30 schreef met-yvana het volgende:
cijfers zijn zúlke aarde zaken! mijn vriendinnen op school boeit het niks wie het hoogste of laagste heeft, en ik sluit me daarbij aan
![]()
ben jij nou zó aards dat je denkt dat ontwikkelde mensen zich iets aantrekken van zoiets werelds als een ,,diploma" ? de enige reden dat ik atheneum uitzit is dat ik dan naar de kunstacademie kanquote:op zaterdag 11 maart 2006 15:39 schreef huhu het volgende:
[..]
totdat al je vriendinnen slagen en jij zakt.
ik sta inderdaad met beide voeten op de grond en ik weet dat het bar nuttig is om een diploma te hebben.quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef met-yvana het volgende:
[..]
ben jij nou zó aards dat je denkt dat ontwikkelde mensen zich iets aantrekken van zoiets werelds als een ,,diploma" ? de enige reden dat ik atheneum uitzit is dat ik dan naar de kunstacademie kan![]()
ja als je naar de kunstacademie gaat maakt het geen ruk uit of je voor je vakken een 5.6 of een 9.5 staatquote:op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef met-yvana het volgende:
[..]
ben jij nou zó aards dat je denkt dat ontwikkelde mensen zich iets aantrekken van zoiets werelds als een ,,diploma" ? de enige reden dat ik atheneum uitzit is dat ik dan naar de kunstacademie kan![]()
misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maarquote:op zaterdag 11 maart 2006 15:45 schreef huhu het volgende:
[..]
ik sta inderdaad met beide voeten op de grond en ik weet dat het bar nuttig is om een diploma te hebben.
ach... met een universitair diploma wordt je geen 'kantoorvee' hoor, die kans heb je als je mbo doet.quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef met-yvana het volgende:
[..]
misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maar![]()
quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef met-yvana het volgende:
[..]
misschien is het handig voor het slag mensen wat ik betitel als kantoorvee, maar ach ieder zijn meug zeg ik maar![]()
quote:op zaterdag 11 maart 2006 15:58 schreef huhu het volgende:
overigens wordt je zonder diploma ook niet toegelaten tot de kunstacademie. dus als ik jou was zal ik maar wel waarde hechten aan zoiets 'aards' als een diploma.
wellicht zit er een kern van waarheid in, als zoveel mensen het zeggen?quote:op zaterdag 11 maart 2006 17:06 schreef met-yvana het volgende:
waarom kijken van die ,,oohoh ik zit op de universiteit, kijk mij quasi intellectueel zijn`` mensen toch altijd zo (onterecht) neer op de kunstacademie? jaloezie op het talent van de mensen die daar een opleiding volgen?
pardon? kunst ,,leer" je ook niet op de kunstacademiequote:op zaterdag 11 maart 2006 17:48 schreef huhu het volgende:
[..]
wellicht zit er een kern van waarheid in, als zoveel mensen het zeggen?
daarnaast vind ik 'kunst' iets wat je in je moet hebben, en niet iets wat aan te leren valt. je kan het, of je kan het niet. het valt niet te 'leren' op een kunstacademie. als je het kan, dan lijkt het me nuttiger dat je het gaat combineren met een echte studie.
wordquote:op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef chriz2k het volgende:
hitler wilde ook naar de kunstacademie.
ben je het nu eens met yvana? *niet partijdig isquote:op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef huhu het volgende:
als je *iets wilt doen met kunst*, dan moet je naar de kunstacademie! daar kan je je talent perfectioneren, zodat je om kunt gaan met perspectief en lichtinval
oh wat leuk! teken je alleen, of schilder je ook? welke stijl gebruik jij? zelf neig ik het meest naar impressionisme met invloeden van het japonismequote:op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef q_orianka het volgende:
[..]
ben je het nu eens met yvana? *niet partijdig is
ik ben een perfectionist als het om tekenen etc. gaat. nadeel: kost veel tijd. voordeel: perfectie... of in ieder geval zo mooi waarvan ikzelf denk: wtf?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |