dus de latijnse taalquote:op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef fallrite het volgende:
[..]
en dan nog de verkeerde dingen quoten ook
la·tijn1 (de ~ (m.))
1 iem. die een romaanse taal spreekt
2 bewoner van latium
la·tijn2 (het ~)
1 de latijnse taal, de taal van de oude romeinen
la·tijns (bn.)
1 latijn gebruikend, of een romaanse taal
2 [gesch.] westers <=> byzantijns
de 1e heeft niks te maken met de naamgeving van de taal, namelijk: iemand die een romaanse taal spreekt of inwoner van latium.
de 2e is de taal. het latijn. dat wordt de latijnse taal ja.
latijns is dus niet de taal.![]()
-het staat tof op je cvquote:op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef 14.gif het volgende:
wat is de meerwaarde van gymnasium boven atheneum?
ze krijgen de latijnse taal en de griekse taal want er komt een -s bij omdat dat zo hoort in de zin. maar de taal zelfs heet latijn. ze krijgen dus latijn, net zoals ze engels krijgen en duits en franse etcquote:op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef relneger18 het volgende:
[..]
dus de latijnse taal
en dat krijgen ze op school![]()
dat zei relneger dus ook nietquote:op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef fallrite het volgende:
[..]
ze krijgen de latijnse taal en de griekse taal want er komt een -s bij omdat dat zo hoort in de zin. maar de taal zelfs heet latijn. ze krijgen dus latijn, net zoals ze engels krijgen en duits en franse etcik heb het nu over de taal zelf, die heet latijn en niet latijns
nagenoeg niets dus....quote:op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef sungamsunitram het volgende:
[..]
-het staat tof op je cv
-je krijg kcv dus je hoeft geen ckv te doen
-als je latijn en grieks kan kan je zonder al te veel problemen talen als spaans en italiaans lezen
stoer gek! jij bent echt die kankerspange kill 14.gifquote:op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef twetwe het volgende:
ts: je bent een stuuudjeeen 10 voor latijn, gelukkig heb ik dat klotenvak nooit van me leven gehad, aangezien ik voor frans al 1-en haalde.
gewoon, omdat dit een topic : verkapt ik haal een 10 dus ik ben goed topic is. ik kan niet tegen die mensenquote:op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef paa-053 het volgende:
[..]
stoer gek! jij bent echt die kankerspange kill 14.gif
idioot. ik begrijp trouwens ook niet wat die "" smilie daar doet
![]()
thxquote:op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef paa-053 het volgende:
[..]
stoer gek! jij bent echt die kankerspange kill 14.gif
oh man, dat doet pijn. iemand op internet veracht me. de pijn, de pijnquote:op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef twetwe het volgende:
[..]
gewoon, omdat dit een topic : verkapt ik haal een 10 dus ik ben goed topic is. ik kan niet tegen die mensen![]()
{ook niet tegen jou trouwens)
hij zegt niet dat lage cijfers stoer zijn, maar dat opscheppen over hoge cijfersquote:op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef paa-053 het volgende:
[..]
oh man, dat doet pijn. iemand op internet veracht me. de pijn, de pijn![]()
waarschijnlijk ben je niet in staat een logische onderbouwing te geven van de reden dat je mij niet mag. maar dat geeft niet hoor jongen, misschien leer je dat ooit wel eens. misschien, als je afleert dat lage cijfers halen stoer is. waarom dat dan zo is, kun je me waarschijnlijk ook niet uitleggen.
overigens, de uitleg die je geeft vind ik echt super. ik citeer: "gewoon". (mag ik je er op wijzen dat je zin niet goed nederlands is...?)
succes met je stoere leven, zonder hoge cijfers!![]()
p.s. beroep: schoonmaker.goed man, die moeten er ook zijn!
![]()
ik ben het er ook wel mee eensquote:op maandag 23 januari 2006 22:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hij zegt niet dat lage cijfers stoer zijn, maar dat opscheppen over hoge cijfersis... ben ik het wel mee eens
![]()
en wat 14.gif zegt
en al zelfmoordneigingen?quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef ayaxola het volgende:
krijg een 7,8 voor scheikunde terug vandaag, heeft een maat van me een 7,9![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |