nou gefeliciteerd knul. jij blijft een limboquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef eix het volgende:
[..]
right. maar mn school staat in het vwo lijstje van elsevier wel op de tweede plaats, en heeft voorgaande jaren ook al in de top 3 gestaan.![]()
![]()
aardappelschillen in de kombuis is niet moeilijk!quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef paa-053 het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd knul. jij blijft een limbo
mijn school komt niet eens in de top 500 voor. ik ben er echt heel verdrietig om, nu krijg ik vast nooit een baan![]()
heb je nog tips voor me?
mag je dat wel zeggen van mamsquote:op zondag 22 januari 2006 18:18 schreef versacekitten het volgende:
[..]
whatever if you don't fucking care![]()
weet je wel wat je zegt mannetje? en tegen wie je het hebt?quote:op zondag 22 januari 2006 18:18 schreef versacekitten het volgende:
[..]
whatever if you don't fucking care![]()
het is een vrouwtjequote:op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef messenga het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt mannetje? en tegen wie je het hebt?
wo & wo & wo++quote:op zondag 22 januari 2006 18:38 schreef greed het volgende:
dat is het voordeel van selio heten. dan kom je nooit iemand tegen die hogere cijfers haalt dan jijzelf.
latijnquote:op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef mrkanarie het volgende:
ik wil ook latijns op school hebben...
latijns , is dat niet het vak waar de klas de hele c1000 mee de klas in immigreerde? en dan lkker genieten met een filmpje oddysseus=pquote:
ga mij nou niet tegenspreken mannetjequote:
quote:la·tijn1 (de ~ (m.))
1 iem. die een romaanse taal spreekt
2 bewoner van latium
la·tijns (bn.)
1 latijn gebruikend, of een romaanse taal
2 [gesch.] westers <=> byzantijns
en dan nog de verkeerde dingen quoten ookquote:op zondag 22 januari 2006 22:45 schreef relneger18 het volgende:
[..]
ga mij nou niet tegenspreken mannetje
[..]
ik heb nog nooit voor een proefwerk anderhalf uur geleerdquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
ik haal voor geschiedenis meestal de hoogste punten van de klas.
vooral leuk om met anderhalf uurtje leren een 9,3 te scoren voor een pta, terwijl de helft van de klas onvoldoende heeft.![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
ik haal voor geschiedenis meestal de hoogste punten van de klas.
vooral leuk om met anderhalf uurtje leren een 9,3 te scoren voor een pta, terwijl de helft van de klas onvoldoende heeft.![]()
waarom doe je geen gymnasium dan, flapdrol?quote:opleiding: atheneum (4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |