Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post je tieten eens, dan kunnen we die ook even vergelijken.
Achternaam?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Ik sta er juist bekend om dat ik helemaal niét op haar lijk.
Ik weet niets wat ik kan vergelijken met haar.
Je bent net zo cheap?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Ik sta er juist bekend om dat ik helemaal niét op haar lijk.
Ik weet niets wat ik kan vergelijken met haar.
Het viel te proberen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben geen 50 dus ik heb nog geen hangtieten, dus die lijken sowieso niet op elkaar.
En daarvoor dat de ' Breezahprijzen omlaag gingen' ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar stond een lompe opmerking over de prijzenoorlog.
Bedankt voor deze ophelderingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En daarvoor dat de ' Breezahprijzen omlaag gingen' ...
Toen zei die Belg: "Doe er dan maar twee!!!11"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die turk 'he, jij hoort hier niet' whehehehd;D:;d;D::D;
whehehee zegmaarnee, dankrijgjeer2 whehehehe ::)(!!l:D;D;D::Dquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Toen zei die Belg: "Doe er dan maar twee!!!11"![]()
![]()
Bloody hell!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja ik zag net haar fotoboek, aanbidden gaat me net iets te ver maar haar geil vinden op sommige foto's mag wel he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |