SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef VASND het volgende:
"zonder brechtje geen 'aanbid hier brechtje'- topic"
Jij begon met ranzige foto'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Wacht eens even !
Mijn Brechtje fan topic ging op slot !
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet waar newbie.
Zoek het topic anders maar een op
Deed..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had ook een fan topic voor jou
Maar stofje zette er een slot op.
Dat komt omdat jou liefde niet puur wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:53 schreef mcDavid het volgende:Ohja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta er juist bekend om dat ik helemaal niét op haar lijk.
Ik weet niets wat ik kan vergelijken met haar.![]()
Post je tieten eens, dan kunnen we die ook even vergelijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Ik weet niets wat ik kan vergelijken met haar.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post je tieten eens, dan kunnen we die ook even vergelijken.
Achternaam?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Je bent net zo cheap?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Het viel te proberen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben geen 50 dus ik heb nog geen hangtieten, dus die lijken sowieso niet op elkaar.
En daarvoor dat de ' Breezahprijzen omlaag gingen' ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar stond een lompe opmerking over de prijzenoorlog.
Bedankt voor deze ophelderingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En daarvoor dat de ' Breezahprijzen omlaag gingen' ...
Toen zei die Belg: "Doe er dan maar twee!!!11"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die turk 'he, jij hoort hier niet' whehehehd;D:;d;D::D;
whehehee zegmaarnee, dankrijgjeer2 whehehehe ::)(!!l:D;D;D::Dquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Toen zei die Belg: "Doe er dan maar twee!!!11"![]()
![]()
Bloody hell!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja ik zag net haar fotoboek, aanbidden gaat me net iets te ver maar haar geil vinden op sommige foto's mag wel he
Je user icon staat me niet aan.quote:
Eenschquote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
Brechtje is een lekkere breezah.
Wat c. zegt.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:40 schreef cerror het volgende:
Brechtje kan m'n anus oxideren.
Slechte kickquote:Op zondag 19 maart 2006 15:23 schreef FuifDuif het volgende:
Brechtje stinkt.
Doe es nietquote:Op zondag 19 maart 2006 15:23 schreef FuifDuif het volgende:
Brechtje stinkt.
Oh, jij ook nogquote:
Playin' Hard To Get!quote:
Niks playing hard to get, ze IS hard to getquote:
maar ligt dat aan haar of aan jou?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks playing hard to get, ze IS hard to get
* Diplomatiek antwoord*quote:Op maandag 20 maart 2006 10:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar ligt dat aan haar of aan jou?
dan weet ik genoegquote:
Walrusquote:Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef Intrepidity het volgende:
Kut als mod, maar wel een puicke userin
eenschquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef zwelgje81 het volgende:
Meer foto's kunnen leiden tot meer adoraties, veel naakt, grote tieten en absoluut niet met haar moeder want dat is NOT done
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef zwelgje81 het volgende:
Meer foto's kunnen leiden tot meer adoraties, veel naakt, grote tieten en absoluut niet met haar moeder want dat is NOT done
Ze is 14 dudequote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef zwelgje81 het volgende:
oh, dus we zijn al 8 jaar te laatquote:
Inderdaad, dat is al over datum.quote:
Wij hebben in ieder geval nog een originele naamquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef Originele_Naam het volgende:
Jullie mensen hebnbenn egt niks beters te doen hahaa
Nee, wij 'hebnbenn' egt niks beters te doenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef Originele_Naam het volgende:
Reken maar van wel. Ik stel alleen graag dingen uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef Originele_Naam het volgende:
Beantwoord je mail maar lieverquote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Reken maar van wel. Ik stel alleen graag dingen uit.
ge-edit worden door je moeder.quote:
Wat zwam je? Ik heb geen mail gekregen.quote:
Welquote:Op maandag 20 maart 2006 12:40 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wat zwam je? Ik heb geen mail gekregen.
Je druipt wel vaak af de laatse tijd hequote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en zelf maar blijven beweren dat ze zo'n 3 jaar ouder is![]()
*afdruipt
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je druipt wel vaak af de laatse tijd he![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij bent alleen kut, je hebt er geen![]()
niet neuckbaar dus
*van lijstje afstreept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |