SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef VASND het volgende:
"zonder brechtje geen 'aanbid hier brechtje'- topic"
Jij begon met ranzige foto'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Wacht eens even !
Mijn Brechtje fan topic ging op slot !
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet waar newbie.
Zoek het topic anders maar een op
Deed..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had ook een fan topic voor jou
Maar stofje zette er een slot op.
Dat komt omdat jou liefde niet puur wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:53 schreef mcDavid het volgende:Ohja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta er juist bekend om dat ik helemaal niét op haar lijk.
Ik weet niets wat ik kan vergelijken met haar.![]()
Post je tieten eens, dan kunnen we die ook even vergelijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Ik sta er juist bekend om dat ik helemaal niét op haar lijk.
Ik weet niets wat ik kan vergelijken met haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |