quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
The Chase?
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Cadence?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
No man's land?
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Men at work?
Patch +1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef Patch het volgende:
Zuul
Tsja beide zijn goed geloof ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Patch het volgende:
Of misschien wil je Gozer horen
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
A time to kill
Dazed and Confused
The Wedding planner
Sahara
Contact
How to loose a guy in 10 days
Patch +1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:35 schreef Patch het volgende:
Kelsey Grammer
Gambit is wel jammer ja, maar ok, die zal waarschijnlijk de aandacht krijgen in deel 4, zoals Beast nu de aandacht krijgt in deel 3.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch +1
Jammer dat Gambit en Nightcrawler er niet in zitten.
Copacabana?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:37 schreef Patch het volgende:
Welk lied begint Rupert Everett te zingen in "My Best Friends Wedding"?
quote:
Ja ik geloof dat het nu niet meer een drieluik word inderdaad dus kan Gambit nog aan bod komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Gambit is wel jammer ja, maar ok, die zal waarschijnlijk de aandacht krijgen in deel 4, zoals Beast nu de aandacht krijgt in deel 3.
NoghtCrawler: ach ja.... vond hem niet zoveel toevoegen eigenlijk
Wet nr. zoveel van superheldenfilms/-comics: Geen enkele dood is eeuwig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat het nu niet meer een drieluik word inderdaad dus kan Gambit nog aan bod komen.
Ik vond Nightcrawler wel okay. Lady Deathstrike was toffer maar die kunnen ze niet meer terug laten keren denk ik.
Dat is waar inderdaad. Het is wat dat betreft net Alias.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wet nr. zoveel van superheldenfilms/-comics: Geen enkele dood is eeuwig.
Toch die scène dat hij in het restaurant achter de piano kruipt en I Say a Little Prayer inzet van eh... Aretha Franklin? Dionne Warwick? Nou ja, various artists.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:37 schreef Patch het volgende:
Welk lied begint Rupert Everett te zingen in "My Best Friends Wedding"?
LIlja 4-Everquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
Omdat ik re-de-lijk zeker van m'n zaak ben en niet weer de ochtendploeg zonder vraag wil laten zitten;
Welke film?
[afbeelding]
Er komt absoluut geen piano aan te pas naar mijn weten, maar de titel van het liedje heb je goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Toch die scène dat hij in het restaurant achter de piano kruipt en I Say a Little Prayer inzet van eh... Aretha Franklin? Dionne Warwick? Nou ja, various artists.
"The moment I wake up..."
Patch + 1quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:01 schreef Patch het volgende:
LIlja 4-Ever
Dat is gewoon Barry Lyndon, om op te starten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:24 schreef Sokolsky het volgende:
Of misschien wel gewoon Barry Lyndon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |