zal wel iets vrouwachtigs zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 07:31 schreef fee-tje het volgende:
Ik heb net een bevalling meegemaakt gewoon.
Toen ik gister om 7 uur opstond voor het inleiden en er om 6 uur 's avonds nog niks was gebeurd dacht ik "waarom ben ik geen rechten gaan doen...". Maar nu. Een bevalling
.
* fee-tje impressed.
Hè ja, leuk op een enquêteformulier: "Hoe verhoudt de pijn zich tot de laatste keer dat u levend verbrandde?"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:50 schreef fee-tje het volgende:
Och, galsteenkolieken en amandelknippen bij volwassenen schijnen de meest pijnlijke ingrepen te zijn, en levend verbranden de meest pijnlijke dood.
Zit er een formulier tussen met als antwoord: "dit deed toch echt méér pijn".quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef intoxicated het volgende:
Hè ja, leuk op een enquêteformulier: "Hoe verhoudt de pijn zich tot de laatste keer dat u levend verbrandde?"![]()
Dat dictatencentrale-ding leek me idd niks, dus 'k heb gewoon een Littmann Classic II SE gehaald. Die hadden ze voor 78 euro boven bij de opticien die daar rechts aan de beestenmarkt zit. Daar lag volgens mij ook de Cardiology, dus je zou even kunnen kijken wat 'ie daar kost.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Asclepius het volgende:
Waar haalt iedereen hier trouwens z'n stethoscopen vandaan?
[bla]
Daarom: hebben jullie andere adresjes? Of een idee voor een mini-inkoopactie om de verzendkosten te delen?
Als ik me niet heel erg sterk vergis hebben ze bij de DC de Littmann Classic II SE als 'standaard'... Althans, die hebben al mijn medestudenten. Op zich een prima ding, maar dat ding dat ik hebben is nog beterquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat dictatencentrale-ding leek me idd niks, dus 'k heb gewoon een Littmann Classic II SE gehaald. Die hadden ze voor 78 euro boven bij de opticien die daar rechts aan de beestenmarkt zit. Daar lag volgens mij ook de Cardiology, dus je zou even kunnen kijken wat 'ie daar kost.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hè ja, leuk op een enquêteformulier: "Hoe verhoudt de pijn zich tot de laatste keer dat u levend verbrandde?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |