dan zal ik wel flink op je hebben lopen foeteren deze week, want een aantal van die *pieeeeeeeeeeeep*luiwisten neregsn een reet vanafquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Wisheh het volgende:
heel leuk allemaal ik zit dus op een helpdesk. maar nu hebben een paar van die noob collega's een paar klanten "geholpen" hebben maar helemaal fout dus...en nu krijg ik dus telkens die klanten aan de telefoon en mag ik hun puinzooi gaan verhelpen. als je niet weet wat je doet ga dan ander werk zoeken...stelletje noobies![]()
Heb je het al 100 keer geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef Wisheh het volgende:
over wie heb je het nou??ik snap er geen fuck van...en btw ik wil het wel aan collega's uitleggen maar dan magk dus 100 keer hetzelfde zeggen..als het er niet meer zijn
Laat ze daar lekker een helpdesk voor bellen zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef lpg het volgende:
Serieus je kunt je collega's toch gewoon uitleggen wat ze fout doen het desnoods voor ze opschrijven zodat jij niet keer op keer hun fouten moet rechtzetten.
Nee het is niet zijn verantwoordelijkheid maar als hij zelf steeds de dupe word van fouten van anderen is het toch handig om te zorgen dat die collega's beter werk leveren lijkt me.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Laat ze daar lekker een helpdesk voor bellen zeg.
Dat is zijn verantwoordelijkheid toch niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |