Jammer, die gasten doen alsof ze 'heel' wat zijn en doen alsof ze ik bang word door hun "stoere" teksten!quote:
Ze zitten met ze'n tweeen op één account !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef Ro�a� het volgende:
hun heten?
11-jarigen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef yosander het volgende:
ajax-sander-1994 heten ze!
Ja, en doen alsof ze 16 zijnquote:
Arm accountje!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ze zitten met ze'n tweeen op één account !
Hun konden Forum.fok.nl geen eens vindenquote:
Ik typte wat ze zeiden in hun taalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Dirktator het volgende:
Ga jij snel terug naar school en vraag je Nederlands leraar om een hertentamen.
hulliequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik typte wat hun zeiden in hun taal.
En ik heb nog geen tentamens gehad...![]()
-edit-quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja edit maar, ik had het toch al gezien
Ik ben ook niet aan het uitzenden...quote:
Weet je wat Skype is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:29 schreef doemaardrie het volgende:
Ben ik de enige die die OP niet snapt?
Ja hoorquote:
En dat begrijp ik niet.quote:Iemand belt mij op en ik doe een geluidje van mijn mobiel en hun "We belle de politie op jah sander uit zwolle doet rarre geluidies!'
Ik zo, haha jullie bellen mij op hun "jah gast doew niet zoj raar"
Ik zo hou op breezah sletjes en praat normaal, en zo gaat het het door!
Dus als je hun ook wil horen via skype hun heten "ajax-sander-1994 "
Iemand belt mij op en zegt: "ja heeey gast"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ja hoor
Zoja, wat snap je dan niet?
[..]
En dat begrijp ik niet.
Nee, en ik heb bewijs dat hij mij heeft opgebeld! (screenshot)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef TheSorrow het volgende:
Ben je t zelf niet gewoon , boerenlul? aangezien je ook sander heet volgens je usernameJosti
Ja dat deed jij zekers toen je zo oud was, n00bquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:49 schreef TheSorrow het volgende:
En uit 93 komt.En je komt uit 1993... wow, je bent 1 jaar ouder, top! Je hoort niet eens op internet te zitten, je hoort bezig te zijn met een middagdutje
Aangezien jij boerenlul zei zeg ik stadslul want je komt uit een stad.quote:
Ja dat weet ik nu welquote:
Ik heb Nederlands gehad, dus nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu wel
Dat heb jij zekers nog nooit gezegd hé...
Nou wie heeft dit dan op je site gezet:quote:
quote:Mensen beoordelen op hun ‘favoriete voetbalclub' is het meest trieste en domme wat er is
OMGquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou wie heeft dit dan op je site gezet:
[..]
![]()
quote:
omg zie pi!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou wie heeft dit dan op je site gezet:
[..]
![]()
Pi stond er al, anders zag je ook een berichtje onder de post dat er iets aan het bericht is gewijzigdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die pi was net niet zo
Maargoed ts blijft lomp met z'n topic.
Nee hoor dat hoeft niet altijd, zit een tijd aan gebondenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Pi stond er al, anders zag je ook een berichtje onder de post dat er iets aan het bericht is gewijzigd
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ze zitten met ze'n tweeen op één account !
Naja spaar je, die pi stond er alquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet altijd, zit een tijd aan gebonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |