Je kunt tegenwoordig gewoon via je bankrekening geld overmaken hoor, gamecards zijn niet meer nodig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:27 schreef BlackSheep het volgende:
Gamecards uitverkocht hier![]()
En ik was net zo lekker bezig met levellen, dit weekend zou ik de 50 halen. Net allerlei mooie gear verzameld enz![]()
Geen idee waarom je het zou willen maar dat moet gewoon gaan ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Kan ik WoW ook met via een proxyserver spelen?
Ja hoe dan? XS4All heeft mn internet geblokkeerd ivm veiligheid ofzo, dus dat mn pc spyware infected is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:39 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Geen idee waarom je het zou willen maar dat moet gewoon gaan ja.
Even xs4all bellen dat ze al het verkeer dat vanaf jou komt direct over een proxy gooienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoe dan? XS4All heeft mn internet geblokkeerd ivm veiligheid ofzo, dus dat mn pc spyware infected is.
Maar ik kan wel internetten en msn'en via de proxyserver maar dan moet ik dat eerst instellen.
Waar kan dit bij WOW
zal je dat eerst dan niet eens fixen en dan terug mailen naar xs4all.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoe dan? XS4All heeft mn internet geblokkeerd ivm veiligheid ofzo, dus dat mn pc spyware infected is.
Maar ik kan wel internetten en msn'en via de proxyserver maar dan moet ik dat eerst instellen.
Waar kan dit bij WOW
Er is inderdaad niks ergers dan dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Platina het volgende:
Shaman: Sorry guys i am going
Party: Why
Shaman: I can enter AV now, thxbye
Party: DIE MTOEhr;^5!&@#
dan heb je alleen nog maar met slechte warlocks/hunters gespeeld....zijn allebei prima in staat om meer dmg dan jij te doen. Daarnaast is warlock de enige echte whipe-preventie, en is seduce een betere cc dan sap...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef Platina het volgende:
Overigens, waarom zou ik warlock/hunter meenemen in party? Ik doe als rogue zijnde 3x zoveel damage over de run, en 3x sap is ook wel relaxt, tenzij je elementals hebt...
30seconden damn, ik heb op gegeven moment geloof ik 2 uur in de rij gestaan aan de alliance kant >_<quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:47 schreef Furby het volgende:
Je hebt ook actieve pvp als horde trouwens. Als je pech hebt aan hordekant moet je wel eens 30 sec wachtten op een wsg of basin
Ik ben zelf een warriorke gestart hordekant. Billynoballs, 32 orc inmiddels
logisch, alliance/Horde ratio op ED wel eens gezien? Bovendien ziijn er 2 grote Horde guilds weggegaan en is 1 guild opnieuw gestart op een PvP server. en dr is nog maar1 endgame Horde guild over en dat zijn 40+ vrienden van elkaar. Daar kom je dus niet zomaar tussen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef Furby het volgende:
Op Emerald dream klaagt de horde dat ze te weinig druids hebben (ik kan me er ook maar 3 herinneren aan hordekant die weten wat ze doen in WSG) het is high pop maar nog geen queue's
Ik wil eigenlijk ook genieten van het naar lvl 60 spelen. Power levelling zuigtquote:Op zondag 29 januari 2006 03:47 schreef Rodie83 het volgende:
Pickup groups
Om mee te levellen is het soms wel te doen, maar vaker niet dan wel. Zo snel mogelijk 60 worden, een weekje uittrekken om wat DM gear te verzamelen en dan opzoek naar een goede en leuke PVP/Endgame guild
Moonglade?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef Platina het volgende:
Jup, kun je de ellende als rogue zijnde voorstellen met al die parties vinden
Trouwens.
Ik zoek een PvE server, medium of low pop graag, waar niet al te veel druids zijn (zo weinig mogelijk als het kan :p). Horde zijde, met graag actieve pvp, (WSG/AB). Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |