abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:24:21 #201
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34550994
Kan ik WoW ook met via een proxyserver spelen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34551384
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:27 schreef BlackSheep het volgende:
Gamecards uitverkocht hier

En ik was net zo lekker bezig met levellen, dit weekend zou ik de 50 halen. Net allerlei mooie gear verzameld enz
Je kunt tegenwoordig gewoon via je bankrekening geld overmaken hoor, gamecards zijn niet meer nodig.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34552684
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Kan ik WoW ook met via een proxyserver spelen?
Geen idee waarom je het zou willen maar dat moet gewoon gaan ja.
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 17:40:03 #204
34726 Fratz
Max
pi_34554472
ik heb bedacht dat ik maar eens wat gold moet farmen voor mijn epic mount.
ik heb een guildie zo gek gekregen om me te helpen. gaat lekker snel nu, farmen met een rogue en een priest!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:42:05 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34554527
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:39 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Geen idee waarom je het zou willen maar dat moet gewoon gaan ja.
Ja hoe dan? XS4All heeft mn internet geblokkeerd ivm veiligheid ofzo, dus dat mn pc spyware infected is.

Maar ik kan wel internetten en msn'en via de proxyserver maar dan moet ik dat eerst instellen.

Waar kan dit bij WOW
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34554994
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja hoe dan? XS4All heeft mn internet geblokkeerd ivm veiligheid ofzo, dus dat mn pc spyware infected is.

Maar ik kan wel internetten en msn'en via de proxyserver maar dan moet ik dat eerst instellen.

Waar kan dit bij WOW
Even xs4all bellen dat ze al het verkeer dat vanaf jou komt direct over een proxy gooien

EDIT:
"Firstly you need to get a free copy of Sockscap. It is a nice program designed to cap network connections on programs. You will have to use HTTP Tunnel or HTTPort to make a connection from your School Proxy Server through to the Socks 5. Put the Port you set in this into Sockscap. You then manually add WOW to Sockscap, and enter 127.0.0.1 as the Socks 5 Proxy plus the port you set in previously. Note that NOT ALL Socks 5 Proxies will work. Then launch WOW from Sockscap and if your Proxy is any good, it should run.
In basis, point Sockscap to HTTP Tunnel or HTTPort, and point that to your School Proxy, and to a Socks 5 Proxy.
There is plenty of information to explain what I just said on this forum and on www.proxy-server.info so please read it first before asking more questions."

Misschien dat je hier ook wat aan hebt.
pi_34555169
Trouwens, WoW maakt gebruik van TCP port 3724.

GL
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:50:58 #208
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_34556404

Nu te koop
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_34557642
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:50 schreef GaRleC het volgende:
[afbeelding]

Nu te koop
Xbox Live: Anormius
pi_34557725
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waar kan dit bij WOW
zal je dat eerst dan niet eens fixen en dan terug mailen naar xs4all.

want WOW is niet via een proxy te spelen...
In de ban van de mods.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:20:11 #211
66083 Platina
78th Element
pi_34561171
Daar kan ik me nu dus aan ergeren he.

Leuk DM North doen begint al goed. Zijn we daar gaat warrior eerst 20 minuten afk in Camp Mojache. Weet hij de weg niet, moeten we hem halen, iig na 30 minuten eindelijk in de instance. Na 15 minuten warrior heartstoned out, kijkje op who list even later leert dat hij Zul'Gurub aan het doen is. Ok kut, dan maar nieuwe warrior halen, warrior zoned Diremaul in, en d/c. Nieuwe warrior dan, die gehaald. 15 minuten verder in de instance. Priest d/c, wat volgens mij een fake was omdat hij de hele tijd bezig was van ik heb haast dit en dat. Klein kijkje op Damagecharts leert je ook dat de hunter zoals verwacht ontieglijk noob is.

Daar word ik zo ziek van he, noobs die het spel niet kunnen en maar raaskallen over ik wil dit item, en wat is dat daar, en dit en dat. En mensen die verdomme in een instance leaven
Weer 2 uur naar de klote, weer kan ik concluderen dat Ragnaros een godvergeten kutserver is>!!:!!:

Vanmiddag overigens ook al halfuur verspeeld, ik wou met 2 rogues DM east gaan farmen (ik joinde omdat ze rogue met 300 lockpick nodig hadden? waarvoor lol). In ieder geval ik en 1 andere rogue daar. De andere rogue zat nog in WSG en wou dat eerst afmaken. Oke, das al kut ons laten wachten omdat je eerst WSG moet doen!, oke dan 5 minutjes. 20 minuten later was hij nog steeds bezig, ik dacht van flikker toch maar op eikel.

Ben ik nou de enige die z'n ontieglijke eikels tegenkomt die geen rekening houden met andere mensen?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:59:56 #212
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34562217
Jah, erg herkenbaar en echt gewoon kut. Een goede party vinden is verdomd moeilijk
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:17:00 #213
66083 Platina
78th Element
pi_34562677
Overigens, waarom zou ik warlock/hunter meenemen in party? Ik doe als rogue zijnde 3x zoveel damage over de run, en 3x sap is ook wel relaxt, tenzij je elementals hebt...
pi_34563419
Kutparty's moeten dood. Ik heb zo vaak dat iemand weg gaat in een instance of dat een priest wordt uitgekafferd omdat het ff niet lekker loopt, en tsja, die leaved dan uiteraard. Als je niet wilt, ga dan niet GVD. Kijk, het komt wel eens voor dat je echt weg moet plots, mij is het ook overkomen, shit happens. Maar zomaar weggaan
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:43:38 #215
66083 Platina
78th Element
pi_34563665
Shaman: Sorry guys i am going
Party: Why
Shaman: I can enter AV now, thxbye
Party: DIE MTOEhr;^5!&@#
pi_34563682
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Platina het volgende:
Shaman: Sorry guys i am going
Party: Why
Shaman: I can enter AV now, thxbye
Party: DIE MTOEhr;^5!&@#
Er is inderdaad niks ergers dan dat.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:56:25 #217
66083 Platina
78th Element
pi_34564173
Jup, kun je de ellende als rogue zijnde voorstellen met al die parties vinden
Trouwens.
Ik zoek een PvE server, medium of low pop graag, waar niet al te veel druids zijn (zo weinig mogelijk als het kan :p). Horde zijde, met graag actieve pvp, (WSG/AB). Iemand tips?
pi_34565748
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef Platina het volgende:
Overigens, waarom zou ik warlock/hunter meenemen in party? Ik doe als rogue zijnde 3x zoveel damage over de run, en 3x sap is ook wel relaxt, tenzij je elementals hebt...
dan heb je alleen nog maar met slechte warlocks/hunters gespeeld....zijn allebei prima in staat om meer dmg dan jij te doen. Daarnaast is warlock de enige echte whipe-preventie, en is seduce een betere cc dan sap...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 23:45:21 #219
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_34566006
Op Emerald dream klaagt de horde dat ze te weinig druids hebben (ik kan me er ook maar 3 herinneren aan hordekant die weten wat ze doen in WSG) het is high pop maar nog geen queue's
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 28 januari 2006 @ 23:47:24 #220
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_34566083
Je hebt ook actieve pvp als horde trouwens. Als je pech hebt aan hordekant moet je wel eens 30 sec wachtten op een wsg of basin

Ik ben zelf een warriorke gestart hordekant. Billynoballs, 32 orc inmiddels
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_34567518
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:47 schreef Furby het volgende:
Je hebt ook actieve pvp als horde trouwens. Als je pech hebt aan hordekant moet je wel eens 30 sec wachtten op een wsg of basin

Ik ben zelf een warriorke gestart hordekant. Billynoballs, 32 orc inmiddels
30seconden damn, ik heb op gegeven moment geloof ik 2 uur in de rij gestaan aan de alliance kant >_<
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  zondag 29 januari 2006 @ 03:47:26 #222
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34571248
Pickup groups

Om mee te levellen is het soms wel te doen, maar vaker niet dan wel. Zo snel mogelijk 60 worden, een weekje uittrekken om wat DM gear te verzamelen en dan opzoek naar een goede en leuke PVP/Endgame guild
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_34571873
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef Furby het volgende:
Op Emerald dream klaagt de horde dat ze te weinig druids hebben (ik kan me er ook maar 3 herinneren aan hordekant die weten wat ze doen in WSG) het is high pop maar nog geen queue's
logisch, alliance/Horde ratio op ED wel eens gezien? Bovendien ziijn er 2 grote Horde guilds weggegaan en is 1 guild opnieuw gestart op een PvP server. en dr is nog maar1 endgame Horde guild over en dat zijn 40+ vrienden van elkaar. Daar kom je dus niet zomaar tussen.

Aan de andere kant heb je het wel ontezetten makkelijk als Horde in BG met het aantal idioten dater bij alliance rondloopt. En als je met Mortalis mee de BG inkan = bijna 100% sure win. Mijn PvP team heeft ze wel eens verslagen, maar dan waren ze niet compleet. Als ze compleet zijn is het bijna niet te doen om van ze te winnen.

bovendien is de ratio bij ED zo erg dat de Horde gewoon bepaalt wlke BG open gaat, welk Bg weekend het ook is. En omdatze AV/AB toch nog wel regelmatig verliezen, wordt er eigenlijk alleen WSG gespeeld.... en AV duurt toch te lang. 7 uur voor die Horde basis kloten terwijll ze helemaal vastgepinned zitten, en toch geen moer opschieten.....
life is a game....and im winning
pi_34573987
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:47 schreef Rodie83 het volgende:
Pickup groups

Om mee te levellen is het soms wel te doen, maar vaker niet dan wel. Zo snel mogelijk 60 worden, een weekje uittrekken om wat DM gear te verzamelen en dan opzoek naar een goede en leuke PVP/Endgame guild
Ik wil eigenlijk ook genieten van het naar lvl 60 spelen. Power levelling zuigt
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  zondag 29 januari 2006 @ 11:32:20 #225
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34574234
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef Platina het volgende:
Jup, kun je de ellende als rogue zijnde voorstellen met al die parties vinden
Trouwens.
Ik zoek een PvE server, medium of low pop graag, waar niet al te veel druids zijn (zo weinig mogelijk als het kan :p). Horde zijde, met graag actieve pvp, (WSG/AB). Iemand tips?
Moonglade?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')