MC is rete saai en rete makkelijk, enige reden waarom ik MC doe is omdat ik nergens anders makkelijk aan epic gear kan komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
ZG is wel degelijk met een PuG te doen. Natuurlijk zullen er wel wat foutjes gemaakt worden, maar dat doet iedereen de eerste keer wel. ZG is niet bepaald lastiger dan MC. Het feit dat de gevechten scripted zijn en in MC amper laat het iets lastiger eruit zien, maar of het nou echt zo is?
AQ20 zijn de eerste paar bosses in ieder geval ook met PuG's te doen.
Ik had een x in een noob groep bij ZG hadden we die priest bijna dood, rent er iemand wegquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef Appellenflappen het volgende:
No way dat je ZG met een PUG groep doet. Dan zijn er altijd wel van die eikels die iets verkeerds doen of hun engels niet op orde hebben. Zelfs 10 man raid strat falen sommige gasten nog laat staan dat ze scholo/strat met zijn 5e doen.
welkom, ik ben een dwarf paladin daarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Eerste keer dat ik daar was liepen we bij de priest naar boven bij die bats en toen we de eerste groep dood hadden liep ik achteruit zo de andere groep in. Gelukkig geen volledige wipe en priest in 1x gekilled (dat was met 17 guildies en 3 randoms waaronder ik).
Gisteren een Undead Mage op Ahn Qurai (of zoiets) aangemaakt. Op zich nog geen problemen, af en toe lagspikes bij looten maar niks ernstigs. Wel redelijk veel lowbies hehe.
die chuck norris ziekte heeft ook mijn server aangetastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Beste add-on ever.
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3132
En de lijst gaat ook maar door, echt te flauw gewoon.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef Takje het volgende:
Nou kijk hier ook maar eens op dan
http://www.chucknorrisfacts.com/
Echt niet, er zitten hele sterke tussen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de lijst gaat ook maar door, echt te flauw gewoon.
Hoe heet je mage op AQ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Eerste keer dat ik daar was liepen we bij de priest naar boven bij die bats en toen we de eerste groep dood hadden liep ik achteruit zo de andere groep in. Gelukkig geen volledige wipe en priest in 1x gekilled (dat was met 17 guildies en 3 randoms waaronder ik).
Gisteren een Undead Mage op Ahn Qurai (of zoiets) aangemaakt. Op zich nog geen problemen, af en toe lagspikes bij looten maar niks ernstigs. Wel redelijk veel lowbies hehe.
Dat doe ik eigenlijk ook altijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:
Agh, mijn taktiek is momenteel Frostbolt, Fireball, Arcane Missiles, Fire Blast, Frost Nova (jaja, de meeste mobs zijn pas op dit punt eindelijk bij mij aangekomen), dan nog arcane missiles en Fire Blast totdat ze eindelijk dood zijn.
ik scorch eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:12 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook altijd.
Maar scorch is eigenlijk alleen handig om te kiten?
Frostbolt, Fireball, Fire Blast, Frost Nova, Fireball, Fireblast = Lootquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:
Agh, mijn taktiek is momenteel Frostbolt, Fireball, Arcane Missiles, Fire Blast, Frost Nova (jaja, de meeste mobs zijn pas op dit punt eindelijk bij mij aangekomen), dan nog arcane missiles en Fire Blast totdat ze eindelijk dood zijn.
Ik ben dan ook een PvE mage meestal. Niet dat ik het slecht doe in PvP hoor, arcane explosion heeft meerdere keren mijn leven gered tegen meerdere horde. (Prachtig om als laatste alliance in leven te zijn tegen 3 horde en ze alledrie dood te krijgen met AOEquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Frostbolt, Fireball, Fire Blast, Frost Nova, Fireball, Fireblast = Loot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |