abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34491779
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef DjNivek het volgende:

[..]

ZG is wel degelijk met een PuG te doen. Natuurlijk zullen er wel wat foutjes gemaakt worden, maar dat doet iedereen de eerste keer wel. ZG is niet bepaald lastiger dan MC. Het feit dat de gevechten scripted zijn en in MC amper laat het iets lastiger eruit zien, maar of het nou echt zo is?

AQ20 zijn de eerste paar bosses in ieder geval ook met PuG's te doen.
MC is rete saai en rete makkelijk, enige reden waarom ik MC doe is omdat ik nergens anders makkelijk aan epic gear kan komen.
MC = Decursive + Nuke en afentoe een banish en op het laatst een sheep en thats it
Heb je CT_Raid en decursive dan sta je al bij ragnaros
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 01:05:56 #177
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_34504478
Woei, volgende week Ahn'Qiraj
pi_34508994
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2006 @ 09:55:06 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34509021
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef Appellenflappen het volgende:
No way dat je ZG met een PUG groep doet. Dan zijn er altijd wel van die eikels die iets verkeerds doen of hun engels niet op orde hebben. Zelfs 10 man raid strat falen sommige gasten nog laat staan dat ze scholo/strat met zijn 5e doen .
Ik had een x in een noob groep bij ZG hadden we die priest bijna dood, rent er iemand weg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:38:17 #180
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34509866
Eerste keer dat ik daar was liepen we bij de priest naar boven bij die bats en toen we de eerste groep dood hadden liep ik achteruit zo de andere groep in . Gelukkig geen volledige wipe en priest in 1x gekilled (dat was met 17 guildies en 3 randoms waaronder ik).

Gisteren een Undead Mage op Ahn Qurai (of zoiets) aangemaakt. Op zich nog geen problemen, af en toe lagspikes bij looten maar niks ernstigs. Wel redelijk veel lowbies hehe.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2006 @ 10:40:32 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34509917
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Eerste keer dat ik daar was liepen we bij de priest naar boven bij die bats en toen we de eerste groep dood hadden liep ik achteruit zo de andere groep in . Gelukkig geen volledige wipe en priest in 1x gekilled (dat was met 17 guildies en 3 randoms waaronder ik).

Gisteren een Undead Mage op Ahn Qurai (of zoiets) aangemaakt. Op zich nog geen problemen, af en toe lagspikes bij looten maar niks ernstigs. Wel redelijk veel lowbies hehe.
welkom, ik ben een dwarf paladin daar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:24:15 #182
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34512881
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Beste add-on ever.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3132
die chuck norris ziekte heeft ook mijn server aangetast
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:52:46 #183
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34513931
Wat is dat toch met die Chuck. Ik begreep al heel die insteek niet maar ik ga die mod vanavond maar eens bekijken .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:20:13 #184
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_34515677
Vin Diesel was in het begin nog wel leuk, maar ondertussen heb ik het wel gezien met al die flauwe chuck norris / vin diesel grapjes.
......
pi_34516220
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef Takje het volgende:
Nou kijk hier ook maar eens op dan
http://www.chucknorrisfacts.com/
En de lijst gaat ook maar door, echt te flauw gewoon.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:14:46 #187
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34516613
Bij nader inzien ga ik hem maar niet downloaden .

btw als je op Ahn Qurai (of zoiets) een UD Mage genaamd Doink tegenkomt mag je die gerust ff greeten met je zwaard/bolt/of whatever attack je hebt. Dan knokken we wel ff .
pi_34517060
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

En de lijst gaat ook maar door, echt te flauw gewoon.
Echt niet, er zitten hele sterke tussen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_34517513
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef Appellenflappen het volgende:

Hoe heet je mage op AQ? Heb daar een lvl32 Tauren druid.. Als je Faleia ziet, zwaai dan eventjes ^^
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:47:54 #190
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34517595
Mijn mage heet Doink. Ik heb mijn broer overgehaald om ook te komen en hij heeft ook een ud mage aangemaakt . Echt maf, elke 2 minuten WoTF .
pi_34519902
Weet iemand nog een paar goede mods/macro's voor een mage?

Verder vraag ik me af welke spell ik moet gebruiken. Ik heb nu bijv. Scorch geleerd ik vraag me af wat daar de meerwaarde van is. Waarom zou ik Scorch doen ipv Fireball ofzo?
En wat is het beste om normaal dmg mee te doen: Arcane Missiles, Firebal of Frostball? Nu is het zo dat ik meestal de skill pak die ik het laatst heb geupgrade...
Ik zit overigens in de arcane tree.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:19:09 #192
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34520884
Sjah ik ben erg laag maar mijn favoriete opening is Frostbolt, Arcane Missiles, Fire Blast en eventueel nog een Fireball. Vaak zijn ze al dood bij de Blast. De FB vertraagd hun movement nl. waardoor ik meer tijd heb om spells te casten. AM cast ik niet als ik tikken krijg, dat kost teveel mana t.o.v. van de dmg die je dan doet. Maar goed, ik ben nog erg laag . Frost Nova is overigens ook lekker maar die krijg ik pas over een levelltje. Belangrijkste is om afstand proberen te bewaren.
pi_34520946
Mage heeft inderdaad veel type spells die allen hun eigen specifieke mogelijkheden hebben afhankelijk van de situatie.

scorch kun je gebruiken om 2 redenen. Mana efficientie, maar is ook geweldig als je wilt kiten. rank 1 frostbolt, scorch, weglopen en herhalen.

Arcane missiles is vooral handig als je niet wilt pieken kwa damage (crits), bij snel bewegende mobs (die door je heen lopen bijv), of targets die out of range lopen. Heb je de talent improved arcane missiles is het ook handig om niet interupt te worden door snelle melee attacks.

firebal of frostbolt is een beetje afhankelijk van je build en van target die je bevecht. Met een hoge resistance voor de 1, heb je de andere als optie. Bij rogues is de DOT erg lekker omdat die zijn stealth/vanish breekt. Frostbolts is weer ideaal om te kiten zoals gezegd. Maar meestal zou ik 1 van beide spells kiezen afhankelijk van je voorkeur en talent dus.
pi_34524614
Agh, mijn taktiek is momenteel Frostbolt, Fireball, Arcane Missiles, Fire Blast, Frost Nova (jaja, de meeste mobs zijn pas op dit punt eindelijk bij mij aangekomen), dan nog arcane missiles en Fire Blast totdat ze eindelijk dood zijn.
pi_34524734
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:
Agh, mijn taktiek is momenteel Frostbolt, Fireball, Arcane Missiles, Fire Blast, Frost Nova (jaja, de meeste mobs zijn pas op dit punt eindelijk bij mij aangekomen), dan nog arcane missiles en Fire Blast totdat ze eindelijk dood zijn.
Dat doe ik eigenlijk ook altijd.
Maar scorch is eigenlijk alleen handig om te kiten?
pi_34527944
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:12 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Dat doe ik eigenlijk ook altijd.
Maar scorch is eigenlijk alleen handig om te kiten?
ik scorch eigenlijk nooit
pi_34549092
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:
Frostbolt, Fireball, Fire Blast, Frost Nova, Fireball, Fireblast = Loot
Xbox Live: Anormius
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:27:30 #198
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_34549175
Gamecards uitverkocht hier

En ik was net zo lekker bezig met levellen, dit weekend zou ik de 50 halen. Net allerlei mooie gear verzameld enz
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_34550496
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Frostbolt, Fireball, Fire Blast, Frost Nova, Fireball, Fireblast = Loot
Ik ben dan ook een PvE mage meestal. Niet dat ik het slecht doe in PvP hoor, arcane explosion heeft meerdere keren mijn leven gered tegen meerdere horde. (Prachtig om als laatste alliance in leven te zijn tegen 3 horde en ze alledrie dood te krijgen met AOE )
pi_34550671
Nu ben ik qua mage zijn maar een noob, maar die tactieken die ik hier zie zijn redelijk inefficient. Tenminste, de keren dat ik een mage heb gespeeld, stond ik op volle range. Begin met de sterkste cast (die is meestal ook het langste), en daarna een frostbolt pas. Tegen de tijd dat je eerste cast de vijand raakt is de frostbolt ook al zo goed als klaar door de kortere cast time. Hierdoor kan je over het totaal wel meer damage doen dan met een frostbolt opening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')