Zoals ik zei, af en toe 8-12 uur.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:41 schreef Migwi het volgende:
Nou, als ik in de vakantie echt niks te doen heb kan ik best een hele dag gamen, f dat nou WoW is of een andere game doet er niet toe.
En eindelijk m'n Tier 2 (Dragonstalker dus) legs, klote elemental dropt ze eindelijk, about fucking time
Alleen kan ze niet dragen, want zie er niet uit met die dingen aan
Dus eerst alle andere delen verzamelen, exalted met WSG worden en hun tabard kopen en dan pas DS dragen
Heb ik ook gedaan, is inderdaad handig. Over 2 weken weer reactiveren. Mis het wel eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:07 schreef Richardfun het volgende:
Zo, gister is mn gametime verlopen. Volgende week toetsen, dus ik laat mn account wel ff lekker frozen nu. Kan ik tenminste niet in de verleiding komenPrima timing
Tier 0 = Shadowcraft, Dreadmist, Magister e.d. (te halen in Strat/Scholo enzo)quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Darth.Vader het volgende:
Hoe zit dat nou met die Tier X sets? Ik snap dat niet helemaal, iemand die mijn geest even wil verlichten?
Dat zijn geen tier sets, maar qua kwaliteit staan ze tussen 0 en 1.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:30 schreef Takje het volgende:
Waar vallen bijvoorbeeld de setjes in Zg onder dan?
Troep.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:30 schreef Takje het volgende:
Waar vallen bijvoorbeeld de setjes in Zg onder dan?
Doet Blizzard ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Troep.![]()
Nah, het zijn leuke setjes, maar het zijn maar 5 items (de class sets). 5-set-items vind ik zelf niet onder een 'tier' vallen. De Ahn'Qiraj sets dus ook niet, hoe goed die ook zijn. Warlocks krijgen hier een best leuke damage set, maar ik ga het geen tier noemen
niet helemaal mee eens,ik vond sommige items dus dik beter dan de MC loot, bijvoorbeeld de zanzil ringen set voor een mage, geef die maar aan mij dan laat ik Head of onyxia en een willekeurige andere ring zitten, fuck die fire res dan maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zijn geen tier sets, maar qua kwaliteit staan ze tussen 0 en 1.
Ja, met minimaal verschil...quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:23 schreef Appellenflappen het volgende:
Tier 1
Tier 2
2 is beter dan 1.
Er zijn een paar items die inderdaad beter zijn dan MC loot, maar de sets zijn dit zeker niet. Ring of Spellpower misschien?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens,ik vond sommige items dus dik beter dan de MC loot, bijvoorbeeld de zanzil ringen set voor een mage, geef die maar aan mij dan laat ik Head of onyxia en een willekeurige andere ring zitten, fuck die fire res dan maar.
en zo zijn er wel meer items waarvan ik denk : tsja das beter dan MC meuk
nee is moeilijker dan MC maar word als makkelijker bestempeltquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef Richardfun het volgende:
Is ZG echt zo eenvoudig vroeg ik me af?
die heb ik nog niet voorbij zien komen, de rest van de ringen die ik gezien heb sucken, en de paars geile mede mages bieden er al hun dkp opquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Er zijn een paar items die inderdaad beter zijn dan MC loot, maar de sets zijn dit zeker niet. Ring of Spellpower misschien?
ZG is wel degelijk met een PuG te doen. Natuurlijk zullen er wel wat foutjes gemaakt worden, maar dat doet iedereen de eerste keer wel. ZG is niet bepaald lastiger dan MC. Het feit dat de gevechten scripted zijn en in MC amper laat het iets lastiger eruit zien, maar of het nou echt zo is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef Appellenflappen het volgende:
No way dat je ZG met een PUG groep doet. Dan zijn er altijd wel van die eikels die iets verkeerds doen of hun engels niet op orde hebben. Zelfs 10 man raid strat falen sommige gasten nog laat staan dat ze scholo/strat met zijn 5e doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |