/shooquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef DjNivek het volgende:
Kan het niet hebben Cyn? De harde waarheid?
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga rerollen. UD Rogue, here I come!
totdat die kleine kut kabouter je ownt in PvPquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Ik /point en /laugh naar elke gnome die ik zie![]()
. Kleine kutkabouters.
Officale com en eu fora, rogue gedeelte, check stickies.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef Darth.Vader het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn post nog maar eventjes, want zelf googlen levert niks boeiends op helaas.
das goedkoop, zal ik je mijn account gegevens ook gelijk doorsturenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
4 euro per uur en ik ben je man!
gebruik de auctioneer mod http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=146 of kijk op allakazam!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe weten jullie trouwens gangbare prijzen voor de AH? Soms staat er geen enkele mageweave cloth bijvoorbeeld...en ik heb zelf een flinke berg nu. Voor hoeveel verkoop je zoiets?
Dat heb ik dus gedaan, de stickies van wow-europe.com rogue forum hebben geen guide. En die search daar werkt gewoon niet? (ik heb die search genoeg keer geprobeerd maar hij komt met niks terug)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:42 schreef Platina het volgende:
[..]
Officale com en eu fora, rogue gedeelte, check stickies.
Thanks! Nu moet ik alleen even uitvogelen hoe ik die add-on installeerquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:11 schreef Fratz het volgende:
[..]
gebruik de auctioneer mod http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=146 of kijk op allakazam!http://wow.allakhazam.com/
worldofwarcraft/interface/addons. daar moet je ze in zetten! succes!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Thanks! Nu moet ik alleen even uitvogelen hoe ik die add-on installeer
Ahn'Qiraj is ook nieuw..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef Koentje3 het volgende:
Ik ben gaan spelen op een nieuwe server (Quel'Thalas) ... Echt heel leuk diter zijn nog geen (nouja misschien een paar ziekelingen) mensen van level 60 ... Wat het voor mij heel aantrekkelijk maakt
.. Alle chars zijn nu rond de 14-25 ... zelf ben ik level 18 =) .. ga dus lekker mee met de meute
.. Tauren Druid
![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand lvl 60 haalt in zo'n tijd met enige vorm van een social life, school, studie of werk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:21 schreef Platina het volgende:
Achja, sommige mensen spelen iets teveel. Sommige hebben totaal lak aan sociaal leven, naar wat ik denk ook van toepassing is op Mymlan?
Het ergste is, dat is niet eens zo extreem...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef Platina het volgende:
Ik las het in zn excel bestandje, 13,5hours played per dag, 10 dagen lang.
Dat is echt ziek, heeft niks meer met fun te maken oid, alleen maar zo goed mogelijk worden en eindeloos grinden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:20 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het ergste is, dat is niet eens zo extreem...
Ik heb al iemand in m'n guild zitten die een paar maand geleden al 120 dagen /played heeft. Er zit een guild op m'n server die BWL snel wilde doen, iedereen in de guild was verplicht om 7 dagen per week 7 uur per dag te raiden. Daarbuiten moet je dan natuurlijk nog even alle repaircosts bij elkaar halen.
Ik zag laatst ook een poll over speeltijd op een FFXI forum, 15% van de mensen daar speeldne volgens die poll meer dan 12 uur per dag :/.
Dan heb je toch geen normaal leven meer ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:20 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb al iemand in m'n guild zitten die een paar maand geleden al 120 dagen /played heeft. Er zit een guild op m'n server die BWL snel wilde doen, iedereen in de guild was verplicht om 7 dagen per week 7 uur per dag te raiden. Daarbuiten moet je dan natuurlijk nog even alle repaircosts bij elkaar halen.
Ik zag laatst ook een poll over speeltijd op een FFXI forum, 15% van de mensen daar speeldne volgens die poll meer dan 12 uur per dag :/.
Lol er compleet af wat mij betreft. 2-3 uur per dag en af en toe 8-12 is leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:20 schreef kipknots het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |