quote:Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef Maanvis het volgende:
Tauren in dragonstalker is niks mis mee, Migwi
[afbeelding]
Nog niet eens gezien, geniaalquote:
Gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Maanvis het volgende:
Djnivek, misschien dat je die screenies beter als links tussen spoiler tags kan zetten?
de scepter dient wel gewoon gemaakt te worden, anders gaat de poort niet open. dus hij gaat NIET vanzelf open.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef DjNivek het volgende:
En ja, de poort gaat WEL vanzelf open. Over een weekje(?) komt er een 'ticking' system, waarbij langzaam resources er vanzelf bij komen. Zelf resources verzamelen versnelt het wel. Maar op die nieuwe servers zal het scepter maken waarschijnlijk wel lastig zijn, aangezien je hiervoor Vaelastratz t/m Nefarian in 5 uur moet doen. Gelukkig zit dit op onze server wel goed, bij ons is het verzamelen juist het lastigste.
Het probleem is simpelweg dat er een 500+ man in een klein gebied zit. De server hardware kan dat niet aan. Het heeft niet veel met bandbreedte te maken denk ik. Het is ook niet iets wat echt te voorkomen is, aangezien natuurlijk de hele server bij het event wil zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef Richardfun het volgende:
Snap niet dat tijdens zo'n event, dat Blizzard toch (naar ik aanneem) zorgvuldig gepland heeft, zoveel server crashes zijn. Dat is dan toch gewoon een kwestie van meer bandbreedte beschikbaar stellen aan de serverkant van blizzard, of zie ik dat dan te simpel?
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay, 3 weken nadat onze eerste Main Tank de guild had verlaten omdat ie sneller bij Nefarian wilde komen, is nu onze nieuwe MT weggegaan, uiteraard wel nadat ie beloofd had te blijven, en Dark Iron Armor en wat andere Tank epics gekregen had.
''I want to see Nefarian, now!''
tsja het beste is om 1 MT in uber gear te steken en daarna pas de rest zodat je iig 1 fatsoenlijke tank hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eigen schuld lijkt me, komt op me over alsof alle goede tank gear naar 1 persoon gaat?
De hele guild heeft gold gesponsord om die nieuwe MT Dark Iron Armor te geven ja, en daarna doet ie /gquit.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eigen schuld lijkt me, komt op me over alsof alle goede tank gear naar 1 persoon gaat?
dat werkt in mc wel maar daar red je het in bwl echt niet mee.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja het beste is om 1 MT in uber gear te steken en daarna pas de rest zodat je iig 1 fatsoenlijke tank hebt
Ok, maar dan is het toch een kwestie van krachtigere servers gebruiken? En het argument dat dat veel geld kost gaat niet op IMO. Onlangs was er bericht dat Blizzard nu 1 miljoen actieve Europese spelers heeft met WoW. Dat is dus per maand 12 miljoen, daar moet je toch aardig wat mee kunnen doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het probleem is simpelweg dat er een 500+ man in een klein gebied zit. De server hardware kan dat niet aan. Het heeft niet veel met bandbreedte te maken denk ik. Het is ook niet iets wat echt te voorkomen is, aangezien natuurlijk de hele server bij het event wil zijn.
Het is iets wat bij elk groot event waarschijnlijk zal voorkomen. Nu de gate open is en er over heel Kalimdor bosses zijn gespawned schijnen de problemen wel zo'n beetje verdwenen te zijn.
Blizz en iets goeds doen voor customers?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ok, maar dan is het toch een kwestie van krachtigere servers gebruiken? En het argument dat dat veel geld kost gaat niet op IMO. Onlangs was er bericht dat Blizzard nu 1 miljoen actieve Europese spelers heeft met WoW. Dat is dus per maand 12 miljoen, daar moet je toch aardig wat mee kunnen doen.
nee dat mischien niet , maar MC = easy epix waar de rest van de warriors daarna goed van kunnen profiterenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dat werkt in mc wel maar daar red je het in bwl echt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |