abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34364100
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef Maanvis het volgende:
Tauren in dragonstalker is niks mis mee, Migwi

[afbeelding]

Mwuahahaha!!!
Taurens zouden geen Hunters moeten spelen om deze reden
pi_34364280
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:46 schreef seto het volgende:
[afbeelding]

Die dwarf
Nog niet eens gezien, geniaal
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34366462
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Maanvis het volgende:
Djnivek, misschien dat je die screenies beter als links tussen spoiler tags kan zetten?
Gedaan.
Hopelijk dat ze bij ons een beetje opschieten, dan is er tenminste wat nieuws te doen
pi_34369318
http://www.ascentguild.net/uploads/screenshots/open.jpg

Ziet er naar uit dat Medivh.....got pwned!
pi_34370305
de poort is dus open op medivh?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34370527
hehe, ff die site bekeken, leuke whipe
  maandag 23 januari 2006 @ 10:42:46 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34370973
Nieuwe wereld ofzo?

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=82158

Zag er wel tof uit, ook al heb ik helemaal NIETS met WoW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34371169
Hmm, volgens die link was het een whipe voor de Qiraji... Vraag me af wat het nou uiteindelijk is geworden.
  maandag 23 januari 2006 @ 10:52:50 #59
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34371205
Ik raakte laatste zo een diamantje aan in silithius en werd meteen gestraft door god

(deed ik maar instant zoveel dmg).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_34371490
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef DjNivek het volgende:

En ja, de poort gaat WEL vanzelf open. Over een weekje(?) komt er een 'ticking' system, waarbij langzaam resources er vanzelf bij komen. Zelf resources verzamelen versnelt het wel. Maar op die nieuwe servers zal het scepter maken waarschijnlijk wel lastig zijn, aangezien je hiervoor Vaelastratz t/m Nefarian in 5 uur moet doen. Gelukkig zit dit op onze server wel goed, bij ons is het verzamelen juist het lastigste.
de scepter dient wel gewoon gemaakt te worden, anders gaat de poort niet open. dus hij gaat NIET vanzelf open.
pi_34371521
Nou, op de site van Ascent bestaat 't laatste plaatje uit allemaal skeletjes en AQ mobs die leven.
Dus vandaar dat ik er vanuit ga Alliance+Horde got pwned

Maar ik zal ook wel wat meer gaan farmen dan, maar puur en alleen voor dit event.
Niet voor die nub instances
pi_34371802
Van wat ik heb gehoord niet een beetje ook. Raid bosses en een lading normale silithid in Silithus, Tanaris, the barrens en waarschijnlijk ook Un'goro. Crystals over alle omgevingen die silithid spawnen, zelfs in Gadgetzan .
De Tanaris boss schijnt de hele leuke neiging te hebben om halve raids weg te trappen, over de rand Un'goro in.
En 20+ server crashes toen de gates geopend werden.
pi_34371849
Snap niet dat tijdens zo'n event, dat Blizzard toch (naar ik aanneem) zorgvuldig gepland heeft, zoveel server crashes zijn. Dat is dan toch gewoon een kwestie van meer bandbreedte beschikbaar stellen aan de serverkant van blizzard, of zie ik dat dan te simpel?
pi_34372094
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef Richardfun het volgende:
Snap niet dat tijdens zo'n event, dat Blizzard toch (naar ik aanneem) zorgvuldig gepland heeft, zoveel server crashes zijn. Dat is dan toch gewoon een kwestie van meer bandbreedte beschikbaar stellen aan de serverkant van blizzard, of zie ik dat dan te simpel?
Het probleem is simpelweg dat er een 500+ man in een klein gebied zit. De server hardware kan dat niet aan. Het heeft niet veel met bandbreedte te maken denk ik. Het is ook niet iets wat echt te voorkomen is, aangezien natuurlijk de hele server bij het event wil zijn.
Het is iets wat bij elk groot event waarschijnlijk zal voorkomen. Nu de gate open is en er over heel Kalimdor bosses zijn gespawned schijnen de problemen wel zo'n beetje verdwenen te zijn.
pi_34372643
Yay, 3 weken nadat onze eerste Main Tank de guild had verlaten omdat ie sneller bij Nefarian wilde komen, is nu onze nieuwe MT weggegaan, uiteraard wel nadat ie beloofd had te blijven, en Dark Iron Armor en wat andere Tank epics gekregen had.

''I want to see Nefarian, now!''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_34372750
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay, 3 weken nadat onze eerste Main Tank de guild had verlaten omdat ie sneller bij Nefarian wilde komen, is nu onze nieuwe MT weggegaan, uiteraard wel nadat ie beloofd had te blijven, en Dark Iron Armor en wat andere Tank epics gekregen had.

''I want to see Nefarian, now!''

Eigen schuld lijkt me, komt op me over alsof alle goede tank gear naar 1 persoon gaat?
pi_34372850
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef Migwi het volgende:

[..]

Eigen schuld lijkt me, komt op me over alsof alle goede tank gear naar 1 persoon gaat?
tsja het beste is om 1 MT in uber gear te steken en daarna pas de rest zodat je iig 1 fatsoenlijke tank hebt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_34372883
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef Migwi het volgende:

[..]

De hele guild heeft gold gesponsord om die nieuwe MT Dark Iron Armor te geven ja, en daarna doet ie /gquit.

Eigen schuld ? Tsja, misschien moet je er tegenwoordig vanuit gaan dat niemand te vertrouwen is....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_34372988
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tsja het beste is om 1 MT in uber gear te steken en daarna pas de rest zodat je iig 1 fatsoenlijke tank hebt
dat werkt in mc wel maar daar red je het in bwl echt niet mee.
pi_34373154
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef kipknots het volgende:

[..]

Het probleem is simpelweg dat er een 500+ man in een klein gebied zit. De server hardware kan dat niet aan. Het heeft niet veel met bandbreedte te maken denk ik. Het is ook niet iets wat echt te voorkomen is, aangezien natuurlijk de hele server bij het event wil zijn.
Het is iets wat bij elk groot event waarschijnlijk zal voorkomen. Nu de gate open is en er over heel Kalimdor bosses zijn gespawned schijnen de problemen wel zo'n beetje verdwenen te zijn.
Ok, maar dan is het toch een kwestie van krachtigere servers gebruiken? En het argument dat dat veel geld kost gaat niet op IMO. Onlangs was er bericht dat Blizzard nu 1 miljoen actieve Europese spelers heeft met WoW. Dat is dus per maand 12 miljoen, daar moet je toch aardig wat mee kunnen doen.
pi_34373220
Oh en Pbateman, dat zijn jullie echt grondig genaaid. Kan me niet voorstellen dat die kerel nog een guild zal vinden met zulke acties...
pi_34373223
Het is gewoon niet slim om alles naar 1 persoon toe te schuiven imo.
Stel dat die persoon er niet is om een of andere reden, stopt met spelen of zoals bij jullie uit de guild stapt, dan zit je met de gebakken peren
Gewoon lekker de Warriors zelf laten rollen/bieden lijkt me gewoon 't beste te werken.
pi_34373278
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Ok, maar dan is het toch een kwestie van krachtigere servers gebruiken? En het argument dat dat veel geld kost gaat niet op IMO. Onlangs was er bericht dat Blizzard nu 1 miljoen actieve Europese spelers heeft met WoW. Dat is dus per maand 12 miljoen, daar moet je toch aardig wat mee kunnen doen.
Blizz en iets goeds doen voor customers?
Lamenielachen
pi_34373445
Ik vond blizzard in het verleden altijd wel een integer bedrijf, maar ik begin daar steeds meer aan te twijfelen....
pi_34373923
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef mooiegek het volgende:

[..]

dat werkt in mc wel maar daar red je het in bwl echt niet mee.
nee dat mischien niet , maar MC = easy epix waar de rest van de warriors daarna goed van kunnen profiteren
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')