TRASH mobs, zoiezo zijn die trashmobs makkelijk te doen met 20 man, ik zeg niet dat ik de hele raid zo bezig ben maar als ik het even zat ben dan doe ik wel eens follow jahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef Brad het volgende:
[..]
Als ik merk dat iemand in onze raid dat doet, dan zou ik hem eruit laten trappen. Voor jou wel iemand die meedoet.
Als iedereen dat doet, haal je lucifron niet eens.
tsja mijn guild is nog niet ver in BWL dus MC is de enige manier om goede equip te regelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef Rahl het volgende:
ik ga niet eens meer mee naar MC, enige oplossing ipv overal te zeiken over hoe saai het wel niet is
Ik hoop niet dat dat waar is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:20 schreef kipknots het volgende:
Patch 1.10 nieuws: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147617
Yay, weather effects!!!quote:The second adjustment is the ability to upgrade your "blue" dungeon armor sets. Each of these blue armor sets can be upgraded by completing a series of soloable and raid-sized party (5 people) quests. The last new feature the patch will introduce is the addition of weather effects.
Zolang het maar gezellig is op Ventrillo vind ik het wel best eigenlijk in MC.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
TRASH mobs, zoiezo zijn die trashmobs makkelijk te doen met 20 man, ik zeg niet dat ik de hele raid zo bezig ben maar als ik het even zat ben dan doe ik wel eens follow jah
Bij bosses ben ik uiteraard wel aanwezig.
En in het begin vind je molten core leuk en aardig, maar na 3 runs word je het ook zat hoor.
Ik heb iets van 20, 25 runs gedaan en begin het steeds irritanter te vinden
Als 3 healers uit de MT groep er ook zo over denken, dan gaat de MT dood, wat dan weer meer tot gevolg kan hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
TRASH mobs, zoiezo zijn die trashmobs makkelijk te doen met 20 man, ik zeg niet dat ik de hele raid zo bezig ben maar als ik het even zat ben dan doe ik wel eens follow jah
Bij bosses ben ik uiteraard wel aanwezig.
En in het begin vind je molten core leuk en aardig, maar na 3 runs word je het ook zat hoor.
Ik heb iets van 20, 25 runs gedaan en begin het steeds irritanter te vinden
Ik ben echt benieuwd hoe de nieuwe talent tree voor priests er uit gaat zien!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:20 schreef kipknots het volgende:
Patch 1.10 nieuws: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147617
Wow! Die weereffecten zien er goed uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:19 schreef Fratz het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe de nieuwe talent tree voor priests er uit gaat zien!
en wheather effects...daar kijk ik echt naar uit!
Hoe gebruik ik die CTMod goed voor mn shaman? Ik zit wel te kloten, maar heb het idee dat ik het alleen maar lelijker maak.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe je je UI kan verbeteren? Ehh... wat voor class speel je? Dat is wel handig om te weten, voor sommige classes heb je nl. echt veel verbeteringen.
Ikzelf gebruik CTMod om verkleinde buttons te maken voor mijn spells, en shardtracker waarmee ik heel veel bars uitspaar voor mijn summons en steentjes
500/780 spelldmg en bij dubbele pulls alles dotten...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef Kworb het volgende:
Als warlock kan je alleen rogues, mages en fury warriors outdamagen in MC als je geen curses up hoeft te houden, niet hoeft te banishen, veel aggro reduction hebt (full nemesis of MD) en onbeperkt kan life tappen. Of als er veel slackers in je guild zitten dan kan het ook.
Dat verschilt bij ons ENORM , de ene keer is het hartstikke leuk, de andere keer doet iedereen sago, snap er niks vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zolang het maar gezellig is op Ventrillo vind ik het wel best eigenlijk in MC.
ik zeg niet dat ik niet de hele raid afk ben, ik zeg alleen dat ik niet de volledige MC run actief ben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef Brad het volgende:
[..]
Ik noem het dan wel erg easy epics als je even je best gaat doen bij een boss en de rest op sleeptouw meegaat. Maar we verschillen hierin blijkbaar van mening en zitten voor zover ik weet niet in dezelfde guild. dus.
Stel je voor, nu kun je ook zonder vet hardcore te raiden of maanden in battlegrounds rond te hangen voor reputation een paar epics krijgen die nog niet eens zo goed als Tier 1 zijn! De schandequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Migwi het volgende:
Ben je maanden bezig om je Tier 1 bij elkaar te krijgen (of Tier 2 for that matter, Giantstalker en Dragonstalker is amper verschil onderling namelijk) kun je nu door wat questjes je blauwe set, die je in je slaap kan verzamelen, upgraden tot epic.
Pfft![]()
Ik had een epic drop op een ogrequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Stel je voor, nu kun je ook zonder vet hardcore te raiden of maanden in battlegrounds rond te hangen voor reputation een paar epics krijgen die nog niet eens zo goed als Tier 1 zijn! De schande
Dat artikel liet 't overkomen alsof 't hele epic sets waren door allen epics af te beelden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Stel je voor, nu kun je ook zonder vet hardcore te raiden of maanden in battlegrounds rond te hangen voor reputation een paar epics krijgen die nog niet eens zo goed als Tier 1 zijn! De schande
die is wel erg ver heen zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:20 schreef Janteh het volgende:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=suzihEsHEzFaZtHjIuwcBdat kind is echt TE erg gewoon
iets van 13min ofzo komt hij in beeld
![]()
![]()
![]()
OMFG!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:20 schreef Janteh het volgende:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=suzihEsHEzFaZtHjIuwcBdat kind is echt TE erg gewoon
iets van 13min ofzo komt hij in beeld
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |