abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34309198
Wat een waardeloos subforum..

Allemaal van die debiele josti's die niet kunnen accepteren dat er niet overal een alternatieve verklaring voor is, altijd maar doorzoeken naar dingen die het minst aannemelijk zijn maar wel goed aansluiten bij hun achterlijke denkbeelden...

Ik kots op mensen die overal een complot achter zien/zoeken.
Ik kots op mensen die denken dat ze 'magische' krachten hebben.
Ik kots op mensen die in hun eigen achterlijke wereldje leven en dat als de waarheid zien.

bah
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_34309241
Ik denk dat je bedoelt een wetenschappelijke verklaring in plaats van een alternatieve.
pi_34309314
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

bah
Ik ken ook een paar mensen die dat doen.
Het wordt na een tijdje behoorlijk vervelend.
pi_34309321
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef lpg het volgende:
Ik denk dat je bedoelt een wetenschappelijke verklaring in plaats van een alternatieve.
nee, anders had ik dat wel geschreven...
pi_34309364
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

nee, anders had ik dat wel geschreven...
Maar ze zoeken toch juist een alternatieve verklaring, en niet een wetenschappelijke?
Dus wat is je probleem nou?
pi_34309410
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef lpg het volgende:

[..]

Maar ze zoeken toch juist een alternatieve verklaring, en niet een wetenschappelijke?
Dus wat is je probleem nou?
Dát is mijn probleem, alles is te verklaren als je maar rationeel blijft, dat doen zij dus niet. Zij zien overal meer in dan het eigenlijk is...

pi_34309434
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

Ik kots op mensen die denken dat ze 'magische' krachten hebben.
Ik kots op mensen die in hun eigen achterlijke wereldje leven en dat als de waarheid zien.
Ik denk dat de mensen in Truth daar wel een verklaring voor hebben.
pi_34309469
Wat is jou rationele verklaring dan voor het feit dat er net een ufo in mijn tuin is geland en er groene mannetjes door mijn tuin rondspringen?
pi_34309555
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef lpg het volgende:
Wat is jouw rationele verklaring dan voor het feit dat er net een ufo in mijn tuin is geland en er groene mannetjes door mijn tuin rondspringen?
simpel, er is ooit leven op een andere planeet ontstaan en die hebben een ruimtevaartuig gebouwd en zijn daarmee zojuist bij de verkeerde ambassadeur geland...

pi_34309599
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

simpel, er is ooit leven op een andere planeet ontstaan en die hebben een ruimtevaartuig gebouwd en zijn daarmee zojuist bij de verkeerde ambassadeur geland...

Dat is wel een rationele verklaring, ik dacht al dat ik aan het hallucineren was.
pi_34310144
TS heeft gelijk
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:05:24 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34310891
dan haal je het uit je AT en blijf je er lekker weg. Dan heb je er ook geen last van.
Voor de rest gaat dit nergsn over, en voor de rest gaat dit toch uitmonden in een baggertopic
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')