Ik ken ook een paar mensen die dat doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kots op mensen die overal een complot achter zien/zoeken.
bah
nee, anders had ik dat wel geschreven...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef lpg het volgende:
Ik denk dat je bedoelt een wetenschappelijke verklaring in plaats van een alternatieve.
Maar ze zoeken toch juist een alternatieve verklaring, en niet een wetenschappelijke?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee, anders had ik dat wel geschreven...
Dát is mijn probleem, alles is te verklaren als je maar rationeel blijft, dat doen zij dus niet. Zij zien overal meer in dan het eigenlijk is...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef lpg het volgende:
[..]
Maar ze zoeken toch juist een alternatieve verklaring, en niet een wetenschappelijke?
Dus wat is je probleem nou?
Ik denk dat de mensen in Truth daar wel een verklaring voor hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kots op mensen die overal een complot achter zien/zoeken.
Ik kots op mensen die denken dat ze 'magische' krachten hebben.
Ik kots op mensen die in hun eigen achterlijke wereldje leven en dat als de waarheid zien.
simpel, er is ooit leven op een andere planeet ontstaan en die hebben een ruimtevaartuig gebouwd en zijn daarmee zojuist bij de verkeerde ambassadeur geland...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef lpg het volgende:
Wat is jouw rationele verklaring dan voor het feit dat er net een ufo in mijn tuin is geland en er groene mannetjes door mijn tuin rondspringen?
Dat is wel een rationele verklaring, ik dacht al dat ik aan het hallucineren was.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
simpel, er is ooit leven op een andere planeet ontstaan en die hebben een ruimtevaartuig gebouwd en zijn daarmee zojuist bij de verkeerde ambassadeur geland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |