Och in theorie hè.quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
[..]
does = boes. Douche kan best
zijn
, bush daarintegen
![]()
.
doet me denken aan een avatar van iemand op Fok... Good bush, bad bush.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
[..]
does = boes. Douche kan best
zijn
, bush daarintegen
![]()
.
Heb jij nog vriendinnnen?quote:
Wat is dat nou voor zieke test dan die je aanspoort om meer gay te worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik modje even inschat:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor zieke test dan die je aanspoort om meer gay te worden?
Stond erbij mij ook alleen dan met 4% meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
46% gay. Congratulations! You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe.
No shit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
die test gaat gewoon nergens over, zoals bij wel meer internet-geintjes.
Je weet toch zelf wel hoe het ervoor staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:41 schreef classpc het volgende:
Ik ga nu al niet meer meedoen aan die test.
leuk hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
die test gaat gewoon nergens over, zoals bij wel meer internet-geintjes.
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk, ik meld het nog even
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat je voorkeur is lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |