Helemaal waar, maar je weet dan ook wat de macht van de tabloids is, die kunnen verkiezingen bepalen en bedrijven failliet laten gaan..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:33 schreef spijkerbroek het volgende:
AutoBild![]()
Die meldt (en ook de "normale" Bild en al zijn afgeleiden) alleen maar sensatie.
Is zoiets als de engelse tabloids en nog een graadje erger dan de Telegraaf.
Dat kan zijn, fokkieslim, maar als je technieken van een ander copieert, dan moet je daarvoor betalen, dat heet licenties, das heeeeel normaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef fokkieslim het volgende:
toyota gebruikt inderdaad veel dingen die al lang uitgevonden zijn,maar is wel altijd diegene die er iets perfects van maakt,waarna dan de rest volgt,enkele voorbeelden van primeurs:
voorwielaandrijving,12 en 16 kleppers,hybryde en straks 2tact en waterstof.
De meest voor de hand liggende uitvinding is een haast storingvrije auto,daar kunnen veel dure merken nog niet aan tippen.
Voorbeeld en opel veel storing en roest,beide dingen hebben ze nog niet onder controle,wellicht dat hun koreaanse moddellen beter zijn.
Het is dus niet jatten,maar verbeteren.
Voorwielaandrijving en multikleppen-techniek zijn bepaald geen uitvinding van Toyota hoor, en ook geen primeurs, beide zijn voor-oorlogse uitvindingen; voorwielaandrijving werd door Citroën al in de jaren 30 in serie-auto's toegepast...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef fokkieslim het volgende:
toyota gebruikt inderdaad veel dingen die al lang uitgevonden zijn,maar is wel altijd diegene die er iets perfects van maakt,waarna dan de rest volgt,enkele voorbeelden van primeurs:
De meest voor de hand liggende uitvinding is een haast storingvrije auto,daar kunnen veel dure merken nog niet aan tippen.
Voorbeeld en opel veel storing en roest,beide dingen hebben ze nog niet onder controle,wellicht dat hun koreaanse moddellen beter zijn.
Toyota betaald ze een x bedrag en klaar is kees.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Toyoto heeft hybride techniek gejat, dat zegt de in parijs gevestigde Roumen Antonov. De uit bulgarije afkomstige uitvinder heeft een bedrijf dat transmissies ontwikkeld voor de (auto) industrie.
( www.antonov-transmission.com )
En hij heeft de patenten om het te bewijzen. (patent uit 1992, EP 0414 782 B1)
Hij gaat ze voor de rechter slepen.
Dit meldt de Autobild deze week.
Grappig, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen..
2tact is de schoonste branstof motor,en van toyotaquote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef Bloody_Hell het volgende:
En 2takt is al helemaal geen primeur, dat mag zelfs niet meer gebruikt worden in nieuwe auto's omdat het te vervuilend is.
Toyota verdomt het om te betalenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota betaald ze een x bedrag en klaar is kees.
De transmissie is het hartstuk van de hele techniek.quote:Het gaat trouwens om de transmissie niet het hybride principe.
2-takt schoon? Waar baseer je dat opquote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
2tact is de schoonste branstof motor,en van toyota
meerdere kleppen= Bugatti in 1924 oid...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef Jalu het volgende:
[..]
Voorwielaandrijving en multikleppen-techniek zijn bepaald geen uitvinding van Toyota hoor, en ook geen primeurs, beide zijn voor-oorlogse uitvindingen; voorwielaandrijving werd door Citroën al in de jaren 30 in serie-auto's toegepast...
Dikke vette onzin, een tweetakt stookt de olie die hij gebruikt gewoon mee met de benzine, en dat noem jij schoon? En dat het van toyota is is zo mogelijk nog grotere onzin, toyota heeft nog nooit een tweetakt motor ontworpen, laat staan gebouwd.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
bullshit.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:16 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
En dat het van toyota is is zo mogelijk nog grotere onzin, toyota heeft nog nooit een tweetakt motor ontworpen, laat staan gebouwd.
Je bent in de war met Youp van 't Hekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar je weet dan ook wat de macht van de tabloids is, die kunnen verkiezingen bepalen en bedrijven failliet laten gaan..
iemand een Buckler?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent in de war met Youp van 't Hek
Ik heb nog nooit zoveel onwaarden gezien in een post ..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef fokkieslim het volgende:
Trabant, dat was echt geen state of the art 2taktquote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
Jij hebt het over diesel, ik en die fokkieslim over benzine. En nee, toyota heeft zich niet het meeste bezig gehouden met 2takt, dat was trabant, en in mindere mate NSU.
En oh ja, je schrijft niet 2tact maar 2takt.
Dusssss.....
slaat idd nergens opquote:Op maandag 23 januari 2006 06:37 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel onwaarden gezien in een post ..![]()
Ah, nu gaat het ineens over state of the art? Eerst ging het over het merk dat er meeste mee gedaan heeft. Daar had ik het dus ook over. Dat trabant niet state of the art is hoef je me niet te vertellenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Trabant, dat was echt geen state of the art 2takt
Volgens mij heeft Trabant nooit een 3,6 liter V6 2takt gemaakt of een 800cc supercharged benzine 6 in lijn. Zelfs voor heftrucks hebben ze 2takts ontwikkeld.
Ik heb nog 10 voorbeelden van Toyota 2 stroke engine's, dussss![]()
Het meest ermee gedaan hebben is in mijn ogen het meest experimenteren, dus meerdere motoren in allerlei verschillende uitvoeringen. Dat Trabant een x aantal jaar een oude pruttel 2takt heeft geproduceerd heeft niets te maken met er veel mee gedaan hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ah, nu gaat het ineens over state of the art? Eerst ging het over het merk dat er meeste mee gedaan heeft. Daar had ik het dus ook over. Dat trabant niet state of the art is hoef je me niet te vertellen![]()
Ik denk niet dat je wat tegen Toyota hebt, alleen ze zijn in de jaren 80/90 zéér actief bezig geweest met 2takts (en waterstofquote:Op maandag 23 januari 2006 12:52 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ja oke, ik vatte het inderdaad anders op dan jij bedoelde.
Trouwens denk niet dat ik iets tegen Toyota heb, ik heb zelf een AE82 GT.
Then that's settledquote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wat tegen Toyota hebt, alleen ze zijn in de jaren 80/90 zéér actief bezig geweest met 2takts (en waterstof) dus om nou te zeggen dat ze nooit een 2takt gebouwd hebben ging me net te ver
Gaaf een AE82is ie roest vrij?
gaaf manquote:Op maandag 23 januari 2006 13:17 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Then that's settled![]()
Hij is binnenkort roestvrij, hij heeft een heel klein plekje op het linkervoorscherm, het enige losse plaatwerk dat bij de restauratie 3 jaar terug niet is vervangen. Maar dat heb ik nu eindelijk kunnen regelen dus dat is een kwestie van wachten op een lekkere temp om te spuiten (verwarming in mijn cabine is kapoet).
Het blok is ook geheel gereviseerd en er zitten sterkere drijfstangen, wiseco zuigers, wildere nokkenassen en een sachs koppeling op. Het vliegwiel is afgedraaid, de kop geflowd, in en uitlaattraject aangepast met behoud van de buitenkant van de ori einddermper, en tot slot is hij nog gechipt.
Vermogen weet ik nog niet, ik moet nog op de bank binnenkort. Maar hij zal denk ik rond de 150-160pk aan de wielen hebben, tegen 124pk aan de krukas origineel.
Zo, nu stop ik met deze topicvervuiling, ik maak binnenkort als ik wat meer tijd heb wel een apart topic over mijn AE82.
Met TVIS ja. Een bluetop. Bij 4500RPM ongeveer gaan de TVIS kleppen open en dan begint hij zalig te brullenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gaaf man
maak idd maar een apart topic
1 vraag heb je een 4A-GE met TVIS of zonder?
Zit er niet een bij die niet klopt,veel fokkers kunne ook niet lezen,toyota is niet de uivinder van veel primeurs maar past ze vaak wel als eerste te toe.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:37 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel onwaarden gezien in een post ..![]()
Past ze niet vaak als eerste toe, al die dingen die jij in je post zeg had b.v. citroën al zo'n beetje voor de 2e wereld oorlog.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Zit er niet een bij die niet klopt,veel fokkers kunne ook niet lezen,toyota is niet de uivinder van veel primeurs maar past ze vaak wel als eerste te toe.
Jappen en koreanen,zijn overens altijd bezig om te streven naar goede produkten,vandaar de dan ook de beste ter wereld zijn.
HEt is maar hoe je beter defineerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:57 schreef fokkieslim het volgende:
een beetje koreaan is toch altijd beter als bjivoorbeeld een opel denk ik.
Ik had liever een opel dan een koreaanse afgeleide.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:57 schreef fokkieslim het volgende:
een beetje koreaan is toch altijd beter als bjivoorbeeld een opel denk ik.
Nee, dat is de Orbital 2 takt van Ralph Sarich. Heeft niets met Toyota te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Renault in 1915, 100 PK uit een 1,5 liter 4-in-lijn 16V met Hemi en dubbele bovenliggende nokkenassen. Helaas toen nog niet betrouwbaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef mistraldk het volgende:
[..]
meerdere kleppen= Bugatti in 1924 oid...
Sarich Orbitalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:35 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Nee, dat is de Orbital 2 takt van Ralph Sarich. Heeft niets met Toyota te maken.
Que?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef fast-tuning het volgende:
Ik hep ook een toyota carola die is wel goe en nie gejatuh!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef fast-tuning het volgende:
Dat je gelijk erbij vermeld dat hij niet gejat is wekt ook veel vertrouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef fast-tuning het volgende:
idd jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Dat je gelijk erbij vermeld dat hij niet gejat is wekt ook veel vertrouwen![]()
Ik denk eerder dat hij die graag zou willen hebben, wat ik op zich wel kan begrijpen. Maar volgens mij zijn die dingen nog zeldzamer dan die wat ik heb, en ik heb al "geluk" dat een kennis die de auto al 12,5 jaar had is overleden en ik de auto gelukkig kon kopen van zijn vrouw.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd ja
Hij claimt een 90'er Corolla Liftback GTi te hebben, zijn er weinig van in NL dus ik zou wel eens foto'tje willen zien
Net als Ford zekerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef BadEend19 het volgende:
Opels van tegenwoordig en roest....yeah right![]()
Volledig verzinkt en 12 jaar garantie op doorroesten!
heeft opel geen 12 jaar voor nodig,mijn vectra deed dit binnen 18 maanden,zonder beschadiging en van binnen uit(komt veel voor en belachelijk dat er geen modificatie is).quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef BadEend19 het volgende:
Opels van tegenwoordig en roest....yeah right![]()
Volledig verzinkt en 12 jaar garantie op doorroesten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |