Ehm... een jaar of twaalf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef funkmaster het volgende:
ligt er natuurlijk aan hoelang je al bent uitgevlogen.
Ik moet ook slapen in de oude kamer van mn zusje. Die op fietsafstand van mn ouders woont en er dus niet hoeft te logeren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Maar mijn kamer is ingepikt door mijn broertje... dus ik slapa nu op de logeer kamer.
Nah, vroeg het me af; omdat sommige mensen dat dus nooit meer doen zodra ze op zichzelf zijn gaan wonen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dit doe ik nog geregeld. Ik vraag me af wat er zo bijzonder aan moet zijn.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:41 schreef Gewoonik het volgende:
Ik blijf vaak slapen. eigelijk gewoon te vaak. maar ik vind het wel lekker er word namelijk voor me gekookt en ik kan lekker de hond in het bos uitlaten.
Het stationnetje is dan ook een wereldkroeg. Daar is de drank niet te weerstaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef QyRoZ het volgende:
Heel soms, ik woon nu 7 jaar op mezelf maar soms ga ik nog met wat vrienden naar de kroeg in mn ouwe dorp. Dan heb ik de keuze, of niets drinken en 's nachts ruim een uur naar Utrecht rijden of biertjes drinken, met de fiets naar het huis van mn ouders en daar 's ochtends nog genieten van het feit dat ze een bad hebben. De keuze is niet zo heel moeilijk.
Tegenwoordig de 4JGT natuurlijk hè?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef crackhead het volgende:
[..]
Het stationnetje is dan ook een wereldkroeg. Daar is de drank niet te weerstaan natuurlijk.
Tssss je hebt hier pas nog geslapen en volgens mij nog goed ook !!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef JustJunior het volgende:
Ik kom nog best vaak langs, maar slapen doe ik er niet
Dat eenpersoonsbed lijkt echt te klein om in te slapen, als je zelf een tweepersoons hebt.
Dat beschouw ik dan maar als een compliment.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef Burbo het volgende:
Waarom moet ik opeens aan Seinfeld denken?
Haha, nu ben je een ouwe lulquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig de 4JGT natuurlijk hè?
Ik in het begin juist niet. En mijn ouders zijn gescheiden, dus nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef funkmaster het volgende:
ligt er natuurlijk aan hoelang je al bent uitgevlogen....ik net driekwart jaar, en dan kom je toch nog best vaak thuis hoor
Laakkwartier?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef MUUS het volgende:
Nee, nooit en daar heb ik ook geen zin in. Ze hebben ook geen extra bed meer om in te slapen, dus het gaat sowieso niet.
Hoewel, ik val wel eens op de bank in slaap als ik daar op visite ben..
Laatste keer dat ik bij ze sliep (helemaal in elkaar op de bank) was toen ik mijn huis niet meer in kon, omdat er zo nodig terroristen bij mij om de hoek moesten wonen.
Dat was ik al hoor. Maar misschien is het Station ook wel weer leuk nu Ton weg is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:48 schreef crackhead het volgende:
[..]
Haha, nu ben je een ouwe lul.
Toch mooi dat je ouders wijs met jou zijn en jij wijs bent met hun, zo hoort het ook te gaan vind ik, je kunt heel veel aan je ouders hebben en zij andersom ook aan jouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Tussen 2001 en 2003 heb ik op kamers gewoond en toen ging ik ieder weekend nog naar huis en heb tussendoor nog een jaartje thuisgewoond (na van m'n kamer te zijn gekickt). In de zomer van 2004 kreeg ik weer een nieuwe kamer en nu ga ik nooit naar huis in het weekend. Wel eens doordeweeks, maar meestal ga ik dan 's avonds weer terug. Heb sinds ik uit huis ben, dus in ruim 1,5 jaar tijd, ongeveer 3 keer thuis geslapen, denk ik. Niet in mijn eigen bed, want die staat hier
, maar wel op m'n eigen kamer. Toch wel vreemd, hoor, want het is wel mijn kamer geweest, maar er staat tegelijk ook niets meer wat echt van mij is. Mijn ouders vinden het hartstikke leuk als ik thuis blijf slapen
(alles beter dan dat ik 's avonds laat terug moet naar dat enge Groningen
). Soms zeuren ze er zelfs om of ik blijf slapen
Ik heb toppie ouders
![]()
Die dus snap ik niet zo, dat is toch juist een reden om bij je ouders te blijven slapenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn ouders wonen in Spanje, dus nee.
Moet je er wel zijn geweest.., dus als ik ga.. dan wel ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:40 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Die dus snap ik niet zo, dat is toch juist een reden om bij je ouders te blijven slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |