abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34305790
Vraagje voor degenen die (al lang) zelfstandig wonen: wie slaapt er nog wel eens in het huis van zijn/haar ouders?

Ik dus regelmatig. Kom niet zo heel vaak bij mijn ouders, maar áls ik er ben, vind ik het eigenlijk wel gezellig en dan heb ik nooit zoveel zin om 's avonds weer de trein naar huis te pakken. Dus gewoon naar zolder. Daar staat mijn oude bed geparkeerd en dat slaapt altijd wel fijn voor een nachtje.

Bovendien ben ik erg gecharmeerd van het klassieke ontbijt waarmee mijn ouders nog immer de dag openen.

Ik weet dat er gezinnen zijn waarin een overnachting in het ouderlijk huis not done is zodra je eenmaal bent uitgevlogen. Of simpelweg niet gebruikelijk.

Wat jullie?
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:30:16 #2
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34305830
ligt er natuurlijk aan hoelang je al bent uitgevlogen....ik net driekwart jaar, en dan kom je toch nog best vaak thuis hoor
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:31:06 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34305855
Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land, dus om heen en weer getjak op één dag te vermijden blijven we vaak 1 of meerdere nachten slapen.

Eens in de zoveel tijd gaan we er een weekeindje heen. Meestal vrijdagavond heen en dan zondagavond terug. Hetzelfde idee voor de schoonouders die ook wat verder weg wonen .

Er staat overigens een slaapbank op mijn oude slaapkamertje, dus m'n vriend en ik kunnen knus in 1 bed

Ohja, ik woon al sinds '98 op mezelf
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34305861
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef funkmaster het volgende:
ligt er natuurlijk aan hoelang je al bent uitgevlogen.
Ehm... een jaar of twaalf?

pi_34305868
Ik woon in Utrecht, en mijn ouders wonen net onder Dokkum. Dus het is wel praktisch dat ik een weekeinde overkom in plaats van een middagje. En meestal heb ik het weekeinde dan ook vol geplant. .

Maar mijn kamer is ingepikt door mijn broertje... dus ik slapa nu op de logeer kamer.
pi_34305872
nog nooit weer gedaan sinds ik op mezelf ben gaan wonen. denk ook niet dat het nog eens gaat gebeuren.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34305897
Heel soms, ik woon nu 7 jaar op mezelf maar soms ga ik nog met wat vrienden naar de kroeg in mn ouwe dorp. Dan heb ik de keuze, of niets drinken en 's nachts ruim een uur naar Utrecht rijden of biertjes drinken, met de fiets naar het huis van mn ouders en daar 's ochtends nog genieten van het feit dat ze een bad hebben. De keuze is niet zo heel moeilijk.
For great justice!
pi_34305924
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

Maar mijn kamer is ingepikt door mijn broertje... dus ik slapa nu op de logeer kamer.
Ik moet ook slapen in de oude kamer van mn zusje. Die op fietsafstand van mn ouders woont en er dus niet hoeft te logeren.
For great justice!
pi_34305954
ik blijf ook wel eens gewoon bij me vader als et al laat is en ik geen zin heb om naar huis tegaan
tuurlijk waarom niet
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:34:37 #10
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34305973
Dit doe ik nog geregeld. Ik vraag me af wat er zo bijzonder aan moet zijn.
pi_34306030
Mijn ouders wonen op vijf minuten rijden met de auto, dus er is niet echt noodzaak om daar te blijven slapen.
Ik ben er wel tot vorig jaar vaak blijven eten, drie of vier keer per week. Gezellig, makkelijk, en gratis.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34306097
Ik kom nog best vaak langs, maar slapen doe ik er niet

Dat eenpersoonsbed lijkt echt te klein om in te slapen, als je zelf een tweepersoons hebt.
pi_34306110
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dit doe ik nog geregeld. Ik vraag me af wat er zo bijzonder aan moet zijn.
Nah, vroeg het me af; omdat sommige mensen dat dus nooit meer doen zodra ze op zichzelf zijn gaan wonen.
Sommige ouders staan het ook niet meer toe. "Als je eenmaal pleite bent, hoef je ook niet meer terug te komen."
pi_34306112
ben getrouwd, twee kids, al (of pas) 7 jaar het huis uit
en slaap nog wel eens bij mijn moeder
vooral als mijn man late dienst heeft.....
samen een borreltje
zij 's morgens op met de kids.... ik ontbijtje op bed
HEERLIJK zo af en toe
uit een aspergernest
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:41:25 #15
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_34306149
Ik blijf vaak slapen. eigelijk gewoon te vaak. maar ik vind het wel lekker er word namelijk voor me gekookt en ik kan lekker de hond in het bos uitlaten.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_34306169
Inmiddels blijf ik meestal bij een vriend in Rotterdam slapen. Maar toen ik nog in Leeuwarden studeerden sliep ik regelmatig bij mijn ouders. Of bij de ouders van een vriend die weer thuiswoonde na een mislukte studie.

Paar weken geleden bij de ouders van mijn vriend blijven slapen. Hardstikke gezellig was dat. En knus samen in zijn oude bed....

Hoop dat mijn kinderen later ver gaan studeren, blijven ze ook wel eens gezellig slapen nog. Maak ik een ontbijt voor ze, net als mijn ouders voor mij deden.. *heimwee mode*
sub/
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:43:43 #17
619 pierce
We hebben een P.....
pi_34306211
Als ik ga dan blijf ik ook slapen, want om nou 5 uur in de auto te zitten (heen en terug) voor de koffie op zondagochtend vind ik ook zo wat...

[ Bericht 15% gewijzigd door pierce op 21-01-2006 13:01:40 ]
pi_34306330
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:41 schreef Gewoonik het volgende:
Ik blijf vaak slapen. eigelijk gewoon te vaak. maar ik vind het wel lekker er word namelijk voor me gekookt en ik kan lekker de hond in het bos uitlaten.
een hond hebben mijn ouders niet maar voor de rest ga ik met je mee.

Soms denk ik, laat ik me niet heel erg obligaat in de watten leggen zo? Altijd lekker eten, goed bier & puike whisky, fantastisch ontbijt ... voel me dan een beetje een uitvreter. (geheel in de stijl van Nescio )
pi_34306349
Als ik naar m'n ouders met kerst ofzo ga dan blijf ik wel 1 of 2 nachten slapen. Zien ze me weer een paar dagen. Dan is het weer 3 maanden telefooncontact.
pi_34306452
Nee, nooit en daar heb ik ook geen zin in. Ze hebben ook geen extra bed meer om in te slapen, dus het gaat sowieso niet.

Hoewel, ik val wel eens op de bank in slaap als ik daar op visite ben. .

Laatste keer dat ik bij ze sliep (helemaal in elkaar op de bank) was toen ik mijn huis niet meer in kon, omdat er zo nodig terroristen bij mij om de hoek moesten wonen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_34306498
Ik kom best vaak bij mijn ouders thuis, maar ik slaap er eigenlijk nooit. Heeft vooral te maken met het feit dat ze maar een paar kilometer verderop wonen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34306521
Er zit zo nu en dan niets anders op omdat het nu eenmaal een teringend reizen is. Maar als het aan mij lag: liever niet. Ben ook al een jaar of twaalf het huis uit trouwens, dat maakt het toch anders dan wanneer je drie maanden geleden op kamers ging.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:55:11 #23
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34306528
Ik heb vrienden die, als ze in hun oude woonplaats, dus waar hun ouders wonen, eerder naar huis gaan, dan dat ze even bij hun ouders crashen. Echt belachelijk.

Leuk en aardig dat je bij vrienden wil slapen, maar als dat niet mogelijk is slaap je toch gewoon een nachtje bij je ouders .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:56:15 #24
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34306563
Mijn ouders wonen in Duitsland, enkeltje is 155 km. Meestal blijf ik dan wel één nachtje. Is net zo makkelijk en scheelt gewoon. Ben ondertussen toch wel weer wat jaartjes uit huis
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_34306573
Waarom moet ik opeens aan Seinfeld denken?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:58:18 #26
65112 _Kimmie_
Elmo kan vliegen...
pi_34306623
Mijn ouders wonen redelijk dichtbij en ik ga er wel regelmatig langs. Maar blijven slapen zal ik niet zo snel meer doen. Ze gaan binnekort ook nog eens verhuizen en dan zou er geen eens ruimte meer zijn om te blijven slapen.
..hoog in de lucht!
pi_34306734
Redelijk vaak. M'n pa en ik houden wel van een biertje en op de een of andere manier gaat dat altijd vrij rap thuis. Dus dan heb ik nooit echt meer zin om de trein terug naar huis te pakken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34306796
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef QyRoZ het volgende:
Heel soms, ik woon nu 7 jaar op mezelf maar soms ga ik nog met wat vrienden naar de kroeg in mn ouwe dorp. Dan heb ik de keuze, of niets drinken en 's nachts ruim een uur naar Utrecht rijden of biertjes drinken, met de fiets naar het huis van mn ouders en daar 's ochtends nog genieten van het feit dat ze een bad hebben. De keuze is niet zo heel moeilijk.
Het stationnetje is dan ook een wereldkroeg. Daar is de drank niet te weerstaan natuurlijk.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_34307073
Ik ben al 4 jaar het huis uit, tot volle tevredenheid. Soms ga ik nog wel langs m'n ouderlijk huis, zij het ik niet daar niet slaap. Want ik slaap toch wel liever in m'n appartement.

Geen idee waarom, ik voel me gewoon niet thuis. Daar zullen we maar op houden.
pi_34307089
we wonen in dezelfde stad, dorp erhmmm gehucht, dus niet zo zinnig.
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_34307091
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef crackhead het volgende:

[..]

Het stationnetje is dan ook een wereldkroeg. Daar is de drank niet te weerstaan natuurlijk.
Tegenwoordig de 4JGT natuurlijk hè?
For great justice!
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 13:13:24 #32
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_34307154
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef JustJunior het volgende:
Ik kom nog best vaak langs, maar slapen doe ik er niet

Dat eenpersoonsbed lijkt echt te klein om in te slapen, als je zelf een tweepersoons hebt.
Tssss je hebt hier pas nog geslapen en volgens mij nog goed ook !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_34307295
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef Burbo het volgende:
Waarom moet ik opeens aan Seinfeld denken?
Dat beschouw ik dan maar als een compliment.
pi_34307316
Onder studenten is het natuurlijk wel veel gebruikelijker dan onder mensen die pas uit huis gegaan zijn toen ze een baan kregen en een huisje konden huren of kopen (laatstaan samenwonen) en in dit topic heb je reacties van iedereen door elkaar.

Ik woon sinds 4 jaar op kamers maar ga eigenlijk elk weekend wel een avondje naar huis om daar te eten en te blijven slapen.
pi_34308105
ik woon een jaartje op mezelf en ik ga nog braaf de meeste weekenden naar mn mama of mn papa, dat ligt er maar net aan hoe ik dan verdeeld ben... papa is zoiezo te ver weg om weer op mn kamer te gaan slapen en mn moeder zou me vermoorden als ik zeg nee mam ik ga weer (ik mag mijn kamer ook geen huis noemen ja mama heeft nog wat probleempjes met het inzien dat dochterlief groot word) en hun huis is dichter bij school dan dat van mij dus vaak laat ik me ophalen (a) en dan blijf ik een of 2 nachtjes slapen en ga dan met de bus naar school, en vanuit school naar mn kamer
hoef ik ook niet zo lang in de kou te zijn haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_34308369
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Tegenwoordig de 4JGT natuurlijk hè?
Haha, nu ben je een ouwe lul .
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_34308541
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef funkmaster het volgende:
ligt er natuurlijk aan hoelang je al bent uitgevlogen....ik net driekwart jaar, en dan kom je toch nog best vaak thuis hoor
Ik in het begin juist niet. En mijn ouders zijn gescheiden, dus nu ook niet meer.
pi_34308579
Sinds ik het huis uit ben, nu alweer een jaar of 6 heb ik geen nacht meer bij mijn ouders geslapen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:03:27 #39
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_34308804
Eigenlijk alleen met kerst, voordat ik een auto had deed ik 't nog wel eens omdat het openbaar vervoer in 't dorp van m'n ouders kut met peren is, maar nu is 't 35 minuutjes rijden voor me.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:21:57 #40
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_34309367
Een keer in de drie, vier maanden ga ik mijn ouders. Aangezien ik in Maastricht woon en m'n ouders in Twente blijf ik dan wel slapen, want ik ben zo'n vier uur onderweg enkele reis. Het vervelende is wel dat ik geen bed en geen eigen kamertje meer heb. Ik slaap in het computerhok, op een matras op de grond, en moet dan elke avond en elke morgen m'n matras respectievelijk van en naar boven verslepen. Erg veel gedoe, maar ja...het moet maar!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_34311647
Ik woon al 8 jaar op mijzelf. En ik blijf als ik op bezoek ga bij mijn ouders ook altijd slapen. Ik moet ook vier uur reizen om bij mijn ouders te komen, maar dan blijf ik toch zeker altijd 3 dagen. Vooral als mijn broers komen is het altijd super gezellig en zij blijven ook altijd een paar nachten slapen. BIj mijn vrienden is het precies hetzelfde. Die blijven ook nog bij hun ouders slapen als ze op bezoek gaan, die wonen ook nogal ver van hun ouders, maar het is ook heel normaal vinden wij. Zelfs als mijn ooms en tantes op bezoek gingen bij mijn opa en oma dan bleven ze daar een weekend slapen met hun kinderen, maar dat komt ook omdat zij ook door heel Nederland wonen. In mijn ogen niets vreemds aan als je bij je ouders slaapt.
pi_34311957
Ik woon nu een half jaar op mezelf, en ik blijf toch wel gemiddeld een paar keer per maand slapen. Het oude vertrouwde luxe ontbijt op de zondagmorgen is dan alijd weer ouderwets lekker
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_34315181
Ik ben nu 11 maanden het huis uit en ben er geen een keer wezen slapen. Ik eet er ook maar zelden.

Ik ben niet voor niets het huis uitgegaan.... En ik mis het ouderlijk huis ook niet...
pi_34316271
Ik woon sinds mei op mezelf en als ik in het weekend naar huis ga dan blijf ik ook meteen een heel weekend, dus slaap ik er ook maar soms heb ik ook weken achter elkaar dat ik niet naar huis ga Ik heb nou alleen een kamer met een bed, dus niet echt leuk ofzo, maar goed, tis beter dan op een matras op de grond slapen
pi_34316338
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef MUUS het volgende:
Nee, nooit en daar heb ik ook geen zin in. Ze hebben ook geen extra bed meer om in te slapen, dus het gaat sowieso niet.

Hoewel, ik val wel eens op de bank in slaap als ik daar op visite ben. .

Laatste keer dat ik bij ze sliep (helemaal in elkaar op de bank) was toen ik mijn huis niet meer in kon, omdat er zo nodig terroristen bij mij om de hoek moesten wonen.
Laakkwartier?

Ik ben nog niet gevlogen...
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_34326560
Bij je ouders logeren, overnachten, slapen als je uitwonend bent, lijkt mij in principe niet eens een slecht idee, als je op een normale wijze de deur uit bent gegaan zonder onenigheid en zonder ruzie en je kunt gewoon heel erg goed met je ouders door 1 deur, waarom dan ook niet?
Ik kan het me best voorstellen dat ondanks je de keuze hebt gemaakt om een eigen plekje te creëen, en zelfstandig te willen zijn, dat je je ouders best missen kunt, zeker met een speciale band(vriendschap), je kunt dan immers altijd op ze terugvallen wanneer je met problemathiek zit en je voelt je bij ze op je gemak, dan kan het nog wel eens voorkomen dat je graag eens een aantal dagen bij ze zou willen blijven, ongeacht de leeftijd die je hebt.
pi_34335765
Ik raak mijn sleutel wel eens kwijt dus weinig keus dan
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  maandag 23 januari 2006 @ 20:13:17 #48
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34389578
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:48 schreef crackhead het volgende:

[..]

Haha, nu ben je een ouwe lul .
Dat was ik al hoor. Maar misschien is het Station ook wel weer leuk nu Ton weg is.
For great justice!
  maandag 23 januari 2006 @ 20:36:20 #49
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34390564
Ik doe het ook regelmatig. Het is voor Nederlandse begrippen een verre reis en het heeft dus weinig zin om op één dag op en neer te reizen. Voor een dag of twee drie vind ik het meestal ook wel gezellig, ondanks dat ik al jaren de deur uit ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Plato1980 op 23-01-2006 23:49:05 ]
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_34395246
Een uitvreter? Dat vind ik toch wel gek hoor. Ik ga vaak naar huis en ik blijf vanzelfsprekend ook slapen en nix uitvreten want ik help natuurlijk mee maar dat doen wij thuis gewoon. Het is het samenzijn in de familie en het zou echt heel vreemd zijn wanneer iedereen nooit meer thuis zou komen. Dat kun je je ouders toch niet aandoen?
pi_34396667
Ik slaap nog wel eens bij mijn ouders ja. Lekker knus tussen ze in.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_34404179
Sinds ik het huis uit ben heb ik er nooit meer geslapen. Ik had er ook geen behoefte aan, bovendien heb ik mijn bed meegenomen dus ja dat ging wat moeilijk. Tevens is het 10 minuten fietsen dus is het nooit echt nodig om daar te slapen. Ook voel ik me meer thuis in mijn eigen huis. Maar ik ben dan ook al 7 jaar het huis uit, en woon nu gezellig samen met mijn vriendin. Staat misschien een beetje raar als ik een nacht niet thuis kom omdat ik bij mijn ouders wilde slapen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:57:42 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34404261
Tussen 2001 en 2003 heb ik op kamers gewoond en toen ging ik ieder weekend nog naar huis en heb tussendoor nog een jaartje thuisgewoond (na van m'n kamer te zijn gekickt ). In de zomer van 2004 kreeg ik weer een nieuwe kamer en nu ga ik nooit naar huis in het weekend. Wel eens doordeweeks, maar meestal ga ik dan 's avonds weer terug. Heb sinds ik uit huis ben, dus in ruim 1,5 jaar tijd, ongeveer 3 keer thuis geslapen, denk ik. Niet in mijn eigen bed, want die staat hier , maar wel op m'n eigen kamer. Toch wel vreemd, hoor, want het is wel mijn kamer geweest, maar er staat tegelijk ook niets meer wat echt van mij is. Mijn ouders vinden het hartstikke leuk als ik thuis blijf slapen (alles beter dan dat ik 's avonds laat terug moet naar dat enge Groningen ). Soms zeuren ze er zelfs om of ik blijf slapen Ik heb toppie ouders
Niet meer actief op Fok!
pi_34566080
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Tussen 2001 en 2003 heb ik op kamers gewoond en toen ging ik ieder weekend nog naar huis en heb tussendoor nog een jaartje thuisgewoond (na van m'n kamer te zijn gekickt ). In de zomer van 2004 kreeg ik weer een nieuwe kamer en nu ga ik nooit naar huis in het weekend. Wel eens doordeweeks, maar meestal ga ik dan 's avonds weer terug. Heb sinds ik uit huis ben, dus in ruim 1,5 jaar tijd, ongeveer 3 keer thuis geslapen, denk ik. Niet in mijn eigen bed, want die staat hier , maar wel op m'n eigen kamer. Toch wel vreemd, hoor, want het is wel mijn kamer geweest, maar er staat tegelijk ook niets meer wat echt van mij is. Mijn ouders vinden het hartstikke leuk als ik thuis blijf slapen (alles beter dan dat ik 's avonds laat terug moet naar dat enge Groningen ). Soms zeuren ze er zelfs om of ik blijf slapen Ik heb toppie ouders
Toch mooi dat je ouders wijs met jou zijn en jij wijs bent met hun, zo hoort het ook te gaan vind ik, je kunt heel veel aan je ouders hebben en zij andersom ook aan jou
  dinsdag 31 januari 2006 @ 02:37:10 #55
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34637881
Ik ga tegenwoordig niet meer zo vaak naar mijn ouders als vroeger. En als ik dan ga is dat meestal alleen even een zondagje en dan 's avonds weer naar huis. (Mijn ouders wonen in Den Haag en ik in Delft) Maar soms blijf ik ook wel slapen. Zoals laatst toen we om 5 uur 's ochtends op weg gingen naar de wintersport. En soms als ik gewoon een keer voor de uitzondering een heel weekend langskom. Bij mijn ouders slapen is eigenlijk ook veel lekkerder, want daar heb ik namelijk een lekker groot tweepersoonsbed, dat niet in mijn eigen kamer past. En dan krijg ik altijd een lekker ontbijtje met sap en gebakken of gekookte eieren.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 05:03:28 #56
119202 arise
mag ik even?
pi_34638628
Uit huis is uit huis!!
Opeens je eigen boontjes moeten doppen , tja , is voor sommige jongentjes wel moeilijk
Vooral na een nachtje stappen ontbijt op bed krijgen van mammie, ,sukkels!!
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_34638677
Bij je ouders slapen is not done. Tenzij je er heen moet vliegen of 8 uur rijden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:17:31 #58
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34638872
Mn ouders wonen in Spanje, dus nee.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:27:20 #59
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34638915
In mijn ouders nieuwe huis is geen plaats meer voor mij
Bovendien, als ik naar mijn ouders ga, neem ik bijna altijd de vrouw en kids mee, waardoor het helemaal onmogelijk wordt
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34652996
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn ouders wonen in Spanje, dus nee.
Die dus snap ik niet zo, dat is toch juist een reden om bij je ouders te blijven slapen
pi_34654419
Ik heb laatst nog een keertje bij mijn ouders geslapen, was best lekker
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:15:18 #62
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34665337
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:40 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Die dus snap ik niet zo, dat is toch juist een reden om bij je ouders te blijven slapen
Moet je er wel zijn geweest.., dus als ik ga.. dan wel ja.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:32:31 #63
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_34683979
Ik slaap nooit meer bij m'n ouders, maar ik woon er dan ook een kwartiertje fietsen vandaan.

Toen ik nog in Nijmegen woonde (op kamers dus, net als nu, maar in een andere stad), was t dus als ik er was t weekend dat ik bleef slapen. En dat was best vaak, ik kon m'n katten namelijk niet lang missen, en die wilden niet op kamers (nu gelukkig wel )
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:06:46 #64
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_34685191
ik slaap elk weekend bij mijn ouders
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_34685952
Ik ga ook nog bijna elk weekend naar mn ouders. Eerst omdat ik daar nog sportte, maar nu ik daarmee gestopt ben ga ik nog steeds elk weekend naar huis. Vind het altijd wel fijn om dan wat meer 'levensruimte' te hebben na een week in mn kleine kl*tekamertje te hebben gezeten en op zondagochtend even te mountainbiken enzo. Ik heb ook nog veel van mn spullen er staan.

Denk dat het wel anders wordt als ik later ga werken, een auto en fatsoenlijk huis heb (ben nu dus nog student en woon op kamers).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')