Duh!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat kan jou het schelen dat vrouwen er wel een aanschaffen dan?
Of een fake pussy.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:03 schreef El_Rolando het volgende:
Eens, je kan ook een komkommer kopen.
ik, maar lesbo's houden niet persé niet van lullen; ze houden niet van wat eraan vast zitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:00 schreef tonks het volgende:
Als je niet meer van lullen houd moet je ook geen neplul kopen!![]()
Wie is het eens met deze stelling?
Dus een kerel verpakt in zwart landbouwplastic is okquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik, maar lesbo's houden niet persé niet van lullen; ze houden niet van wat eraan vast zit
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef ThomYorke het volgende:
[..]
Dus een kerel verpakt in zwart landbouwplastic is ok![]()
psies, hou best van een pik, maar niet die lul die daar aan vast zitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik, maar lesbo's houden niet persé niet van lullen; ze houden niet van wat eraan vast zit
Volgens mij is jouw probleem gewoon dat je lelijk bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:11 schreef lesbian het volgende:
[..]
psies, hou best van een pik, maar niet die lul die daar aan vast zit![]()
klinkt meer als het weerloze slachtoffertje van een loverboyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw probleem gewoon dat je lelijk bent.
wat een sneue uitvlucht. Ik weet weer waarom ik lesbisch benquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw probleem gewoon dat je lelijk bent.
Omdat mannen je niet moesten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een sneue uitvlucht. Ik weet weer waarom ik lesbisch ben
hier reageer ik maar niet op. Maar goed, ik zie dat je uit 1990 stamt, dus je hebt nog een hoop te lerenquote:
dus jij als lesbo komt niet aan je trekken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een sneue uitvlucht. Ik weet weer waarom ik lesbisch ben
Hier reageer ik maar niet opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hier reageer ik maar niet op. Maar goed, ik zie dat je uit 1990 stamt, dus je hebt nog een hoop te lerenSneu figuur: als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |