You go girlquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef lesbian het volgende:
[..]
ik doe wat ik doe, net als iedereen![]()
Ik kan hier niks fallusachtigs aan ontdekken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:38 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dat is mijn hele punt, bijna alles wat een vrouw, ehm, kan bevredigen is in zekere zin een fallussymbool, zeg maar.
Dus dan zouden lesbische vrouwen helemaal niets mogen doen!
Ja ok, als er helemaal niets van penetratie is, kan het ook niet echt een fallussymbool zijn. Maar ik vind het toch niet eerlijk als lesbische vrouwen helemaal geen gebruik mogen maken van fallussymbolen om zich te bevredigen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef Viking84 het volgende:
@ Anyanka. Dat van dat fallussymbool is onzin. Weinig vrouwen komen klaar door een piemel, dildo, whatever. Een trilmechanisme tegen je klit daarentegen...
Zoals de lul van een Parkinson-patiënt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Een trilmechanisme tegen je klit daarentegen...
grappen over ziektes/stoornissen roelerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Zoals de lul van een Parkinson-patiënt?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ok![]()
ik moest even wat misvattinkjes uit de weg ruimen. Maar ik kan wel heel goed begrijpen dat mannen denken dat vrouwen lesbisch worden als ze negatieve ervaringen hebben met mannen. En volgens mij komt dat ook inderdaad wel voor. Het geldt echter niet voor mij persoonlijk
Daarom opende ik ook dit topicquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
grappen over ziektes/stoornissen roeleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |