VibraCall®quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
kut, over twee weken heb ik de nieuwe motorola razr
met VibraCall®![]()
eenschquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
het is wee-kend topics zijn zooooo PUB![]()
Deze natuurlijk, want deze heeft VibraCall®quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:36 schreef philipnorth het volgende:
Ja, welke is t nou?
En wat houdt dat dan in?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze natuurlijk, want deze heeft VibraCall®![]()
bronquote:VibraCall®-waarschuwing
Mobiele telefoons van Motorola die zijn uitgerust met VibraCall® kunnen u bij een binnenkomende oproep waarschuwen met een trilsignaal in plaats van een belsignaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar dit topic heeft het![]()
Dat heeft mijn SE nog welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
bron
Tss, gewoon een trilfunctie, daar heb je geen Razr voor nodig
Nee, het is VibraCall® , dat is speciaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
bron
Tss, gewoon een trilfunctie, daar heb je geen Razr voor nodig
Ik kies voor de zwarte ja. De Razr is gewoon supertofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:41 schreef philipnorth het volgende:
Tss, Bernie, dat je daarom nou die Razr wilt, kijk als je nou zegt: hij is Roze, ok, maar je kiest vast voor de zwarte....
Ik ga zo lekker naar buiten om foto's te makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef philipnorth het volgende:
Hmmm straks ff de stad in, boodschappen doen, ff kijken voor een game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |