abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35798866
Een echte 'meidenkamer' Ik was vooral gecharmeerd van het nachtlampje (de rode bloem onder het groene blad) dat knor me demonstreerde tijdens de rondleiding.
Heel erg mooi gedaan allemaal!
pi_35803792
Wat een superkamertje Knorretje!!!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:54:12 #203
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_35804519
Jeetje, Knor, in dat kamertje wil ik ook wel slapen, ik ben jaloers !!

Prachtig, duidelijk met veel liefde gedaan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:16:59 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35804559
Knorretje! Wat onwijs leuk gedaan!
Ik ben ook wel benieuwd naar de bloemen op de kast eigenlijk? Zelf gedaan?

*nu dubbel nieuwsgierig naar Jayden's kamer is!

Enneh... als de kids ouder zijn... ga jij dan een opleiding binnenhuisarchitectuur doen?
pi_35804879
BE, vind je dan dat ze dat nog nodig heeft?

knor, leuk geworden!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:32:30 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35805022
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef bixister het volgende:
BE, vind je dan dat ze dat nog nodig heeft?

knor, leuk geworden!
Nee, dat wilde ik er nog bijzetten, maar sub-sub bestaat niet. En die opleiding doorloopt ze volgens mij fluitend met haar ogen dicht. Een certificaatje helpt alleen mss wel zo hier en daar.
pi_35805086
Wauw! Wat een kamer!

Blik op haar gezichtje was zeker priceless....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_35807965
Wat een súper kamertje!! Het is echt heel mooi geworden Knorretje!! De droom van ieder klein meisje Zo'n hoogslaper is toch wel ideaal he, dat knusse keukentje ook zo eronder en al die spulletjes
pi_35818980
tnx voor de complimentjes

De bloemen op de kast is uit hetzelfde behang geknipt als de boekenplanken en de achterkant van de kast. en met blanke lak afgelakt.

ow en Jayden's kamertje is een piepklein hokje en kent minder mogelijkheden helaas (hij zelf is ook nog mini en heb nog niet zoveel behoeften op zo'n kamertje. Dus ga nou niet zoveel verwachten

edit: vandaag zijn de eerste ruiten vervangen door dubbelglas en wat een verschil met straatlawaai zeg. Nu wachten op de rest wat nog in bestelling staat. We nemen eerst overal dubbele beglazing, hier en daar een kompleet nieuw raam en deur. En nog veel later komt dan het glas en lood.

[ Bericht 22% gewijzigd door knorretje op 07-03-2006 19:54:00 ]
  Jubileum moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 21:24:17 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35823318
Knorretje wat is het een mooi kamertje geworden!! Echt een meisjeskamer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:50:44 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35827995
Ja, dat is ook wel waar Knor idd. Het is nog maar een heel klein ventje natuurlijk. Die heeft dat zelf ook minder door.
pi_35829365
Discriminatie
Dat jochie verdient een grote Xbox kamer met een plasma screen, laptop en een beamer.
Klaar!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:19:13 #214
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35829589
wat een mooie kamer zeg ..
echt een meiden kamer
  Admin woensdag 8 maart 2006 @ 08:48:47 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_35835335
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef Dirkh het volgende:
Discriminatie
Dat jochie verdient een grote Xbox kamer met een plasma screen, laptop en een beamer.
Klaar!
wanneer kan ik die plasma bij je van de muur komen schroeven ??
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_35844661
Wat een ontzettend lief kamertje is dat geworden zeg.Mag ik je vragen waar de hoogslaper vandaan komt? Wij zoeken een n.l voor ons kleine meisje ook een hoogslaper,en deze is het!!!!
Veel succes met alle verdere klussen.
pi_35849700
Heb die kale ook nog wat gedaan?

Ik zie alleen maar die kids van je en een balkje op de fotos...
pi_35852671
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:02 schreef ReVu het volgende:
Heb die kale ook nog wat gedaan?
Die heeft flink in een knetterharde muur staan hakken
pi_35852875
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef essie05 het volgende:
Wat een ontzettend lief kamertje is dat geworden zeg.Mag ik je vragen waar de hoogslaper vandaan komt? Wij zoeken een n.l voor ons kleine meisje ook een hoogslaper,en deze is het!!!!
Veel succes met alle verdere klussen.
deze komt bij karwei (129,- ) weg en is maar 1.15 hoog voor minimeisjes die zich heel groot voelen super (en voor mama's die niet wakker willen liggen over het feit van de hoogte een grote geruststelling) (het roze plankje is van ikea overigens van haar oude vikare bedje)
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:58:03 #220
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35852990
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef knorretje het volgende:

[..]

deze komt bij karwei (129,- ) weg en is maar 1.15 hoog voor minimeisjes die zich heel groot voelen super (en voor mama's die niet wakker willen liggen over het feit van de hoogte een grote geruststelling) (het roze plankje is van ikea overigens van haar oude vikare bedje)
Die hoogte is ook nog goed te doen bij het afhalen van beddengoed!

Ik heb als kind mijn moeder heel wat horen verzuchten, als ze het linnengoed op mijn hele hoge hoogslaper wilde verschonen. Balancerend op dat trappetje
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35853165
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die hoogte is ook nog goed te doen bij het afhalen van beddengoed!

Ik heb als kind mijn moeder heel wat horen verzuchten, als ze het linnengoed op mijn hele hoge hoogslaper wilde verschonen. Balancerend op dat trappetje
dat riep mijn mams ook al. Ik heb nooit een hoogslaper gehad, maar zussielief wel. En toen ik besloot deze te nemen was het eerste wat me moeder deed in die winkel er voor staan en kijken hoe ver d'r arm reikte en of het voor mij wel praktisch was met verschonen
pi_35856458
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef knorretje het volgende:

[..]

Bedankt Ik vind het een geweldig bed.Onze dochter heeft nu ook een Vikare bedje van Ikea,ik had het plankje al herkend maar het bed niet.Ze heeft nu een vrij klein kamertje en we zoeken een oplossing voor speelruimte.Dit bed bied uitkomst , de hoogte lijkt me idd ook heel praktisch met het verschonen . Is de lengte wel hetzelfde als een gewoon bed en is het nu ook nog te koop?
pi_35856567
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef essie05 het volgende:

[..]

Bedankt Ik vind het een geweldig bed.Onze dochter heeft nu ook een Vikare bedje van Ikea,ik had het plankje al herkend maar het bed niet.Ze heeft nu een vrij klein kamertje en we zoeken een oplossing voor speelruimte.Dit bed bied uitkomst , de hoogte lijkt me idd ook heel praktisch met het verschonen . Is de lengte wel hetzelfde als een gewoon bed en is het nu ook nog te koop?
geen idee of ze hem nu nog hebben het is al wel weer een weekje of 3 -4 geleden dat wij hem gehaald hebben. Het is verder een volwaardig 1 - persoons bed (wat ik wel weer jammer vond, had van mij zat kleiner mogen zijn, zoveel lengte hebben ze niet nodig)
pi_35856895
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:28 schreef knorretje het volgende:

[..]

geen idee of ze hem nu nog hebben het is al wel weer een weekje of 3 -4 geleden dat wij hem gehaald hebben. Het is verder een volwaardig 1 - persoons bed (wat ik wel weer jammer vond, had van mij zat kleiner mogen zijn, zoveel lengte hebben ze niet nodig)
Karwei zit hier helaas niet in de buurt,maar ik ga zeker even op zoek.Inderdaad wat korter is dan ook wel fijn als ze nog zo klein zijn,maar geloof me ze zijn eruit gegroeid voor je het weet (heb nog 2 dochters van 11 en 14)
pi_35874166
Ik heb het bed kunnen vinden.Helaas wel een eindje hier uit de buurt,maar andere filialen hadden dit bed niet meer. Je moet er wat voor over hebben he...Was wel komisch, ze waren toen we belden, net het laatste bed in elkaar aan het zetten als showmodel. Daar konden ze dus direct mee stoppen en de boel weer inpakken. Wat zal ze er blij mee zijn, we vertellen niks tot het helemaal klaar is.Knorretje bedankt voor je info!!! Helemaal top.
pi_35882604
quote:
...fotos..
Uhm, waar heb je die leuke pippi posters vandaan???
ik bedoel dan die zwart witte grote...en al die leuke kaarten???
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_35901980
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

Uhm, waar heb je die leuke pippi posters vandaan???
ik bedoel dan die zwart witte grote...en al die leuke kaarten???
closeup(.de) (duitse versie van de large)
pi_35901993
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef essie05 het volgende:
Ik heb het bed kunnen vinden.Helaas wel een eindje hier uit de buurt,maar andere filialen hadden dit bed niet meer. Je moet er wat voor over hebben he...Was wel komisch, ze waren toen we belden, net het laatste bed in elkaar aan het zetten als showmodel. Daar konden ze dus direct mee stoppen en de boel weer inpakken. Wat zal ze er blij mee zijn, we vertellen niks tot het helemaal klaar is.Knorretje bedankt voor je info!!! Helemaal top.
he leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat

(ow en alicia had in haar groeitempo nog heel lang in een minibedje gekunt na mijn idee. Nu zo goed als 4 en nog steeds geen meter)
pi_35904048
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 07:58 schreef knorretje het volgende:

[..]

he leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat

(ow en alicia had in haar groeitempo nog heel lang in een minibedje gekunt na mijn idee. Nu zo goed als 4 en nog steeds geen meter)
Voor Anjella hadden wij een meegroeibedje (Vikare) van Ikea ideaal,daar had ze nog heel lang in gekunt maar ze heeft gewoon geen speelruimte nu.Alicia is inderdaad wel een mini als ze nog geen meter is(Anjella word in mei 5 en is nu ongeveer 1.12 m), voor het bed heeft het in ieder geval voordelen.
Als het kamertje van Anjella klaar is plaats ik wel ff een foto.Eerst moeten we het bed nog ophalen maar dat kan maandag pas i.v.m werk en vervoer.Dan nog op pad voor een matras en zal ook wel een lattenbodem bij moeten (of zit deze er wel bij dit bed standaard bij?). Nu heeft ze alles nog in teletubbbies maar eigenlijk wil dametje een prinssessenkamer....ach en als we toch bezig zijn.We maken er wel wat van.
pi_35906242
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 07:56 schreef knorretje het volgende:

[..]

closeup(.de) (duitse versie van de large)
Dankjewel
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_35910115
kruip even onder mijn steentje vandaan

Super topic, heel erg leuk te lezen hoe het allemaal gaat en te zien hoe mooi alles word!
De kamer van je meisie is echt geweldig!

Heel veel succes verder!

Weer terug kruipt
♥ Love is Love ♥
pi_35914737
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef essie05 het volgende:

[..]

Voor Anjella hadden wij een meegroeibedje (Vikare) van Ikea ideaal,daar had ze nog heel lang in gekunt maar ze heeft gewoon geen speelruimte nu.Alicia is inderdaad wel een mini als ze nog geen meter is(Anjella word in mei 5 en is nu ongeveer 1.12 m), voor het bed heeft het in ieder geval voordelen.
Als het kamertje van Anjella klaar is plaats ik wel ff een foto.Eerst moeten we het bed nog ophalen maar dat kan maandag pas i.v.m werk en vervoer.Dan nog op pad voor een matras en zal ook wel een lattenbodem bij moeten (of zit deze er wel bij dit bed standaard bij?). Nu heeft ze alles nog in teletubbbies maar eigenlijk wil dametje een prinssessenkamer....ach en als we toch bezig zijn.We maken er wel wat van.
lattenbodem zat er bij (en oorspronkelijk nog een niet zo vrolijk gordijntje voor onder het bed, cremekleurig)
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 17:09:39 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_35916081
Leuk knor lief kamertje
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35920939
Wat een ellende...heeft manlief uiteindelijk toch tijd gemaakt om vanmiddag even het bed op te halen, komt hij thuis blijkt het een grenen te zijn, terwijl we duidleijk hadden gezegd dat het om de witte ging. Filliaal gebeld, deze hadden de witte dus niet...maar we konden het bed gewoon in een ander filliaal omruilen.Eindelijk nog een filliaal te pakken gehad die er wel nog 1 hadden staan maaar waar we het bed niet kunnen omruilen. Blijkt dat het een klein filliaal is en deze neemt geen artikelen terug of ruilt deze om....of het moet om een klein artikel gaan dat standaard in het assortiment zit.
Vannmiddag is mijn man dus van Almere naar Zaandam gereden en weer van Zaandam naar Almere, nu is hij weer van Almere naar Zaandam om het bed terug te brengen dan dus weer van Zaandam naar Almere, en dan kan hij morgen van Almere naar Utrecht en van Utrecht naar Almere om het goede bed op te halen...Grrrrrrrrr alsof de benzine niets kost.

Een heel verhaal over een bed terwijl dit topic over het nieuwe stekkie van Knorretje gaat....
pi_35920991
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef knorretje het volgende:

[..]

lattenbodem zat er bij (en oorspronkelijk nog een niet zo vrolijk gordijntje voor onder het bed, cremekleurig)
Bij de grenen bleek ook een matras te zitten en idd de lattenbodem met een stel afgrijselijke rood geel en blauwe gordijnen.
pi_35922956
Echt heel dikke complimenten voor dat kamertje van ALicia, Dat koppie als ze die kamer voor het eerst ziet moet een hoop zwwet en tranen goed maken !
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_35923001
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:48 schreef Danny het volgende:

[..]

wanneer kan ik die plasma bij je van de muur komen schroeven ??
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  maandag 13 maart 2006 @ 15:09:04 #238
3744 Kleintje
op en top!
pi_35991865
Na een tijdje het niet gevolgd te hebben... zie ik nu gewoon dat het jullie huis is!
Gefeliciteerd.
En wat gaan jullie snel. En wat wordt het mooi!

Toppie!!!!!
pi_36078080
updatetje maar weer.

het muurtje is inmiddels af, het voorkozijn zit in de grondverf en eindelijk een loodgieter gevonden die zich aan zijn woord hield (dus daadwerkelijk langs kwam en ook daadwerkelijk na het bezoek een offerte stuurde dus een dezerdagen gaan ze daar ook mee beginnen)

Onvoorstelbaar trouwens dat bedrijfen gewoon nooit meer iets van zich laten horen, het zij niet op komen dagen op een afspraak of gewoon nooit een offerte sturen na de schade gezien te hebben.

We blijven het probleem gemeente en riolering houden. Er is sinds feb een aansluiting aangevraagd en de gemeente twijfelt of er niet al eentje ligt, maar niemand die het zeker weet. Ze kennen mij als ie er al ligt niet vertellen waarom er dan niet geloosd wordt op het riool etc etc

(als ik de kraan open zet en de steen van de 'put' (in feite niet meer dan een diep gat waar je je prut in loost zonder afvoer *ril* ) op licht in de tuin heb ik een 'interpolis' reclame idee, komt netjes uit een buisje de tuin ingelopen.

Ook een aannemer gevonden die de dakopbouw gaat vernieuwen, dus eerdaags gaan we daar de benodigde vergunningen voor aanvragen.

ow en we hebben vorige week onze vloer gekocht voor de woonkamer, komen in de tweede week van april hem leggen en kort daarna zullen we dan toch echt er moeten gaan wonen terwijl we het huis verder opknappen. Nog langer twee huishoudens en gescheiden wonen gaat niet lukken helaas.
pi_36078268
Voor het riool kun je eventueel een klic melding doen, je zou dan een tekening moeten krijgen met al het leidingwerk in de grond. Waarschijnlik dat daar ook het riool opstaat als het er ligt.
pi_36093284
Overigens moeten we op zoek naar een nieuw toilet want zodra de riolering er ligt en de aansluitingen moet die er op.

Nu kan ik alleen online niet vinden wat ik zoek
Iemand enig idee waar we (online) old england of st james potten kunnen zien en vergelijken ?
pi_36094420
pi_36125762
oblivion: tnx in het echt zijn ze ook waanzinnig maar ow zo gruwelijk duur en boven ons budget

Op zoek naar een passend alternatief al valt dat niet mee, ze zijn of schreeuwend duur of afgrijselijk.
pi_36130466
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:32 schreef knorretje het volgende:
oblivion: tnx in het echt zijn ze ook waanzinnig maar ow zo gruwelijk duur en boven ons budget

Op zoek naar een passend alternatief al valt dat niet mee, ze zijn of schreeuwend duur of afgrijselijk.
Nee, een alternatief kan niet, maar....
Ik weet wel dat er met de grote baas Peter te praten valt....
Heb je de aanbiedingen al gezien?
pi_36148900
nou we hebben een pot, geen st james (wie weet ooit in het volgende huis ofzo)

En het is wonderbaarlijk ook geen hoge pot geworden (heb ik heel lang over getwijfeld, maar de kids zefstandig naar de wc zonder wiebelige krukjes is ook wel fijn). Het is er zelfs niet eens met een houten zitting geworden, tot nu toe geen zitting gevonden die er op past, maar dat heb ook geen haast, de pot is er en das belangrijkste.

Volgende wat we eigenlijk vrij snel verwacht hadden te vinden is een gashaardje. Keuze genoeg, doordat hij niet te diep mag worden waren we al iets beperkt. Maar nu blijkt de afvoer van ons 'oud' te zijn 120mm en hebben de meeste haardjes (zover we begrepen hebben) 150mm en bij gesloten systemen wordt het nog moeilijker 80/150mm (nieuwe afvoer kan natuurlijk maar ligt niet binnen ons budget).

dus mocht iemand nog een linkje of adresje weten die met name dus de wat oudere haardjes verkoopt (inbouw wil dus niet is gebleken, dus het zal een inzet moeten worden)
pi_36240720
update maar weer.

zondag bij een zaakje wezen kijken voor een haard en ze komen van de week/volgende week langs om het een en ander na te meten zodat we verder om de tafel kunnen gaan met ze.

Afgelopen maandag zijn ze begonnen met het laatste leidingenwerk in de keuken (water en gas). En vandaag hebben ze de verotte ketel eraf gesloopt en er een nieuwe neergehangen, lang leve de verwarming wat een zaligheid. Na anderhalve maand kou lijden hebben we het nu weer behaaglijk. De radiator aan de achterzijde is er inmiddels ook af en het is wachten tot de 2 nieuwe kleintjes binnen komen en neergehangen kunnen worden.

Vandaag tegels gekocht voor de wcvloer, welke inmiddels een deur er ook daadwerkelijk in heef hangen en he stukkie muur direct naast de deur is dicht gemetseld. Gelijk de keukentegels uitgezocht (volgende week komt eindelijk de keuken).

tja verder. ff opopsommingkje van de dingen die gedaan zijn, volgorde kan iets afwijken. maar voorzijde kozijnen (waar de nieuwe ruiten in zitten) zijn inmiddels gegrond, de inbouwkast ook en op de kozijnen van de woonkamerdeur zijn de sierdeurlijsten teruggeplaatst. Een gedeelte van de plinten zijn geplaatst. De verotte lambrigering van 1 kant van de gang is eraf gesloopt, en nieuwe kraaldelen zijn aangeschaft en zullen er eerdaags wel tegenaan gaan vermoed ik.

wachten is nu op de riolering van de gemeente, de vergunning voor de dakopbouw, de keukenplaatsing, de aansluiting ervan en natuurlijk de vloer. (en dan nog het uitbreken van de douche).

oorspronkelijk zou op de vloer als ondervloer van de nieuwe parketvloer spaanplaat komen (voor oa het egaliseren van de vloer). Die spaanplatenondervloer kan in ons geval niet dus hebben we laten vervangen voor een eiken ondervloer). Maar nu zoeken we eigenlijk geschikt materiaal om ond de keuken te leggen met het zelfde effect als die eikenondervloer: egalisatie/vlakke ondervloer voor makkelijke plaatsing van de keuken. (dikte. 1 cm)

(moeilijkheidsgraadje: er mag geen formaldehyde in zitten.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:21:38 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36240882
Wat een lijst zeg!
Pfff...
Wanneer moesten/gingen jullie nou over?
pi_36241251
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een lijst zeg!
Pfff...
Wanneer moesten/gingen jullie nou over?
euhmm oorspronkelijk begin maart
Omdat we heel lang hebben moeten wachten op een een nieuwe ketel heb ik vrij lang bij mijn ouders ingezeten, maar ga er dit weekend met alicia al wel wonen/slapen. haar kamertje is klaar die van jayden bijna en we kunnen daar gewoon leven. Ik denk dat danny met de katten en de jongste pas overgaan als de vloer erin ligt. dan hebben we hier nog wel geen meubels en zitten we nog wel met hier en daar opengebroken shit maar goed, het is niet anders.

zal morgen ffies foto's maken van hoe het nu is
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:35:27 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36241299
Dus jullie hebben het huis in R'dam nog wel?
Het is wel gruwelijk veel werk maar toch schiet het ook wel op als je ziet wat jullie allemaal gedaan hebben!
Ik ben benieuwd naar de foto's!
pi_36241387
de meeste vertraging is gaan zitten in het vinden van een loodgieter, en nu nog steeds in de gemeente die niet weet wat te moeten doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')