Nee, dat wilde ik er nog bijzetten, maar sub-sub bestaat niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef bixister het volgende:
BE, vind je dan dat ze dat nog nodig heeft?![]()
knor, leuk geworden!
wanneer kan ik die plasma bij je van de muur komen schroeven ??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef Dirkh het volgende:
Discriminatie![]()
Dat jochie verdient een grote Xbox kamer met een plasma screen, laptop en een beamer.
Klaar!
Die heeft flink in een knetterharde muur staan hakkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:02 schreef ReVu het volgende:
Heb die kale ook nog wat gedaan?
deze komt bij karwei (129,- ) weg en is maar 1.15 hoog voor minimeisjes die zich heel groot voelen super (en voor mama's die niet wakker willen liggen over het feit van de hoogte een grote geruststelling) (het roze plankje is van ikea overigens van haar oude vikare bedje)quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef essie05 het volgende:
Wat een ontzettend lief kamertje is dat geworden zeg.Mag ik je vragen waar de hoogslaper vandaan komt? Wij zoeken een n.l voor ons kleine meisje ook een hoogslaper,en deze is het!!!!
Veel succes met alle verdere klussen.
Die hoogte is ook nog goed te doen bij het afhalen van beddengoed!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef knorretje het volgende:
[..]
deze komt bij karwei (129,- ) weg en is maar 1.15 hoog voor minimeisjes die zich heel groot voelen super (en voor mama's die niet wakker willen liggen over het feit van de hoogte een grote geruststelling) (het roze plankje is van ikea overigens van haar oude vikare bedje)
dat riep mijn mams ook al. Ik heb nooit een hoogslaper gehad, maar zussielief wel. En toen ik besloot deze te nemen was het eerste wat me moeder deed in die winkel er voor staan en kijken hoe ver d'r arm reikte en of het voor mij wel praktisch was met verschonenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die hoogte is ook nog goed te doen bij het afhalen van beddengoed!
Ik heb als kind mijn moeder heel wat horen verzuchten, als ze het linnengoed op mijn hele hoge hoogslaper wilde verschonen. Balancerend op dat trappetje![]()
Bedanktquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef knorretje het volgende:
[..]
deze komt bij karwei (129,- ) weg en is maar 1.15 hoog voor minimeisjes die zich heel groot voelen super (en voor mama's die niet wakker willen liggen over het feit van de hoogte een grote geruststelling) (het roze plankje is van ikea overigens van haar oude vikare bedje)
geen idee of ze hem nu nog hebben het is al wel weer een weekje of 3 -4 geleden dat wij hem gehaald hebben. Het is verder een volwaardig 1 - persoons bed (wat ik wel weer jammer vond, had van mij zat kleiner mogen zijn, zoveel lengte hebben ze niet nodig)quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef essie05 het volgende:
[..]
BedanktIk vind het een geweldig bed.Onze dochter heeft nu ook een Vikare bedje van Ikea,ik had het plankje al herkend maar het bed niet.Ze heeft nu een vrij klein kamertje en we zoeken een oplossing voor speelruimte.Dit bed bied uitkomst
, de hoogte lijkt me idd ook heel praktisch met het verschonen . Is de lengte wel hetzelfde als een gewoon bed en is het nu ook nog te koop?
Karwei zit hier helaas niet in de buurt,maar ik ga zeker even op zoek.Inderdaad wat korter is dan ook wel fijn als ze nog zo klein zijn,maar geloof me ze zijn eruit gegroeid voor je het weet (heb nog 2 dochters van 11 en 14)quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:28 schreef knorretje het volgende:
[..]
geen idee of ze hem nu nog hebben het is al wel weer een weekje of 3 -4 geleden dat wij hem gehaald hebben. Het is verder een volwaardig 1 - persoons bed (wat ik wel weer jammer vond, had van mij zat kleiner mogen zijn, zoveel lengte hebben ze niet nodig)
Uhm, waar heb je die leuke pippi posters vandaan???quote:...fotos..
closeup(.de) (duitse versie van de large)quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Uhm, waar heb je die leuke pippi posters vandaan???
ik bedoel dan die zwart witte grote...en al die leuke kaarten???
![]()
he leuk, ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef essie05 het volgende:
Ik heb het bed kunnen vinden.Helaas wel een eindje hier uit de buurt,maar andere filialen hadden dit bed niet meer. Je moet er wat voor over hebben he...Was wel komisch, ze waren toen we belden, net het laatste bed in elkaar aan het zetten als showmodel. Daar konden ze dus direct mee stoppen en de boel weer inpakken. Wat zal ze er blij mee zijn, we vertellen niks tot het helemaal klaar is.Knorretje bedankt voor je info!!!
Helemaal top.
Voor Anjella hadden wij een meegroeibedje (Vikare) van Ikea ideaal,daar had ze nog heel lang in gekunt maar ze heeft gewoon geen speelruimte nu.Alicia is inderdaad wel een mini als ze nog geen meter is(Anjella word in mei 5 en is nu ongeveer 1.12 m), voor het bed heeft het in ieder geval voordelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:58 schreef knorretje het volgende:
[..]
he leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat
(ow en alicia had in haar groeitempo nog heel lang in een minibedje gekunt na mijn idee. Nu zo goed als 4 en nog steeds geen meter)
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:56 schreef knorretje het volgende:
[..]
closeup(.de) (duitse versie van de large)
lattenbodem zat er bij (en oorspronkelijk nog een niet zo vrolijk gordijntje voor onder het bed, cremekleurig)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef essie05 het volgende:
[..]
Voor Anjella hadden wij een meegroeibedje (Vikare) van Ikea ideaal,daar had ze nog heel lang in gekunt maar ze heeft gewoon geen speelruimte nu.Alicia is inderdaad wel een mini als ze nog geen meter is(Anjella word in mei 5 en is nu ongeveer 1.12 m), voor het bed heeft het in ieder geval voordelen.
Als het kamertje van Anjella klaar is plaats ik wel ff een foto.Eerst moeten we het bed nog ophalen maar dat kan maandag pas i.v.m werk en vervoer.Dan nog op pad voor een matras en zal ook wel een lattenbodem bij moeten (of zit deze er wel bij dit bed standaard bij?). Nu heeft ze alles nog in teletubbbies maar eigenlijk wil dametje een prinssessenkamer....ach en als we toch bezig zijn.We maken er wel wat van.
Bij de grenen bleek ook een matras te zitten en idd de lattenbodem met een stel afgrijselijke rood geel en blauwe gordijnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef knorretje het volgende:
[..]
lattenbodem zat er bij (en oorspronkelijk nog een niet zo vrolijk gordijntje voor onder het bed, cremekleurig)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:48 schreef Danny het volgende:
[..]
wanneer kan ik die plasma bij je van de muur komen schroeven ??
Nee, een alternatief kan niet, maar....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:32 schreef knorretje het volgende:
oblivion: tnx in het echt zijn ze ook waanzinnig maar ow zo gruwelijk duur en boven ons budget![]()
Op zoek naar een passend alternatief al valt dat niet mee, ze zijn of schreeuwend duur of afgrijselijk.
euhmm oorspronkelijk begin maartquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef Brighteyes het volgende:Wat een lijst zeg!
Pfff...
Wanneer moesten/gingen jullie nou over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |