abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36696789
Ik kan niet tegen menselijke teleurstellingen op televisie. Dingen als All you need is love enz. Kan er niet naar kijken.
The gum you like, is coming back in style.
pi_36696838
Gatver, meteen een horror topic dit, nu ik net die foto voorbij scrollde....
Ik ben ongelooflijk bang voor poppen !
Ik denk er wel eens over na waaromnu precies, ze zijn zo zielloos en gewoon ranzig... Ik heb nooit met poppen gespeeld (jakkes) alleen met knuffelberen
En als mn kleine zusje perongeluk met dr pop bij me, of zelfs aan me kwam, dan ga ik echt 5 keer douchen op zn minst, al mn haren staan overeind en het prikt en kriebelt en bah ik ga er zowat van over mn nek! Ook heb ik jaaaaaaaaren lang geen winkel in gedurfd waar etalagepoppen waren! Tegenwoordig gaat het iets beter, alleen als ik er dicht langs moet of als ze bijv in de etalage vlak naast de deur staan, dan ga ik er liever niet in!
Het is met alle soorten poppen, van barbi tot etalage pop dus, knuffelberen vind ik helemaal niet eng, die vind ik juist lief
Maar poppen..... weet niet wie ze uitgevonden heeft, maar het is een ramp! Bah ik snap niet dat mensen het aan durven te raken of er zelfs maar naar durven kijken!
Als ik een pop op tv langs zie komen, of op plaatje, ik word er al helemaal naar van! (zoals die foto ergens hier boven)

Verder hou ik niet van losse haren en pluizen.. Overal waar ze zitten, ik ril ervan! Ik blaas altijd mn glas uit voordat ik er drinken in doe, ik eet nooit het bovenste plakje van de kaas.. En zodra er een haar/pluisje in mn eten zit, eet ik de rest van de dag niks meer! jakkes jakkes jakkes, maar deze angst is nog niet zo heel groot dat het echt mn leven beheerst, dat van die poppen is wel erger...
pi_36697036
pediophobia/Automatonophobia: fear of anything that falsly represents a sentient being.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_36723913
quote:
Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef Domai het volgende:
En ik háát clowns
En die haat komt voor uit een fobie vermoed ik.

Die ik denk ik heb gekregen toen ik 'It' zag toen ik 6 of 7 jaar oud was.
shit, die fobie had ik verdrongen man

clowns in het openbaar moeten worden afgeschaft
pi_36724028
Ik heb echt een fobie voor ziekten. Zodra ik een pijntje of steekje voel, ben ik overtuigd van een hartaanval, hersenbloeding, andere inwendige bloeding, kanker of andere enge ziekte. Er waren tijden dat ik hele potten vitaminepillen per week leegvrat, om te voorkomen dat ik iets kreeg. Ik werd er alleen maar ziek van
Tegenwoordig is die fobie redelijk onder controle.
  donderdag 6 april 2006 @ 23:04:17 #206
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36724920
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb echt een fobie voor ziekten. Zodra ik een pijntje of steekje voel, ben ik overtuigd van een hartaanval, hersenbloeding, andere inwendige bloeding, kanker of andere enge ziekte. Er waren tijden dat ik hele potten vitaminepillen per week leegvrat, om te voorkomen dat ik iets kreeg. Ik werd er alleen maar ziek van
Tegenwoordig is die fobie redelijk onder controle.
CuteHypochondriaGirl
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 6 april 2006 @ 23:07:29 #207
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_36725013
Een fobie zou ik het niet willen noemen, maar ik drink melk nooit tot op de bodem leeg. Andere dranken, zelfs chocolademelk, wel.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_36728042
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:52 schreef Vampess het volgende:
Ik had vroeger een poppen-fobie, niet barbies, maar van die poppen waarvan de ogen dicht gaan als ze liggen

Ik heb dus zelf nooit van die poppen gehad, en sliep niet graag in kamers met zulke poppen. En het heeft een hele tijd geduurd voordat ik chuckie durfde te kijken

Die fobie ben ik ondertussen wel kwijt

Mijn grootste fobie, is een leeg zwembad, oftewel, leeg behalve mij. Met sluitingstijd bij zwembaden zorg ik altijd dat ik niet de laatste ben enzo. Heel vreemd, zelfs als ik de bodem kan zien, ben ik bang dat er onverwachts iets uit het water komt

Had het vroeger ook met bad trouwens, zekers als al het schuim weg was
Dat laatste komt mij bekend voor.
Nu is het wel een beetje weg, maar ik kan nog altijd een raar gevoel krijgen met zulke omgevingen:
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_36728233
ik ruik nooit meer aan karnemelk. Echt een fobie geworden
Aap uit de mouw
pi_36729131
quote:
Op donderdag 6 april 2006 01:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kan niet tegen menselijke teleurstellingen op televisie. Dingen als All you need is love enz. Kan er niet naar kijken.
Ook bekend.

Ik heb een hekel aan verborgen-camera-programma's a la bananasplit. Dan ga ik liever iets anders doen dan televisie kijken. Wegmisbruikers kijk ik vreemd genoeg wel. Verder krijg ik van leedvermaak, zoals 'De Leukste Thuis' ook de kriebels.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_36755531
het is geen fobie maar ik krijg van sommige (aparte) stoffen een raar gevoel., soort van rilling over me hele lichaam.
bv. een theedoek, maar ook veel andere soorten stof en glazen die net uit de vaatwasser komen.
zelfs als ik er nu aan denk krijg ik de kriebels :S

oja en geweld.
veel mensen vinden het leuk om mensen te zien vechten, en knock out zien gaan enz.
ik schrik me altijd het lazureus en heb het gevoel dat ze elkaar letterlijk dood/blijvend letsel bezorgen

[ Bericht 36% gewijzigd door oelewappers op 08-04-2006 00:34:33 ]
pi_36756161
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef oelewappers het volgende:
het is geen fobie maar ik krijg van sommige (aparte) stoffen een raar gevoel., soort van rilling over me hele lichaam.
bv. een theedoek, maar ook veel andere soorten stof en glazen die net uit de vaatwasser komen.
zelfs als ik er nu aan denk krijg ik de kriebels :S
eindelijk iemand die het ook heeft!
pi_36756726
een fobie voor fobieën hebben?
pi_36756744
Glazen uit de vaatwasser gebruik ik niet. Ik drink alitjd uit mokken tegenwoordig. Multivezeldoekjes vind ik ook verschrikkelijk, en kokosnoten ook. Die laatste twee moet ik op m'n werk weleens beetpakken, maar als het even kan pak ik ze dan gelijk in een plastic zakje, zodat ik ze niet beet hoef te pakken. Maar da's geen fobie, het voelt gewoon naar.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:08:00 #215
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36756794
Glazen uit een vaatwasser zijn idd eng ja, sowieso alles wat uit een vaatwasser komt heeft zo'n 'viezig' gevoel.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 9 april 2006 @ 18:29:46 #216
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_36799164
hehe heel veel zijn echt herkenbaar...
knakkende vingers,
spinnen iewlll... :S
karnemelk...die geur alleen al, pff..
En bloedprikken vind ik ook maar niks...
Of het echte fobieen zijn ,weet ik niet, maar meot er echt nix van hebben.
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_36799382
Ik was vroeger als de dood voor waterfilters in het zwembad. Ik weet niet meer waarom, misschien wel door het brommende geluid dat ze maken als je onder water zwem.
Eigenlijk is het onzin dat weet ik nu ook wel, maar toch...toch blijft het eng.

En verder een fobie voor insekten, maar dat is niet zo'n vreemde fobie geloof ik.
  zondag 9 april 2006 @ 18:38:32 #218
62419 CherryLips
chocoholic
pi_36799389
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 01:08 schreef Falco het volgende:
Glazen uit een vaatwasser zijn idd eng ja, sowieso alles wat uit een vaatwasser komt heeft zo'n 'viezig' gevoel.
Als je met je nagels er overheen gaat
Ik word al naar als ik aand at geluid en gevoel denk.
Er zijn zowieso veel geluiden waar ik de laatste tijd niet tegen kan. Zoals dus nagels over glazen uit de vaatwasser, nagels over het schoolbord (had ik vroeger geen last van), remmende treinen, knarsende tanden, pannen die op elkaar gestapeld worden... ik krijg er al kippenvel van als ik eraan denk.
Tap tap tap
pi_36799513
* Beach krast met nagels over schoolbord
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 9 april 2006 @ 18:43:52 #220
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_36799516
ik heb een fobie voor alle feest en verjaardagen...
dat gedwongen gezellig doen...van mij mogen ze allemaal afgeschaft worden!!!
gezellig ben ik he??
Bas heeft gesproken...
pi_36799605
Ik heb volgens mij ook wel Arachnafobie oftewel angst voor spinnen. Ook kan ik er niet tegen als mensen een servet gebruiken of voor de grap, om mij te plagen, een servet verfrommelen en in hun mond doen. Ditzelfde geldt voor watjes, bijvoorbeeld bij boren bij de tandarts.
Ook hou ik er niet van om bijvoorbeeld een volle klas binnen te gaan of vlak langs mensen te lopen die bezig zijn of met elkaar praten. Dat als ik langsloop, ik ze dan stoor en ze me aan gaan spreken.
Vooral van dat laatste heb ik nog wel eens last.
pi_36812009
ik heb altijd al iets tegen clowns gehad, weet niet waarom.
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_36812215
Mensen die openlijk met een duim ofzo even in hun neus moeten zitten.
Anything less than the best is a felony.
  maandag 10 april 2006 @ 02:53:43 #224
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36812323
ik heb er een grafhekel aan om in een uitgaansgelegenheid op de plee in die urinoirs te gaan pissen naast een paar andere gasten

ik wacht altijd op zo'n hokje
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_36846507
Een fobie is het niet, maar ik heb al mijn hele leven een schurfthekel aan kabouters. Vraag me niet waarom, maar als kind moest ik er al niks van hebben. Ik heb ook regelmatig de neiging om iets door de tv te gooien als ik kabouter Plop voorbij zie komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_36853561
Een meisje dat ik ken heeft een fobie voor de plaatjes en strepen die je op een zwembad bodem ziet staan. Ze durft echt het water niet in als er van die dingen op de tegels staan. Best irritant.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:43:19 #227
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36853704
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:37 schreef ModeLiefje het volgende:
Een meisje dat ik ken heeft een fobie voor de plaatjes en strepen die je op een zwembad bodem ziet staan. Ze durft echt het water niet in als er van die dingen op de tegels staan. Best irritant.
hmm volgens mij had ik dit vroeger als klein menneke een beetje, die strepen waren nl. donker en dat was dan "eng" ofzo..

nu geen last meer van iig
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_37829311
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:55 schreef superpoedel het volgende:
De fobie die ik heb is waarschijnlijk de meest vreemde ooit, ik ben ontzettend bang voor paddestoelen.Zodra de herst begint is het weer paniek. Het ergst zijn vliegenzwammen, de gedachte dat ik eentje kan zien maakt me gek. Vorig jaar (was toen 23) groeide er eentje langs de kant van de weg. Ik moest er van mezelf heen om van de angst af te komen, halverwege kon ik nog alleen maar huilen en bij kei hard weggelopen. Niemand weet waar dit vandaan komt, maar zou er graag vanaf zijn.

P.s. jajaja, ik weet dat er geen kaboutertjes wonen, dat paddestoelen me niet kunnen aanvallen of zoiets.
Ik heb exact hetzelfde! Ik heb het al zo lang ik me kan herrineren, en ik schaam me er eigenlijk nogal voor, dus heb ik het zelfs aan m'n beste vriendinnen niet verteld. Als we samen gaan eten is dat nogal een probleem. Ik heb ze wijsgemaakt dat ik geen champignons lust, maar dan moet ik er omheen eten, en zelfs dat vind ik al erg.
Ook bladerde ik laatst een tijdschrift door, en ineens kwam ik bij een paar pagina's waar levensgroot de meest vreemde paddestoelen stonden (knalblauw e.d.). Ik schrok me wild en legde het tijdschrift meteen weg. Om de een of andere reden - waarschijnlijk om voor mezelf te bewijzen dat ik het kon - probeerde ik later weer te kijken, maar ik kon het echt niet.
Bosspellen zijn ook een ramp. Laatst was ik op kamp met een clubje, en toen gingen ze een spel doen waarbij je geblinddoekt door het bos geleid moest worden. Gelukkig kon ik me daaruit redden en gewoon over het pad teruglopen, maar ik was wel behoorlijk bang...
We hebben thuis ook katten, die af en toe naar buiten mogen. Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar laatst zag ik een enorme paddestoel in de tuin, en toen durfde ik de katten een paar dagen niet aan te raken, uit angst dat ze een paddestoel hadden aangeraakt.
Ook ik heb trouwens geen idee waar mijn fobie vandaan komt.
pi_37831510
Ik heb een lijkenfobie. Ik word misselijk als ik in een mortuarium naar een overledene moet kijken, maar ook bij plaatjes of in films. En als ik in het donker op plekken kom waar een lijk gedumpt zou kunnen zijn, krijg ik trilbenen.
Ik haat de confrontatie met dode, bleekwitte, stijve mensen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_37832079
Ik denk dat iedereen daar eigenlijk wel een heel naar gevoel bij heeft?
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_37832121
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef requiem4adream het volgende:
Ik denk dat iedereen daar eigenlijk wel een heel naar gevoel bij heeft?
ja, maar ik word er echt hysterisch van.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_37835669
slangen, zelfs op tv zijn ze eng:(
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_37837304
paar van de tienduizend fobieen die ik heb:

-thuiskomen in een donker huis en iemand dan binnen verwachten.
-insekten....((word ik zwaar panisch van, ja van allemaal))
-liften, en dan woon ik op tien hoog dus ik moet wel
ben es 2 verdiepingen gevallen met de lift.... tottie eindelijk tot stilstand kwam.
-michael meyers-achtige personen zoals mijn broer.
emotieloze psycho moordenaars.
- harde knallen, duik meteen onder de tafel of sluit mezelf op in de douche
- idd jah, het beroemde doucheputje.... dankzij de film it. door deze film had ik als kind zijnde een fobie voor de wc, hij maakte slurpende geluiden, nog steeds, ouwe stortbak. toen er es een wasmand omviel in de badkamer heb ik het uitgegild... IT, brrr jeugdtraumas.
-naar buiten gaan, doe ik liever niet. ga met moeite 2 tot 3 keer naar buiten op een dag.
en dan nog maar een uurtje of 2 ofzo.
- verdrinkingsangst, bang voor water, zelfs douchwater, kan nooit met mn gezicht er onder.

zo heb ik nog tienduizend andere fobieeen.... mja... life is tough, deal with it.
pi_43297491
Even een kickje omdat er toch wel erg leuke en rare fobiën tussen zaten. Life is not tough, it's the way you deal with it
pi_43308641
Ik heb last van infinitifobie, de angst dat uit mijn berekeningen oneindig komt.
pi_43310374
poppen, robots(of iets dat op een mens lijkt maar het niet is), wespen

Vroeger ook liften.
pi_43310962
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef IHVK het volgende:

Vroeger ook liften.
zoals ik al ergens hierboven zei maanden terug:
pediophobia/Automatonophobia: fear of anything that falsly represents a sentient being.

brrr
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_43312649
Dode dieren, vooral kleine zoals muizen, ratten, vogels of van die random dieren die soms op de weg liggen.
Verder ook beetje standaard nagels die over een schoolbord gaan en ook als ik m'n nagels heel kort heb geknipt over droog materiaal zoals papier of een spijkerbroek.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_43313059
Ik ben echt panisch voor lieveheersbeestjes: ik raak verstijfd zodra ik ze zie, ik zou t wel uit willen schreeuwen maar blijf m vol angst volgen, bang dat ie ongezien dichterbij komt. Brrrrrrr, wat ben ik blij als t te koud voor ze wordt!
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:31:06 #240
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43313621
Van die bakjes met vlees erin en die dan zijn ingevroren en als er dan wat ijs op het plasticfolie zit.
Als je daar dan overheen gaat...
AAARG dat geluid + gevoel in je vingers. Als ik er aan denk krijg ik altijd kippenvel..

Gek genoeg kan je de hele middag over het bord gaan krassen met je nagels, intereseert me niks.
pi_43313748
het is misschien niet zo'n hele vreemde fobie, maar ik ben als de dood voor de tandarts.
morgen moet ik weer .
Tap tap tap
pi_43313803
ik ben panish bang voor haaien en krokodillen in het zwembad.
ik ben panish bang voor ophanging dmv verstikking (dus niet dmv nek breken zo zeer)
ik ben panish bang voor ganzen
ik ben panish bang om nog eens seksueel geweld tegen mij mee te maken

ik ben echt bang voor harde geluiden en grote mensenmassa's (net niet panish, maar ik houd niet van uitgaan, al probeer ik mezelf er wel zo veel mogelijk mee te confronteren)

ook onder de categorie niet panish maar wel ernstig: ik ben bang om iemand anders seksueel geweld aan te doen, te ver te gaan of zo.

ik ben bang voor graatjes in mijn vis
ik ben bang dat ik s nachts ga slaapwandelen en uit mijn bed val, maar alleen wanneer ik dronken ben (anders niet vreemd genoeg)
ik ben bang dat de wereld om me heen niet echt is (matrix of zo)
ik ben bang om kopje onder te gaan (niet specifiek verdrinken, niet specifiek water, echt kopje onder, water over m'n hoofd).

[ Bericht 33% gewijzigd door Sessy op 07-11-2006 00:52:00 ]
pi_43313847
Ik ben ook bang voor beesten in het zwembad, maar dan voor haaien.

En als ik in een auto zit of bus stel ik me altijd voor hoe pijnlijk het is als ik met m'n tanden zo langs de muur schuur terwijl de bus rijdt. Ah dat lijkt me zo erg .
pi_43313971
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:43 schreef baskabel4 het volgende:
ik heb een fobie voor alle feest en verjaardagen...
dat gedwongen gezellig doen...van mij mogen ze allemaal afgeschaft worden!!!
gezellig ben ik he??
Heb ik ook.

Overigens, een compleet lege ijsbaan heb ik geen bezwaar tegen. Met zwembaden en meertjes ben ik dan wel bang, maar zwembaden durf ik ueberhaupt niet in
pi_43317369
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef IHVK het volgende:

Vroeger ook liften.
Poppen! pasgeleden was op televisie een documentaire over "The Island of the dolls", een of ander Mexicaans eiland dat compleet volhing met poppen. Je zag ze overal, tot in de hoogste boomtoppen. Stuk voor stuk zagen ze er verwaarloosd uit - ze hingen er in weer en wind. En eng dat ik het vond! Waarom weet ik niet eens.
pi_43368527
Ik kan totaal niet tegen programma's zoals Gotcha, Boobytrap en Punk'd ik weet niet waarom maar ik kan er gewoon niet naar kijken geeneens naar luisteren
pi_43369637
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef Remzz het volgende:
Ik kan totaal niet tegen programma's zoals Gotcha, Boobytrap en Punk'd ik weet niet waarom maar ik kan er gewoon niet naar kijken geeneens naar luisteren
Haha ik ook niet, kan me echt zo goed inleven of voorstellen hoe het dan echt zou zijn
pi_43370036
Ik ben bang voor voedsel dat in mn beugel kan blijven plakken... Ik ben een tijdje geleden bijna gestikt in een spagettisliertje en sinds die tijd hoef ik dat soort spul niet meer.

En ik ben ook bang om trappen op te lopen. Van trappen af vind ik niet eng, op een balkon staan vind ik niet eng, alleen de trap op. Is dit een vorm van hoogtevrees?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_43376414
Ik heb een lichte regenfobie. Zodra het ook maar een beetje spettert hijs ik me meteen in een regenpak. Ik ben als de dood nat te worden met kleren aan. En vroeger als kleuter was ik doodsbang voor andere kleuters. Die rare brabbelende wezentjes die je dan meteen willen aanraken, verschrikkelijk. Ik ging liever met volwassenen om. Inmiddels ben ik wel een beetje over mijn aanrakingangst heen. Maar zeker van mensen die geen naaste familie of relatie zijn kan ik niet meer verdragen dan hooguit een schouderklopje of handdruk.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 8 november 2006 @ 23:39:34 #250
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_43380441
Ik kan niet naar operaties kijken op tv en ik kan heel fobisch worden als ik iets over grote harige spinnen heb gezien/gehoord.
Als iemand kartonnen dozen in elkaar vouwt en die wanden schuren langs elkaar, krijg ik kippevel en word ik helemaal trippy. Daar kan ik echt niet tegen dat geluid. Das denk ik de raarste.
Ten slotte houd ik niet van grote mensenmassa's, maar dat is niet echt een fobie.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')