quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk is nog niet geweest...
En vanavond ga ik stemmen tellen dus dan gaat het er ook niet van komen, maar alles komt goed! Normaliter is alles makkelijk bij te benen maar nu met twee wedstrijden door elkaar vergt het iets meer moeite. Vanaf volgende maand loopt alles weer op rolletjes, beloofd!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:25 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb nou al een tijdje geleden deze foto ingestuurd, met de vraag erbij of (huis)dieren nou wel of niet mogen. Nog steeds geen antwoord.
Naar mijn mening mag het wel. Er zijn nl ook genoeg fotografen die portretfoto's van (huis)dieren maken. Dus waarom hier niet???
Heb op dit moment ff geen psp ofzo, maar word aan gewerkt. Gaat deze maand denk ik niet meer lukken
Het originele formaat is trouwens scherper/mooier.
Maar we hebben het aan het begin van de wedstrijd niet uitgesloten... Ik laat de stemmers beslissen of ze het bij het onderwerp vinden passen of niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:21 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind een hond nu ook niet echt bij dit onderwerp passen![]()
Waarom niet? Het is toch een gezicht/kop?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar we hebben het aan het begin van de wedstrijd niet uitgesloten... Ik laat de stemmers beslissen of ze het bij het onderwerp vinden passen of niet.
Dan moet ik je wel gelijk gevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het dierfotografie, potretten maak je van mensen. Maar dat is mijn mening...
Dat kan niet, mijn camera is bij de leverancier zoals in ander tyopic verteld, dit zijn dus foto's uit de oude doos. Ik kan dus niks nieuws makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef Subhuman het volgende:
Probeer het nog eens
Oh dat heb ik even over het hoofd gezien dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat kan niet, mijn camera is bij de leverancier zoals in ander tyopic verteld, dit zijn dus foto's uit de oude doos. Ik kan dus niks nieuws maken![]()
Wees daar wel voorzichtig mee, een achtergrond vervagen zodat ie mooi en realistisch lijkt is heel erg moeilijk. Misschien kan je tips en adviezen vragen in [centraal] Fotobewerking/Photoshop!quote:Maar ik ga degene die het word zo bewerken dat de achtergrond gewoon netjes is
npquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef Subhuman het volgende:
Oh dat heb ik even over het hoofd gezien dan.
Ik heb al een aantal jaar photoshop ervaringquote:Wees daar wel voorzichtig mee, een achtergrond vervagen zodat ie mooi en realistisch lijkt is heel erg moeilijk. Misschien kan je tips en adviezen vragen in [centraal] Fotobewerking/Photoshop!
2!, of anders 5. De rest is denk ik vooral leuk als je de mensen kent.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat portretjes uit de oude doos en 1 nieuw portret. Eens bedenken welke ik in zal sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |