Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog watquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
(Doordeweeks moeten ze voor 7:00 erin liggen, maar op zaterdag voor 8:00 )
Boh, totally pwned by a n44b.quote:http://www.ad.nl
De ochtendeditie wordt van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bij u bezorgd, op zaterdag voor 7.30 uur.
Zoals?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachten![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuwAls het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:52 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog wat![]()
En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuwAls het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zegIk mag hopen dat het opvalt, dat hij een klacht indient en dat je op zoek mag naar een ander baantje. Nee jij gaat ver komen
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar welNog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genietenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes.Maar om je aandeel nou te eisen
Ik bezorg zelf de VK (bij ons is het AD in de minderheid. Dus wijken van VK en een paar abbonnee's van het AD/TR etc.), maar volgens mij was het altijd 7.30.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neem![]()
Ik heb gewoon te vaak last van die chagerijnige abonnees, dus dan los ik het probleem ook zelf op![]()
@Youssef: Bel naar het hoofdkantoor en je zult uit ieder zijn mond horen dat het 8:00 is, zelfs op de bezorgersovereenkomst staat dat vermeld. En al zou je gelijk hebben (wat nu niet van toepassing is) dan kwam de krant alsnog 28 minuten te 'vroeg' binnen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genieten![]()
party pooperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap es met dat getroll.
Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar welNog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |