abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34302402
Het Algemeen Dagblad kwam vanochtend pas half6 bij onze uitdeelpost aan. Hierna moest je nog alles insteken en wachten tot alles is uitgedeeld voor je pas echt kon vertrekken. Uiteindelijk kon ik pas op z'n vroegst 6:00 vertrekken en moest ik 3 wijken doen (iemand was ziek, dus ik was zo aardig om in te vallen).

Dan ben ik al iemand die alle wijken zowat uit me hoofd kan omdat ik alles al een aantal keren heb gelopen, en dan bezorg ik ook nog eens op de brommer (ben dus dubbel zo snel). Vervolgens kom ik 7:02 aan bij een krantenabonnee en die doet de deur open en begint helemaal te vloeken en te tieren dat zijn krant niet voor 7:00 in de bus lag (Doordeweeks moeten ze voor 7:00 erin liggen, maar op zaterdag voor 8:00 )

Dus zowiezo heeft meneer geen enkel recht om te klagen, en verdien ik het zeker niet om beledigd te worden in de vroege morgen omdat meneer zijn krant pas om 7:00 kan lezen in plaats van de dagelijkse 5:00/6:00.

Maarja ook voor dat soort paupers hebben we een oplossing, want voor zulks ongein dien ik altijd officieel een klacht in tegen dat soort abonnees. En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.

Chagerijnige krantenabonnees

[ Bericht 1% gewijzigd door MeneerMuis op 21-01-2006 07:45:53 ]
World Wrestling Entertainment
pi_34302408
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht

zaterdag 21 januari 2006 @ 07:42:47 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34302410
Ik snap toch al niuet dat er nog kranten zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34302418
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:

Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachten
pi_34302422
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:

Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuw Als het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
pi_34302429
That's the spirit
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:50:20 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34302431
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
pi_34302436
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog wat
pi_34302438
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
(Doordeweeks moeten ze voor 7:00 erin liggen, maar op zaterdag voor 8:00 )
quote:
http://www.ad.nl
De ochtendeditie wordt van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bij u bezorgd, op zaterdag voor 7.30 uur.
Boh, totally pwned by a n44b.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachten
Zoals?

Als je echt structureel bedreigt wordt krijgt die abbonnee misschien een belletje, maar ik denk niet dat ze de klant gaan lastig vallen verder.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuw Als het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:53:33 #10
45511 TimmyAsd
pi_34302439
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:52 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog wat
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zeg Ik mag hopen dat het opvalt, dat hij een klacht indient en dat je op zoek mag naar een ander baantje. Nee jij gaat ver komen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:55:48 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34302443
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34302448
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.
Blijkbaar wel Nog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:59:13 #13
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34302450
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:53 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zeg Ik mag hopen dat het opvalt, dat hij een klacht indient en dat je op zoek mag naar een ander baantje. Nee jij gaat ver komen
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neem
Ik heb gewoon te vaak last van die chagerijnige abonnees, dus dan los ik het probleem ook zelf op

@Youssef: Bel naar het hoofdkantoor en je zult uit ieder zijn mond horen dat het 8:00 is, zelfs op de bezorgersovereenkomst staat dat vermeld. En al zou je gelijk hebben (wat nu niet van toepassing is) dan kwam de krant alsnog 28 minuten te 'vroeg' binnen
pi_34302453
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Blijkbaar wel Nog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes. Maar om je aandeel nou te eisen
pi_34302459
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:00 schreef Youssef het volgende:

[..]

Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes. Maar om je aandeel nou te eisen
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genieten
pi_34302460
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:59 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neem
Ik heb gewoon te vaak last van die chagerijnige abonnees, dus dan los ik het probleem ook zelf op

@Youssef: Bel naar het hoofdkantoor en je zult uit ieder zijn mond horen dat het 8:00 is, zelfs op de bezorgersovereenkomst staat dat vermeld. En al zou je gelijk hebben (wat nu niet van toepassing is) dan kwam de krant alsnog 28 minuten te 'vroeg' binnen
Ik bezorg zelf de VK (bij ons is het AD in de minderheid. Dus wijken van VK en een paar abbonnee's van het AD/TR etc.), maar volgens mij was het altijd 7.30. Neemt niet weg dat die tijden boeiend zijn

Zal wel een keer bellen
pi_34302461
^^
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genieten
pi_34302465
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:02 schreef Youssef het volgende:
^^
[..]
Heb je al een verblijfsvergunning?
  Admin zaterdag 21 januari 2006 @ 08:06:57 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34302467
Zeg kap es met dat getroll.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:07:35 #20
45511 TimmyAsd
pi_34302468
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap es met dat getroll.
party pooper
pi_34302469
OK Weer ontopic naar het kranten verhaal.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:08:04 #22
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34302470
Ik ga gewoon elke dag 03:45 me bed uit omdat vele abonnees het prettig vinden de krant mee te nemen naar d'r werk, en ze dan meestal al 6:00 weggaan.
Ik kan er ook voor kiezen pas 05:45 me bed uit te gaan en dan ben ik alsnog op tijd klaar, maar op dat moment denk ik eens niet aan mezelf maar aan de abonnees.

En dan kom je alsnog die paupers tegen die beginnen te mekkeren als ze hun krantje wat later krijgen...

Ik vond het hooguit respectloos dat hij zo tegen mij tekeer ging, hij had ook netjes kunnen melden of ik volgende keer wat vroeger kan komen of iets dergelijks (zelfs daar heeft hij geen recht op omdat ik altijd zo vroeg mogelijk ben, maar goed), maar zonder dat ik ook maar iets terug kon zeggen begon die met vloeken en tieren.
pi_34302472
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...

Lijkt me grappig als ik een keer een fluim in mijn krant vind...kwestie van de dag erna ietsjes vroeger opstaan en de krantenjongen pas echt iets te klagen geven...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_34302474
Wat een gek! Sta jij 03:45 uur op voor de kranten Hoe laat ga jij 's avonds slapen dan?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:10:39 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302475
Bij mij hoeven ze dat iig niet te doen
Ik begin ze dan gewoon keihard te dissen haha
Geweldig dat ze dan de krant willen bellen en dat ze dan denken dat ik ontslagen word ^^

Maar goed, ik loop weer een wijk met allemaal vriendelijke en aardige mensen
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')