Wat is er? I try om fok een beetje te helpen en dan geef je zo'n reactie... Wat is er mis in je hoofd? zit je ergens mee? Ben je niet aan het trekken gekomen? Is je zuster ingereden door een allochtoon? Vertel het me we komen er samen uit.quote:
He kutPhil,ik ben ook lief tegen andere users hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:29 schreef dr-phil het volgende:
Hier op fok moeten toch een aantal dingen veranderen, na onderzoek van mijn research team heb ik vernomen dat hier veel aanpassingen zullen gemaakt moeten worden.
Dus het volgende :
- Maikuuul topics moeten stoppen
- Mensen moeten liever tegen elkaar zijn bijv net zoals user : Moemoe
- Fok moet meer SEX uitstralen.
En verder moeten er minder bagger-topics komen, ga voor de gein is luisteren naar een muziek met emotie daarin, luister goed denk na over je/het leven.
Wat wil je bereiken, Hoe kan je het gezelliger maken.
Succes.
GR. Dr. Phil
Goedzo, Ik ga een lijst opstellen met lieve mensenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He kutPhil,ik ben ook lief tegen andere users hoor.![]()
Na 24 uur kan je de OP niet meer veranderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:42 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Goedzo, Ik ga een lijst opstellen met lieve mensen
Maar wij welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:17 schreef onderjas het volgende:
[..]
Na 24 uur kan je de OP niet meer veranderen.![]()
Ik leef met je mee.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
ik ben ook lief..
eensch!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:29 schreef dr-phil het volgende:
- Maikuuul topics moeten stoppen
- Mensen moeten liever tegen elkaar zijn bijv net zoals user : Moemoe
- Fok moet meer SEX uitstralen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |