Das wel tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Prowl het volgende:
Over een maand komt een dvd box uit met alle C&C spellen voor een eurotje of 40,- dacht ik
Nog een beetje in goede staat? En wat zou je er voor willen hebben?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb C& C en Red Alert met de uitbreidingen + Tiberian Sun en Firestorm legaal thuis liggen, boekjes en doos compleet!
Zou je willen zoeken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef VincentK het volgende:
'k heb Emperor nog wel liggen, Red Alert Counterstrike en nog wel wat (moet zoeken).
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Prowl het volgende:
Over een maand komt een dvd box uit met alle C&C spellen voor een eurotje of 40,- dacht ik
Ik heb de betreffende games (en vooral RA2) helemaal grijs gespeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
Command & Conquer![]()
Zeker de eerste (die waren een unicum in de spelletjeswereld) en de latere Red Alert - Aftermath (geen missies, maar juist spelen tegen pc in multiplayer mode, hard difficult anders is er geen hol aan). God, wat heb ik daar vaak mee gespeeld.
Verder wil ik TS Red alert - aftermath aanraden, daar zitter er namelijk de beste maps in (stuk of 200)
Ik ook, echt mooie gamesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:24 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik heb de betreffende games (en vooral RA2) helemaal grijs gespeeld.![]()
Emperor (4 cd incl. boekje)quote:
Staat genoteerd! (w8 uiteraard op TS)quote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef Dwan het volgende:
- edit: open liever even een eigen topic -
Wat vraag je hiervoor inclusief verzenden? En is het nog in goede staat?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef VincentK het volgende:
[..]
Emperor (4 cd incl. boekje)
Red Alert (2 cd, incl boekje)
Zal een fotootje maken, staat je mail in je profiel?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:34 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Wat vraag je hiervoor inclusief verzenden? En is het nog in goede staat?
Ja als je dat zou willen doen zou dat fantastisch zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef VincentK het volgende:
[..]
Zal een fotootje maken, staat je mail in je profiel?
Prijs10 euro incl. verzenden?
C&C heb ik destijds gehaald in een gold edition box (incl poster, Dune 2 op cd en dat soort dingen). Als ik tijd heb (problemen met pc-tje) zal ik later vanavond eens kijken of ik dat nog kan vinden.
Ik weet het, bedankt voor je tip though.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef Nietmachine het volgende:
Let wel, Emperor is geen C&C game eh. Het komt wel van WestWood en is ook een goede game, maar het is er eentje uit de Dune serie.
Just to let you know.
Bij Dune zelfsquote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik weet het, bedankt voor je tip though.![]()
Bij mij is het allemaal bij Dune begonnen.![]()
Dune 2 is echt zo super vet he. Heb ik jaaaren gespeeld.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef VincentK het volgende:
[..]
Bij Dune zelfs(vond dat zelf een beetje vage adventure)
Niet bij Dune2?![]()
![]()
Krijg heimwee naar een DOS-game op 4 diskettes![]()
30 euro (bol.com)quote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef Geckoo het volgende:
btw hoeveel gaat die first decade pack kosten? kan dat nergens vinden...
Gevonden!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ja als je dat zou willen doen zou dat fantastisch zijn.![]()
Dan wacht ik dat nog even af.![]()
wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef Geckoo het volgende:
ik heb hierzo nog de C&C combat pack liggen met daar in
- Tiberian sun
- Tiberian sun: Firestorm
- Red Alert 2
- Red Alert 2: yuri's revenge
- Renegade
interesse?
btw hoeveel gaat die first decade pack kosten? kan dat nergens vinden...
Ik zie geen mail?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:51 schreef VincentK het volgende:
[..]
Gevonden!
Op de doos na heb ik het volgende voor je:
Command and conquer, 2 cd inclusief boekje (zat dus in die golden edition box met:
- Music of Command and conquer - 1 cd![]()
- Dune 2 - Battle for Arrakis, 1 cd, inclusief boekje![]()
- poster van Command and Conquer)![]()
Andere cd's:
Red Alert, 2 cd inclusief boekje
Red Alert - Counterstrike, 1 cd inclusief boekje
Emperor, 4 cd, inclusief boekje
Stuur maar een mail
Oja, alles in keurige staat
Zie in je profiel niets, behalve 2 streepjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef VincentK het volgende:
[..]
Zie profiel [vincent at looze punt net]
Kweenie wat bied je?quote:
Kan ik je e-mailen?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:58 schreef leolinedance het volgende:
Wil je Covert Operations nou nog hebben?
Gemaild en teruggemaild. Morgen gaat de doos op de post...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Zie in je profiel niets, behalve 2 streepjes.![]()
Maar ik zal je even mailen.![]()
Shit zeker te laat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:11 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Nog een beetje in goede staat? En wat zou je er voor willen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |