abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34451466
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:10 schreef twi het volgende:
Ik voorspel een dag of wat na release van Oblivion een handjevol exemplaren in de aanbieding op V&A
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het is absoluut geen game voor iedereen. Ik weet dat ik het wel trek, omdat Morrowind me ook heeft kunnen boeien.
pi_34451515
Uhm, guys? Zonet speelde iemand anders op mijn naam, ik was het dus niet die jullie inhaalde.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar eh, mijn voicechat werkt gewoon NIET!!! lijkt het wel!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waarom niet?
pi_34451570
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef KhaZ het volgende:
Hoe connect ik een 5100 speakerset van Creative aan m'n xbox360?

Specs: http://reviews.zdnet.co.u(...)3770,10002871,00.htm
Met een optische kabel. (als de speakerset dat ondersteunt, dat heb ik niet in de specs kunnen vinden).
pi_34451606
Willen jullie me nu niet meer inviten?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:58:05 #230
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34451717
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef =HellFire= het volgende:
Uhm, guys? Zonet speelde iemand anders op mijn naam, ik was het dus niet die jullie inhaalde.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar eh, mijn voicechat werkt gewoon NIET!!! lijkt het wel!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waarom niet?
Knopje omzetten?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_34451788
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Knopje omzetten?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Iets zegt mij dat ik niet serieus genomen word hier.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:02:29 #232
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34451862
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat ik niet serieus genomen word hier.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Mag ik u feliciteren met uw voortreffelijke zelfkennis 14.gif
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:04:20 #233
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34451938
enniewees hoe is je NAT?
pi_34452272
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Mag ik u feliciteren met uw voortreffelijke zelfkennis 14.gif
Gee, thanks. I guess.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En de NAT? Moderate, sigh... bij COD2 flikker ik er soms gewoon uit, bij PGR3 heb ik geen voicechat. Nee dat maakt het spel er leuker op.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...
pi_34453327
Moet je je router goed instellen Hellfire
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_34453463
porten voor xbox live:
Port: 1900
Naam: UPnP Framework
Protocol: UDP
Scope: My network (subnet) only

Port: 2290
Naam: Remote Media Center Experience
Protocol: TCP
Scope: Any computer (including those on the Internet)

Port: 3376
Naam: Media Center Extender Service

Port: 5555
Naam: Media Streaming (Media Connect)
Protocol: TCP

Port: 7777
Naam: Network Validation

Port: 88
Naam: Xbox Live 1
Protocol: TCP / UDP

Port: 3074
Naam: Xbox Live 2
Protocol: TCP /UDP

Hoe je je porten moet forwarden kan je lezen op: http://www.portforward.com/routers.htm
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:21:03 #237
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34454490
ik ging van strict (ofzoiets) naar open met 88 en 3074
pi_34454839
Als ter iemand zin heeft in een potje racen !
pi_34455548
Full Auto Demo nog steeds niet op Marketplace
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_34458488
Wanneer komen er eens wat meer mensen online met PGR3?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_34458618
Als ik klaar ben met Call of Duty 2 en weer wat meer tijd heb om te gamen.

Druk druk druk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:28:57 #242
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34458854
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Niet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_34458855
Heb even een IETS uitgebreidere wishlist gemaakt:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:32:39 #244
35662 Heintje
Gears of War.
pi_34459011
Over een uur ofzo ben ik weer online om te racen
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_34459079
Mooie aankomende line-up toch, als ik die wishlist zo bekijk.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_34459181
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Welkom op Live!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34459214
Ja I know peristilius
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_34459476
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:36 schreef peristilius het volgende:

[..]

Welkom op Live!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als de volgende lading spellen betere live-support heeft als de huidige dan komt dat vanzelf weer met de drukte zoals bij Halo 2 en Rainbow Six
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34459852
Ik hoop het van harte.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34459943
Ghost Recon preview
http://xbox360.ign.com/articles/683/683183p1.html
quote:
You don't have to be a graphics whore to know how much improvement this game has seen since last fall. The framerate was relatively steady at 30 FPS (much faster than at X05), and the graphics instantly stood out. The Dry Docks map especially showed off the game's new visuals. It takes place at night and the two boats jointly docked and the flats in between are doused with a heavy rainfall. You can see realtime light working brilliantly in several forms. Lightning strikes every 30 seconds or so creating a giant flash in the sky. Lamps eerily glow and cast realistic light on your character and on the surroundings, and the sharp contrast between light and dark sections is far more intensified than any previous Ghost Recon game. The rain is especially eye-catching. You'll see the actual heavy downpour throughout the level, and there is a constantly-animated layer of water on the ground.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop