Het is absoluut geen game voor iedereen. Ik weet dat ik het wel trek, omdat Morrowind me ook heeft kunnen boeien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:10 schreef twi het volgende:
Ik voorspel een dag of wat na release van Oblivion een handjevol exemplaren in de aanbieding op V&Aom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met een optische kabel. (als de speakerset dat ondersteunt, dat heb ik niet in de specs kunnen vinden).quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef KhaZ het volgende:
Hoe connect ik een 5100 speakerset van Creative aan m'n xbox360?
Specs: http://reviews.zdnet.co.u(...)3770,10002871,00.htm
Knopje omzetten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef =HellFire= het volgende:
Uhm, guys? Zonet speelde iemand anders op mijn naam, ik was het dus niet die jullie inhaalde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar eh, mijn voicechat werkt gewoon NIET!!! lijkt het wel!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet?
Iets zegt mij dat ik niet serieus genomen word hier.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Knopje omzetten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik u feliciteren met uw voortreffelijke zelfkennis 14.gifquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik niet serieus genomen word hier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gee, thanks. I guess.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mag ik u feliciteren met uw voortreffelijke zelfkennis 14.gif
Niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Wanneer komen er eens wat meer mensen online met PGR3?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom op Live!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Wanneer komen er eens wat meer mensen online met PGR3?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als de volgende lading spellen betere live-support heeft als de huidige dan komt dat vanzelf weer met de drukte zoals bij Halo 2 en Rainbow Sixquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welkom op Live!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:You don't have to be a graphics whore to know how much improvement this game has seen since last fall. The framerate was relatively steady at 30 FPS (much faster than at X05), and the graphics instantly stood out. The Dry Docks map especially showed off the game's new visuals. It takes place at night and the two boats jointly docked and the flats in between are doused with a heavy rainfall. You can see realtime light working brilliantly in several forms. Lightning strikes every 30 seconds or so creating a giant flash in the sky. Lamps eerily glow and cast realistic light on your character and on the surroundings, and the sharp contrast between light and dark sections is far more intensified than any previous Ghost Recon game. The rain is especially eye-catching. You'll see the actual heavy downpour throughout the level, and there is a constantly-animated layer of water on the ground.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop