abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34300193
Lekker vaag. Ik verwachtte voor vandaag een pakketje. Dat hebben ze dus gebracht toen ik net even niet thuis was.
Ik kom thuis, ligt het pakketje tegen mijn deur aan in de gang (gang van de flat). Ook de gewone post lag er bij met o.a. een brief waarin mijn nieuwe sim-kaar zat.
Het pakketje was zelfs aangetekend, dat betekent dat ik er voor moet tekenen bij ontvangst. Dat is dus ook niet gebeurd.

Erg fijn, iedere bewoner van de flat had mijn pakketje en mijn brief dus gewoon mee kunnen nemen. Ik ben zelf ook part-time postbode maar ik zou dit echt niet in mijn hoofd halen.

Collega's

Morgen maar eens even de klachtenlijn bellen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_34300203
dat gebeurt heel vaak lees ik, wat een onzin zeg.
lekker verantwoordelijk ook.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34302649
Inderdaad, tegenwoordig kan dat al helemaal niet, verdacht pakketje enzo!! weet niet in wat voor buurt je woont maar tegenwoordig wordt het onder je poten vandaan gejat...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:47:49 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34302845
Gebeurt wel vaker. Hoog tijd om voor pakketbezorging een universeel barcodesysteem in te voeren; pakketbezorger scant bij de bewoner of bij de buren de streepjescode dat binnen in het huis hangt/opgeplakt is, zodat ten alle tijde via een tracker op de website of via een informatielijn achterhaald kan worden waar het pakket is. Geen barcodescan? Niet afgeleverd, verantwoording ligt bij de bezorgdienst, bijv. TPG, DHL etc.

Duur systeem? Het is een investering in barcodestickers wat niet al te duur is. De grootste kostenpost zal wel de scanapparaat zijn die iedere bezorger bij zich moet hebben (opladen en informatietransfer naar depot via GPRS etc. kan bijv. in de socket in de bestelauto).
The Internets, I needs it..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:50:48 #5
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_34302863
Dus jij kan wel gratis bellen... ;-)
Jij hebt die simkaart toch niet ontvangen????
Great minds think like me...
pi_34303237
Bij ons hier in de polder is dat redelijk normaal, maar als er voor getekend moet worden komen ze fijn aan de deur
pi_34303313
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 09:50 schreef Rinze007 het volgende:
Dus jij kan wel gratis bellen... ;-)
Jij hebt die simkaart toch niet ontvangen????
Inderdaad, en dat pakketje heb je ook niet ontvangen, je hebt immers niet getekend.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_34303382
Als er niet voor getekend is dan kun je ook zeggen dat je niks gehad hebt

Nee de post was vroger wel goed (voor 5 uur op de bus was de volgende werkdag wel binnen op een enkele keer na dan. Nu duurt het soms 2 a 3 dagen!. Ik heb onlangs een verjaardagskaart verstuurd diegene zit er nog op te wachten... (diegene was jarig op 18 december).
pi_34303594
Grote kans dat die pauper er dan zelf een krabbel op heeft gezet... Wordt toch nooit gecontroleerd of die wel klopt (waar zouden ze het immers mee moeten vergelijken)
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:18:38 #10
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34314970
is echt achterlijk.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34315673
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:44 schreef Dutch_Courage het volgende:
Het pakketje was zelfs aangetekend, dat betekent dat ik er voor moet tekenen bij ontvangst. Dat is dus ook niet gebeurd.
Hmm, misschien wist de postbode dat jij er ook een was. Inderdaad vaag, ik zou het ook niet doen. Misschien was ie ook wel glad vergeten dat ie d'r een pakketje had neergezet. Anyway, alles goed toch? Wees maar blij dat het een AGT was en geen BML'etje!
Dalla mia finestra vedo il mondo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:37:49 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34315687
Wees blij, nu kan je gewoon die telefoon gebruiken en zeggen dat je niks gehad hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_34319882
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Fiskje88 het volgende:

[..]

Wees maar blij dat het een AGT was en geen BML'etje!
Ben benieuwd wat ie dan gedaan zou hebben. Gewoon een paspoort ummer verzinnen en opschrijven waarschijnlijk...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 22 januari 2006 @ 01:10:01 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34332571
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat gebeurt heel vaak lees ik, wat een onzin zeg.
lekker verantwoordelijk ook.
Gebeurd idd heel erg veel.

Ze hebben bij ons zelfs ooit een keer een pakketje tegen de paal bij de voordeur gezet omdat er niemand thuis was.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')