Ik dacht dat deel 1 net uit wasquote:
in theorie wel ja maar dit is exact de reden dat ik een kleine laserprinter heb : dat droogt nooit uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Wie heeft er verstand van printers.... heb mijn HP deskjet al een jaar niet gebruikt. Inkt cartridges zijn zoooo droogAls ik nu een nieuwe cartridge koop werkt het dan allemaal weer?
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
in theorie wel ja maar dit is exact de reden dat ik een kleine laserprinter heb : dat droogt nooit uit
wat ben je toch een lekker watje hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik zag iets in de hoek van mijn oogDacht iets te zien... daarna een koude rilling.... durf niet te slapen
Inderdaad...wat dat betreft ben ik erg blij met mijn regiovrije DVD-speler.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:46 schreef QueenR het volgende:
Saw 1 is van 2004, was allang op dvd toen ze vorig jaar besloten hem hier ook eens een keer uit te brengenNederland is soms zo'n raar bioscoopland
He ik ging bijna dood manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ben je toch een lekker watje he
Poltergeist? Die voeden zich met angstenergie. Dus nu hij wat geproeft heeft zal hij wel vaker terugkomen.quote:
quote:
Ik hoop dat het een chick is !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Poltergeist? Die voeden zich met angstenergie. Dus nu hij wat geproeft heeft zal hij wel vaker terugkomen.
Nee word niet geregistreerd hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:13 schreef QueenR het volgende:sommige bedrijven
Ik ben lid van kinderboekenclub (disney) Krijg je maandelijks boekjes van binnen. Leuke boekjes kinderen zijn er dol op.
Nou kreeg ik ene paar maanden terug een betalingsherrinnering.. ik had schijnbaar ene boekje niet betaald. MAAR dat had ik dus wel! 11 oktober betaald om precies te zijn. Dus gebeld, en die dames daar verteld dat ik dus wel betaald had. Zij hadden geen betaling ontvangen op 11 okt. dus of ik dat ff wilde nakijken Postbank gebeld, en die via Interpay een brief gestuurd dat het bedrag van 7.40 idd was overgemaakt. (ja het gaat om zo'n dom bedrag)
Dat bewijs copietje opgestuurd, weer gebeld etc. Zou verwerkt worden. En betalingsherrinnering na betalingsherrinnering werd dat gezegd: sorry staat nog steeds dat we het niet ontvangen hebben, maar als dat het geval is kan je het als niet verzonden beschouwen.
NU heb ik dus een brief van een incassingsbureau voor de som van 38 inmiddelsslechte melding op tiel neem ik aan.. en dat alles voor 7.40 die ik WEL betaald heb
(dit leest weer niemand, maar moest het ff kwijt)
Proestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:13 schreef QueenR het volgende:sommige bedrijven
Ik ben lid van kinderboekenclub (disney) Krijg je maandelijks boekjes van binnen. Leuke boekjes kinderen zijn er dol op.
Nou kreeg ik ene paar maanden terug een betalingsherrinnering.. ik had schijnbaar ene boekje niet betaald. MAAR dat had ik dus wel! 11 oktober betaald om precies te zijn. Dus gebeld, en die dames daar verteld dat ik dus wel betaald had. Zij hadden geen betaling ontvangen op 11 okt. dus of ik dat ff wilde nakijken Postbank gebeld, en die via Interpay een brief gestuurd dat het bedrag van 7.40 idd was overgemaakt. (ja het gaat om zo'n dom bedrag)
Dat bewijs copietje opgestuurd, weer gebeld etc. Zou verwerkt worden. En betalingsherrinnering na betalingsherrinnering werd dat gezegd: sorry staat nog steeds dat we het niet ontvangen hebben, maar als dat het geval is kan je het als niet verzonden beschouwen.
NU heb ik dus een brief van een incassingsbureau voor de som van 38 inmiddelsslechte melding op tiel neem ik aan.. en dat alles voor 7.40 die ik WEL betaald heb
(dit leest weer niemand, maar moest het ff kwijt)
De buzzquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaan zodirect terug naar Prenatal. Buug kopen
Een Quinny Buzz. Alle modellen van 2005 gaan er goedkoop uit Scheelt meer dan 150 euro op een bugg
deze word het maar dan een rode
[afbeelding]
als ze `m nog hebben
ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De buzzStoer ding............ vergeet geen ligbak te kopen.... ze kunnen nog niet zitten he
![]()
Deze, en die krijg je er nu dus gratis bij, is normaal 169 euroquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De buzzStoer ding............ vergeet geen ligbak te kopen.... ze kunnen nog niet zitten he
![]()
Nice! kan je er de maxi-cosi ook opzetten? Bij ons zit er zo'n kit op das ook best makkelijk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deze, en die krijg je er nu dus gratis bij, is normaal 169 euro
[afbeelding]
echt niet? ik dacht dat ik dan meteen als wanbetaler te boek stondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee word niet geregistreerd hoor
Is allemaal incasso werk... maar heb je geen bankafschrift dan?
Maxi cosi kan er ook op iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik wilde net zeggenWij hebben zo'n 3 in 1 ding, superhandig
mooi dingetje hoor! Ik was zo slecht met die dingen (eerste keer dat ik er een nodig had was dit spul net een beetje aan het komen en totaal onbetaalbaar!!) heb volgens mij een stuk of 4-5 verschillende gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deze, en die krijg je er nu dus gratis bij, is normaal 169 euro
[afbeelding]
wij hadden het geluk dat we dat ding 2dehands over konden nemen van een oom & Tante van Miranda. Kostte ons 200 euro incl maxi-cosi, , campingbedje, autostoeltje en nog wat ander spulquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maxi cosi kan er ook op idd
[afbeelding]
maar die kopen we nog niet, ff sparen nog
Maxi Cosi en Quinny zijn idd compatible,..... briljant hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maxi cosi kan er ook op idd
[afbeelding]
maar die kopen we nog niet, ff sparen nog
ik heb geen idee Gijs me toner koop ik bij een winkel hier mocht ik die nodig hebben. Inkt is al 2 jaar geleden dat ik het gekocht heb ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Magneet,.... is er ook een site waar je inkt cartridges kan bestellen?
Hier zie het filmpjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus die Buzz werkt met een gaspatroon of zo iets. Je gelooft je ogen niet. Je duwt op een knop en hij schuift helemaal vanzelf uitelkaar. Je hoeft niks te doen![]()
:
Je klinkt net als Stevequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus die Buzz werkt met een gaspatroon of zo iets. Je gelooft je ogen niet. Je duwt op een knop en hij schuift helemaal vanzelf uitelkaar. Je hoeft niks te doen![]()
:
http://www.123inkt.nl/quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Magneet,.... is er ook een site waar je inkt cartridges kan bestellen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:44 schreef QueenR het volgende:
www.inkt-patronen.nl staat de top 5 (claimen ze) tonershop.nl heeft geen verzendkosten etc etc zijn er zat haha
Hij is mijn student,.............. zijn huidige status is Padawan Hyper.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
Je klinkt net als Stevevan die TV verkoopspotjes
![]()
Dat was het eerste spel dat ik op de pc speeldequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is mijn student,.............. zijn huidige status is Padawan Hyper.
Doe mij maar een kamer voor vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn erger dan een kamer vol vrouwen![]()
Kippenhokken hoor!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe mij maar een kamer voor vrouwen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen apart ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets aparts laten zienquote:
show mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets aparts laten zien
Ja. Godver. Biertje doen dan maar?quote:
Kijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Godver. Biertje doen dan maar?
Goed dat je me herinnert,........... moet nog een mail sturen !quote:
Voorspelbaarquote:
Wat is er Gijs?quote:
Gister is Cinnamon bij me ingetrokken (quote:
Hey, maar das tof gek! Liefdequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gister is Cinnamon bij me ingetrokken ([afbeelding])
Mijn hele huis staat vol dozen, en elke kast die ik probeer leeg te maken levert nog meer troep op... (troep welke ik trouwens al jaren geleden al weg had moeten gooien).
Ik trek het niet meer
Liefde=quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, maar das tof gek! Liefde
En troep opruimen, tja, daar heb je dan vanaf nu iemand voor he
awww zo is cinnamongirl niet. Zoooo leuk voor jullie!! En zijn de katjes er al? Kunnen die wennen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Liefde=2
En inderdaad, daar heb ik nu iemand voor
Wedden dat ik nooit meer iets van mezelf in dit huis zal terugvinden ?
Cinna is nu nog even in 020, katjes zijn er nog niet, wij krijgen er 1 (de dommequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
awww zo is cinnamongirl niet. Zoooo leuk voor jullie!! En zijn de katjes er al? Kunnen die wennen?![]()
Gijs je bent een man... Die kunnen dat niet. (ok cho zal wel weer een uitzondering zijn op die specifieke mannen regelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cinna is nu nog even in 020, katjes zijn er nog niet, wij krijgen er 1 (de domme), de ander gaat naar d'r zus.. maar dat wordt maandag
Ik wil ZO graag helpen, en gister ook wel gedaan, met sjouwen enzo, maar als het opeens inruimen wordt sta ik als een halve debiel te kijken...
Ik KAN het gewoon niet
Nee, beestje is echt een dikke-lippen beestje, geen geintjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gijs je bent een man... Die kunnen dat niet. (ok cho zal wel weer een uitzondering zijn op die specifieke mannen regel)
Een domme kat?? Niet een cunning plan van het beest dat je hem onderschat??![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, beestje is echt een dikke-lippen beestje, geen geintje
Voorbeeld: Ik heb net de keukenkastjes opnieuw ingeruimd, Cinna zei dat ik dat best kon ()
Dus ik logisch denken: Blikken bij blikken, kruiden bij kruiden... Gaat lekker; Ik HELEMAAL blij, want alle blikken met soep staan dan bij elkaar en da's goed gerangschikt!
Kom ik opeens 2 pakjes soep tegen
Wat moet ik DAAR nou weer mee ?
Kan niet bij de soep, want het zit niet in blik, maar als ik soep wil dan wil ik toch op 1 plek kijken!! ??![]()
![]()
Ik kan hier echt niet tegen... Ik klap gewoon dicht, ik bedoel geef me wat voor soort computer/netwerk probleem en het gaat wel. Maar kasten indelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Maar helaas moet ik toegeven dat probleem ook wel heb. Ik zou denk ik kiezen (heb ik hier iig gedaan al heb ik maar heeeeeel weinig blikvoer) is om het soort producten bij elkaar te zetten, dus idd de soepen pak en blik bij elkaar. groenten in blik bij elkaar, pakken pasta producten bij elkaar etc.
Ach, who cares eigenlijk![]()
Gijssssssssssssssssssssssss, wat leuk !!!!! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn hele huis staat vol dozen, en elke kast die ik probeer leeg te maken levert nog meer troep op... (troep welke ik trouwens al jaren geleden al weg had moeten gooien).
Ik trek het niet meer
Ik deel idd een hoop in...... behalve kledingkastenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gijs je bent een man... Die kunnen dat niet. (ok cho zal wel weer een uitzondering zijn op die specifieke mannen regel)
Een troost, als ze weer ophoepelen heb je opeens een zee van kastruimte.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef ChOas het volgende:
Ik trek het niet meer
Gefelicteerd ChOasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer
Goede tip. Ik zelf ben ook zo goed in het geven van zulke adviezen, maar zelf doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef QueenR het volgende:
gooi alles weg wat je niet meer wist wat je had of gewoonweg nooit gebruikt. Ook de dingen die je als je ze weer ziet denkt; hmm misschien heb ik dat ooit nog wel eens nodig. Laatste 2 jaar neit meer gebruikt?? Niet bekend dat je het snel nodig hebt? WEG!
sushiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Mmm...ben sushi aan het eten samen met cola light. Vreemde doch erg lekkere combinatie.
Ja, zo denk ik ook meestal. Helaas heb ik het meestal wel de dag nadat ik het weggegooid heb nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef QueenR het volgende:
gooi alles weg wat je niet meer wist wat je had of gewoonweg nooit gebruikt. Ook de dingen die je als je ze weer ziet denkt; hmm misschien heb ik dat ooit nog wel eens nodig. Laatste 2 jaar neit meer gebruikt?? Niet bekend dat je het snel nodig hebt? WEG!
quote:
tja das gewoon dom hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik ook meestal. Helaas heb ik het meestal wel de dag nadat ik het weggegooid heb nodig.
Dat is onmogelijk te weten....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zei toch ook waarvan je zeker bent het in de nabije toekomst niet nodig te hebben![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef Magneet het volgende:
Ik ben juist weer een goede met inruimen enzo
ik gooi alleen dingen weg als ik in een opruimbui ben anders gooi ik het wel ergens neerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn vrouw kan trouwens eeeeeeeeeeeeeeeecht niks weg doen![]()
Gelukkig hebben we veel ruimte
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef QueenR het volgende:
kaartje onvangen, dank je B!!!(heel mooi kaartje trouwens)
Ehm Choas heeft twee keer zoveel ruimte (nodig) in de garderobekast...verder heeft ie geen berging/zolder, dus ik heb hele m3's aan zooi weg moeten gooien/verkopen/naar kringloopwinkel moeten brengen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een troost, als ze weer ophoepelen heb je opeens een zee van kastruimte.
Kom je ook naar de meet ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ehm Choas heeft twee keer zoveel ruimte (nodig) in de garderobekast...verder heeft ie geen berging/zolder, dus ik heb hele m3's aan zooi weg moeten gooien/verkopen/naar kringloopwinkel moeten brengen.
En dat terwijl ik in mijn huis een enoooorme zolder had!
Wat doe je hier? Ik hoorde dat je nog een hoop op te ruimen hebt in je nieuwe huisjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ehm Choas heeft twee keer zoveel ruimte (nodig) in de garderobekast...verder heeft ie geen berging/zolder, dus ik heb hele m3's aan zooi weg moeten gooien/verkopen/naar kringloopwinkel moeten brengen.
En dat terwijl ik in mijn huis een enoooorme zolder had!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Ik hoorde dat je nog een hoop op te ruimen hebt in je nieuwe huisje
Nee, dat lijkt me ook niet echt makkkelijk neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb ff pauze magdat. Valt niet mee om zo'n 35 dozen zooi een plek te geven in een appartement van 88 m2 zonder berging
![]()
Tis al gauw 225 m3 hoor!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb ff pauze magdat. Valt niet mee om zo'n 35 dozen zooi een plek te geven in een appartement van 88 m2 zonder berging
![]()
Verbranden die zooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Tja helaas zijn we overgeleverd aan de wetten van de zwaartekracht en kan ik niet zomaar mijn spullen omhoog gooien en hopen dat ze daar mooi blijven hangenquote:
Hm dat is gevaarlijk hier midden in de stad. Eventueel zou ik even naar het afvalstort kunnen rijden wanneer Choas niet thuis isquote:
Als die Mac Mini "in de weg staat" wil ik hem wel hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm dat is gevaarlijk hier midden in de stad. Eventueel zou ik even naar het afvalstort kunnen rijden wanneer Choas niet thuis is![]()
*kijkt om zich heen*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja helaas zijn we overgeleverd aan de wetten van de zwaartekracht en kan ik niet zomaar mijn spullen omhoog gooien en hopen dat ze daar mooi blijven hangen![]()
Idolsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
Is er vanavond eigenlijk nog iets op TV?![]()
Daar ben ik wel benieuwd naar, schijnt goed te zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
.... The 4400...nieuwe serie op Talpa
Slecht geacteerd + ziet er goedkoop uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:21 schreef Nuongirl het volgende:
Daar ben ik wel benieuwd naar, schijnt goed te zijn
*bitchslap*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Slecht geacteerd + ziet er goedkoop uit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
*bitchslap*
Je hebt het wel over Nuongirl, oldbie Gijsje he!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:22 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Strol is gewoon een irritant ventje![]()
idd, minstens 100 euroquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
En zo goedkoop zie je er helemaal niet uit!
Voor een hele nacht ?quote:
Welke serie ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had het over die serie stelletje nitwits.
Per minuutquote:
serie is idd niets aan, ik had het na een kwartier al weer gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had het over die serie stelletje nitwits.
Tandjes!!quote:
Oh ik vind hem wel grappig.. voor de rest is er toch ook niks op.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Slecht geacteerd + ziet er goedkoop uit.
Die pannekoek had ons in een BCC gezet met de opmerking, als iemand hem nog niet heeft moet je hem doorsturen ... ik zeg nog.. ik zie niet wie m niet heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:59 schreef Magneet het volgende:
ik heb btw nog geen mail gehad van Quin & Cho![]()
Dank je, hadden we ook al bij Prenatal gezien kosten daar ook 19,95. Ideale kado`tjes voor schoonmoeders enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:20 schreef Chocobo het volgende:
He Struikje ik zag dat jullie een buzz hebben gekocht
Hier een site voor een mandje eronder
http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=590Quinny
Studenten, altijd smoesjesquote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit in rdam dus gaat zowieso niet
Klootzakquote:Op zondag 22 januari 2006 08:01 schreef Chocobo het volgende:
Magneet en ChOas,... heb jullie mails ontvangen
@B,... ja ik ga niet iedereen TO-en,.....
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Iemand verstand van FAT32 en NTSF issues.... heb zelf volgens mij FAT32 en kan dus daarom geen bestanden hoger dan bv 4 GB unzippen en dergelijke..... ik kan naar NTSF gaan maar dan niet meer terug.... is dit aan te raden voor partities?
100 euro per minuut .........quote:
Ik ben niet goedkoopquote:Op zondag 22 januari 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
100 euro per minuut .........![]()
Dat zou me verdomme een dikke 450 euro gaan kosten
Dan wordt het 99 euro per minuutquote:
Heeft het iets met surfer te maken?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Iemand verstand van FAT32 en NTFS issues.... heb zelf volgens mij FAT32 en kan dus daarom geen bestanden hoger dan bv 4 GB unzippen en dergelijke..... ik kan naar NTFS gaan maar dan niet meer terug.... is dit aan te raden voor partities?
als je toch alleen maar Windows XP gebruikt zou ik gewoon overgaan, kan geen kwaadquote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Iemand verstand van FAT32 en NTFS issues.... heb zelf volgens mij FAT32 en kan dus daarom geen bestanden hoger dan bv 4 GB unzippen en dergelijke..... ik kan naar NTFS gaan maar dan niet meer terug.... is dit aan te raden voor partities?
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je toch alleen maar Windows XP gebruikt zou ik gewoon overgaan, kan geen kwaad
zal wel meteen gedefragmenteerd hebben dat scheelt een hoopquote:Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Partitie E is converted van FAT32 naar NTFS,...... die schijf is meteen 3x zo snelC en D laat ik FAT32 want ik weet de echte gevolgen nog niet.
Nerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Partitie E is converted van FAT32 naar NTFS,...... die schijf is meteen 3x zo snelC en D laat ik FAT32 want ik weet de echte gevolgen nog niet.
Ik zal jou eens converten!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Nerdquote:Op zondag 22 januari 2006 14:24 schreef kepler het volgende:
een afwasmachine inbouwen![]()
na 2 uur is het dan gelukt
quote:
Ik weet niet beter of we hebben er eenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef Chocobo het volgende:
Een student met een afwasmachine..... het moet niet gekker worden zeg ik je
Onwetendequote:
het is een afwasmachine voor bij mijn moederquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef Chocobo het volgende:
Een student met een afwasmachine..... het moet niet gekker worden zeg ik je
Jouw loon ook. Zolang je tijdens je werk kan FOK!ken doe je te weinig.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
Die studiefinanciering kan wel wat lager als je het mij vraagt.![]()
Productiviteit meet ik niet in uren werk.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw loon ook. Zolang je tijdens je werk kan FOK!ken doe je te weinig.
Maar je krijgt wel betaald voor een aantal uur, niet voor je gedane werkquote:Op zondag 22 januari 2006 15:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Productiviteit meet ik niet in uren werk.
Kun je nagaan hoe onderbetaald ik word.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar je krijgt wel betaald voor een aantal uur, niet voor je gedane werk
Serieus....jij krijgt zoooooooooooooo klappen de 11e.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef ChOas het volgende:
Kom op heren, niet zo kibbelen...
Waarom kijken jullie hier niet eens even? : Welk Dieet werkt nou wel echt?
*uitschrijftquote:Op zondag 22 januari 2006 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus....jij krijgt zoooooooooooooo klappen de 11e.
neem ik de popcorn meequote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef -Struikrover- het volgende:
* -Struikrover- neemt klapperpistooltje mee de 11de
PROESTquote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jouw loon ook. Zolang je tijdens je werk kan FOK!ken doe je te weinig.
NEEEE!!! anders moet ik weer een hotel gaan zoeken enzo! Ow en ik zou het natuurlijk ook jammer vinden je niet te zienquote:
ik zal jouw eens een burp laten horen!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef Nuongirl het volgende:
burp
*ruikt*quote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef Nuongirl het volgende:
burp
ik ga ws alleen dus een lift naar trainingspak city is niet zo'n probleem lijkt mequote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
NEEEE!!! anders moet ik weer een hotel gaan zoeken enzo! Ow en ik zou het natuurlijk ook jammer vinden je niet te zien![]()
![]()
*Stiekem vinger onder Sjo zijn neus steekt*quote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef Chocobo het volgende:
*ruikt*
*Romantisch en speels in vinger knaagt en Strol aankijkt*quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*Stiekem vinger onder Sjo zijn neus steekt*
Ja.... misschien heb je nog mazzel ook in de autoquote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ga ws alleen dus een lift naar trainingspak city is niet zo'n probleem lijkt me
ow ja das dan idd nog wel makkelijker kan ik toch lekker in mijn eigen nestje pitten. Indien het niet teveel moeite is en Choas me laat gaanquote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ga ws alleen dus een lift naar trainingspak city is niet zo'n probleem lijkt me
Shoarmaquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*Romantisch en speels in vinger knaagt en Strol aankijkt*
Vast niet zo mooi als die van mijquote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zal jouw eens een burp laten horen!
hihihiquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Chocobo het volgende:
*Romantisch en speels in vinger knaagt en Strol aankijkt*
MIsschien gaan we wel naar Den Bosch voor de verandering, das dichtbijquote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
kijk das helemaal een strak planquote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
MIsschien gaan we wel naar Den Bosch voor de verandering, das dichtbij
het blijft een ijdele droom een gijsjesmeet hier in de buurt te hebben denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
kijk das helemaal een strak plan(al gok ik dat het weinig aanhangers heeft)
dat gok ik ook jaquote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
het blijft een ijdele droom een gijsjesmeet hier in de buurt te hebben denk ik
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ga anders eens bij elkaar langs op de koffie.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
MIsschien gaan we wel naar Den Bosch voor de verandering, das dichtbij
Roosendaal danquote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
Regel er dan zelf eenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
Als er maar spare-ribs zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Regel er dan zelf een
Ik denk eerlijk gezegd dat deze toch wel weer Den Haag en omstreken wordt !
Gijs mij maakt het geen drol uit, feit is gewoon dat niet iedereen er dat takke-eind rijden voor over zal hebben denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Regel er dan zelf een
Ik denk eerlijk gezegd dat deze toch wel weer Den Haag en omstreken wordt !
Hou je niet van sparerribs???quote:Op maandag 23 januari 2006 06:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als ze dan ook maar wat anders hebben
Zwangere vrouwen eten de gekste dingen. Nu dus misschien wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn vrouw niet iig
en ik ook niet zo nee![]()
Snap het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 07:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn vrouw niet iig
en ik ook niet zo nee![]()
Alles met bot er nog aanquote:Op maandag 23 januari 2006 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap het niet
Van die heerlijke zoet malse vleesstukken met van die knoflook dingen er op.. mmm
Maar lust je niet.
Klootzak!!quote:
Heb ook nog maar zelden ergens lekkere spare ribs gegetenquote:Op maandag 23 januari 2006 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap het niet
Van die heerlijke zoet malse vleesstukken met van die knoflook dingen er op.. mmm
Maar lust je niet.
Ja met Jasmijn vermaakt hele weekend.. Gijs.. tis zo'n scheetquote:Op maandag 23 januari 2006 08:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Klootzak!!![]()
Hoe was je weekend gijs? Lekker met je dochter gespeeld?
SPAAARERIBSquote:Op maandag 23 januari 2006 08:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
Heb ook nog maar zelden ergens lekkere spare ribs gegetenWat jij zegt; malse vleesstukken vind ik heerlijk. Kan alleen niet zeggen dat ze bij de meeste plekken mals zijn, en dat gekluif op een taai stuk vlees
![]()
Doe mij maar een vissie ofzo![]()
Hoe vond je Charlie Parker eikquote:Op maandag 23 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh en Queen,... die Katie ofzo is echtDie andere T Unkukltie ofzo is gedowned ??
![]()
Zo heb je ook mensen die geen kaas eten.. vind ik ook zo raar..quote:
Jemig gijs... pffff... dat is niet grappig..quote:Op maandag 23 januari 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja met Jasmijn vermaakt hele weekend.. Gijs.. tis zo'n scheet
En we hebben Dribbel gisteren weggedaan bij iemand in Leiden..
Toen was het weekend wel weer klaar ook.
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo heb je ook mensen die geen kaas eten.. vind ik ook zo raar..
of erger nog... geen koffie drinken!
Ik vertrouw ze niet!
Tis beter idd.. en meteen erg leeg in huisquote:Op maandag 23 januari 2006 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jemig gijs... pffff... dat is niet grappig..
Maarja... tis beter voor beide.. nu krijgt dribbel meer aandacht en kunnen jullie volledig met Jasmijn bezig zijn ... maar het blijft KUT!!
Maar gelukkig gijs... je hebt genoten van je prachtige dochter![]()
Dat maakt alles goed..
Nog gegamed?
en hoe vind je KT Tunstall? Ook zo lekker (muziek dan hequote:Op maandag 23 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SPAAARERIBS
Oh en Queen,... die Katie ofzo is echtDie andere T Unkukltie ofzo is gedowned ??
![]()
Of geen chipsquote:Op maandag 23 januari 2006 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo heb je ook mensen die geen kaas eten.. vind ik ook zo raar..
of erger nog... geen koffie drinken!
Ik vertrouw ze niet!
Lijkt erop dat ze zeker willen etenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef Quinny het volgende:
Kaas, koffie(verkeerd) en spareribs
Willen jullie allleen borrelen of ook eten ergens?
Haaaaaaiiiiiiiiquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En we hebben Dribbel gisteren weggedaan bij iemand in Leiden..
Super, zaterdag nog die kinderwagen gehaald. We hadden de laatstequote:Op maandag 23 januari 2006 09:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Haaaaaaiiiiiiii
Alles goed met je vrouw en de baby?
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
@B, die parker kan mij toch niet echt bekoren beetje te druk.
Kaas![]()
![]()
Koffie![]()
Vertrouw je me dan nog?![]()
Maar die is ook onwijs goedkoop ookquote:Op maandag 23 januari 2006 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Super, zaterdag nog die kinderwagen gehaald. We hadden de laatste
Ik denk dat ik wel genoegen neem met alleen borrelen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef Quinny het volgende:
Enzo ja, wat willen jullie en wat mag het ongeveer kosten?
Ik zocht Jazz chill muziek en ik moet zeggen dat dit drukke Jazz is,... wel heerlijke drukke Jazz,... het swingt echt !!quote:
Allebei prima. Moet alleen geen 150 euro gaan kosten ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef Quinny het volgende:
Enzo ja, wat willen jullie en wat mag het ongeveer kosten?
Ah jij hebt ook geen stuiver dus..... ik ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel genoegen neem met alleen borrelen hoor
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Kaas, Koffie, Baileys alles wat alcohol houdend is,
Ja, waren nu 210 euro goedkoper uitquote:Op maandag 23 januari 2006 09:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar die is ook onwijs goedkoop ook
Nou dat zeg ik niet.. maar ik eet gewoon weer liever thuis, bij mn gezin (quote:Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook geen stuiver dus..... ik ook niet
Omdat je de laatste had?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, waren nu 210 euro goedkoper uit
Borrelen is ws wel beter ja , koop vantevoren wel een frietje stoofvlees en een frikandel speciaal. Maak je mij net zo blij meequote:Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook geen stuiver dus..... ik ook niet
GODVERquote:Op maandag 23 januari 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Borrelen is ws wel beter ja , koop vantevoren wel een frietje stoofvlees en een frikandel speciaal. Maak je mij net zo blij mee
2005 modellen gingen eruit met hoge kortingquote:
Of gewoon mac snackenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Borrelen is ws wel beter ja , koop vantevoren wel een frietje stoofvlees en een frikandel speciaal. Maak je mij net zo blij mee
Die kinderwagens.. geavenceerde techniek zit er in hequote:Op maandag 23 januari 2006 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2005 modellen gingen eruit met hoge korting. 2006 modellen waren binnen en zijn iets gewijzigd.
Druk op de knop en hij klap vanzelf uitquote:Op maandag 23 januari 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die kinderwagens.. geavenceerde techniek zit er in he
Tis niet normaal hoor... die technische shit...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Druk op de knop en hij klap vanzelf uit
Oh ik moet nog bukkenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Druk op de knop en hij klap vanzelf uit
Hoop werkquote:
Welke kinderwagen heb jij Gijs?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die kinderwagens.. geavenceerde techniek zit er in he
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Jij bent ook zo'n heerlijke bourgondier... net als Strol en ik ...
Eten
Ahmedquote:Op maandag 23 januari 2006 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh....
schotel hangt![]()
![]()
heb alleen nog geen beeld, want moest mijn kaart nog activeren
WAAALLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
Hahahahahahaquote:
Dat is heerlijk inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]Who cares,......... als je maar een draaiend voorwiel hebt
Er zijn eigenlijk maar 3 belangrijke zaken idd... goede besturing, makkelijk en klein op te vouwen en je kind moet lekker zitten..... merk maakt dan niet uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is heerlijk inderdaad
En helemaal opvouwen zodat ie makkelijk in de auto kan..
Das toch geen shopquote:Op maandag 23 januari 2006 10:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Dat is die shop waar je het over had![]()
Het is idd geen shop......... Een shop is meer gewoon een verzamelwoord geworden voor grappenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das toch geen shopEen fokking tekstballonnetje kan ik in Paint ook maken
![]()
Moeite voor de shop -3
Humor +4
We hadden trouwens laatst de banden opgepompt..scheelt ook stukkenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar 3 belangrijke zaken idd... goede besturing, makkelijk en klein op te vouwen en je kind moet lekker zitten..... merk maakt dan niet uit.
Bedankt voor deze les gijsquote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das toch geen shopEen fokking tekstballonnetje kan ik in Paint ook maken
![]()
Moeite voor de shop -3
Humor +4
Jammer dat we alleen nooit een shop van die Borrelnoot gezien hebben iddquote:
Die Jabba shop die je van mij hebt gemaakt was ook niet denderend hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Zit op shops te zoeken...... er zijn heeeele slechte hoor. Die Ferrari paard shop van Brown is ook zo slecht
[afbeelding]
Geen ene die ik maak is denderend Gijs....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die Jabba shop die je van mij hebt gemaakt was ook niet denderend hoor![]()
Het enige dat ik met fotoshop kan is plaatjes verkleinenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer dat we alleen nooit een shop van die Borrelnoot gezien hebben idd
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Gaat het zo hard genoeg B. ?
Dat kan je beter met paint doen.... comprimeert ook nog eens beter !quote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het enige dat ik met fotoshop kan is plaatjes verkleinen
Waarheid +7quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerde posten in een fresh topic
Er zaten wel goeie tussen hoor... die met die kleine loopwagentjes was erg coolquote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen ene die ik maak is denderend Gijs....
Of Irfanview, die behoudt ook zn kwaliteit.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat kan je beter met paint doen.... comprimeert ook nog eens beter !
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat kan je beter met paint doen.... comprimeert ook nog eens beter !
Nee Gijs,...............quote:Op maandag 23 januari 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Fotoshop kan dat eeeecht veel beter hoor
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of Irfanview, die behoudt ook zn kwaliteit.
Toch een programma van dik 1000 euro wat je alleen maar gebruikt om plaatjes te verkleinenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Fotoshop kan dat eeeecht veel beter hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |